Τα αποτελέσματα είναι θεαματικά
Στην Κίνα, καθώς και σε 55 άλλες χώρες του κόσμου πίνουν ελληνικό κρασί! Οι Κινέζοι καταναλωτές στα μεγάλα αστικά κέντρα αποκτούν σταδιακά επαφή με το ελληνικό κρασί. Η στρατηγική των εταιριών που εξάγουν εκεί είναι να τους «συστηθούν» καταρχήν ως οινοπαραγωγός χώρα και σε δεύτερο στάδιο να χτίσουν τις "ετικέτες" μας.
Οι ενέργειες προώθησης του ελληνικού κρασιού ποικίλουν: Πέρα από τις παραδοσιακές γευσιγνωσίες, παρουσία σε εκθέσεις κ.λπ., υπάρχει συνεργασία και με τοπικούς φορείς, όπως το Ινστιτούτο Καρδιολογίας του Χονγκ Κονγκ με σκοπό να ενημερωθεί το κοινό σχετικά με τα ευεργετήματα της "σοφής" κατανάλωσης του κρασιού.
Τα αποτελέσματα στην Κίνα είναι θεαματικά, καθώς είναι μια αγορά με τεράστιες προοπτικές όπου τα μεγέθη αυξάνονται γεωμετρικά. Μόνο οι πωλήσεις της "Τσάνταλης" ξεκίνησαν από 50.000 φιάλες το 2008, άγγιξαν τις 220.000 φιάλες το 2011 με μέση τιμή χονδρικής τα 3,20 ευρώ, ενώ για το 2012 εκτιμάται ότι ενδέχεται ακόμη και να διπλασιαστούν.
Ο διευθύνων σύμβουλος της "Τσάνταλης" Άγγελος Δημητριάδης, λέει: «Όσο συνεχίζουμε να παράγουμε σταθερά ποιοτικό κρασί, τότε το μέλλον μας στο εξωτερικό είναι ιδιαίτερα ευοίωνο.
Η μοναδικότητα των ελληνικών ποικιλιών σε συνδυασμό με την καλή και προσεγμένη οινοποίηση θα φέρνουν μόνο θετικά αποτελέσματα". Το ελληνικό κρασί πίνεται σε πάνω από 55 χώρες σ' όλο τον κόσμο! Ο κλάδος αυτός έχει εξαιρετικές προοπτικές, καθώς υπάρχουν "παρθένες" αγορές όπως η Βραζιλία και το Μεξικό, που προσφέρουν αξιοσημείωτες δυνατότητες ανάπτυξης.
Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr