Tης Γιώτας Κοντογεωργοπούλου
Όταν ο Τράγκας βγήκε στην T.V. μετακομίζοντας τον φανφαρόνικο λαϊκισμό του από το μικρόφωνο στο γυαλί, έγινε της απογοητεύσεως.
Κάτι παρόμοιο πρέπει να ένιωσαν και οι απανταχού οπαδοί του «πήραμε τα όπλα» όταν είδαν τον Ξηρό με το μαλλί σκούρα κουρούπα, να ποζάρει έμπροσθεν των υπερτοπικών λαϊκών ηρώων, από Κολοκοτρώνη έως Τσε, με ύφος που θα ταίριαζε σε μαλθακό λόγιο που αναπολεί τα μαθητικά χρόνια της αποστήθισης της ιστορίας.
Δεν νομίζω ότι ήταν ο τρόμος ή ο... θαυμασμός αυτό που κυριάρχησε στο νευρικό σύστημα των αποδεκτών αυτής της προσπάθειας εκμοντερνισμού της εικόνας του Ξηρού μέσα από τους ιντερνετικούς…αεραγωγούς, πολλώ δε μάλλον αν ο στόχος ήταν η νεολαία, η οποία και παραδοσιακά αποτελεί πεδίο άντλησης νέου αίματος για επαναστατική δράση, αναλόγως βεβαίως με το πώς εκλαμβάνει ο καθείς την επαναστατική πράξη.
Το πανηγύρι που στήθηκε στο ίντερνετ γύρω από αυτή την εμφάνιση του αμετανόητου τρομοκράτη μάλλον αποδεικνύει ότι η εικόνα, οδηγεί σε απομυθοποίηση καθώς έχει τη δυνατότητα να απογυμνώνει πολύ περισσότερο από οτιδήποτε και οποιονδήποτε άλλο, οτιδήποτε δεν πατάει γερά στα πόδια του. Εν προκειμένω στα όποια "ιδεολογικά" του πόδια.
Αν λοιπόν η επιδίωξη όσων προκλητικά έως σκανδαλωδώς άφησαν τον Ξηρό να κάνει βόλτα στον κάθε άλλο παρά ανέφελο βίο των καταταλαιπωρημένων Ελλήνων ήταν η άγρα νέου τρομοκρατικού «αίματος» μέσω της διείσδυσης στην νέα γενιά με τη χρήση των σύγχρονων εργαλείων της, τότε είναι κάτι παραπάνω από σαφές ότι το αποτέλεσμα ήταν εφάμιλλο με αυτό της αποτυχημένης πουτίγκας στον φούρνο της κυρίας Μαρίας λίγο πριν έρθουν οι συγγενείς του γαμπρού να ζητήσουν την κόρη.
Το αυτό ισχύσει και αν ο στόχος, ήταν να απλωθεί σε συνεννόηση με αυτό το τερατούργημα που ονομάζεται κράτος το φάντασμα της τρομοκρατίας πάνω από το ήδη συννεφιασμένο κεφάλι του Έλληνα για να μπορεί να ρίξει ακόμη μεγαλύτερο σκοτάδι πάνω μας για το …καλό μας και για την προστασία μας, για την οποία άλλωστε φροντίζει και το...μνημόνιο.
Το φινάλε πάντως είναι σε κάθε περίπτωση επιζήμιο.
Διότι η πλάκα που στήνεται στο ίντερνετ γύρω από την τρομοκρατία, την κάνει να μοιάζει κάτι απλό, ανέμελο και αστείο.
Μα η τρομοκρατία δεν είναι αστείο… ακόμη και αν μιλάει μια γλώσσα που έχει παλιώσει και ποζάρει μπροστά από τον Τσε, η αφίσα του οποίου από την πολύ μεγάλη και κακή χρήση έχει καταντήσει εφάμιλλη αυτής της Βουγιουκλάκη στα δωμάτια των γκέι.
Διότι, μην ξεχνάμε και ότι η Χρυσή Αυγή από μια πλάκα ξεκίνησε και έσπασε τα κοντέρ δημιουργώντας ένα νέο lifestyle που εν αρχή μας φαινόταν γελοίο και στη συνέχεια κατέληξε πολύ μα πολύ σοβαρό.
Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr
* Τα κείμενα που φιλοξενούνται στη στήλη «Απόψεις» του thebest.gr απηχούν τις απόψεις των συγγραφέων και όχι του portal.