Μέχρι το 2016
Η μία έρευνα πάνω στην άλλη δείχνει πως η Samsung χάνει απότομα σημαντικό μέρος από τα κέρδη της, οι πωλήσεις της έχουν πέσει σημαντικά από τρίμηνο σε τρίμηνο και αν όχι όλοι, οι περισσότεροι αναλυτές συμφωνούν στο ότι ο κύριος λόγος που η νοτιοκορέατικη εταιρεία πήρε τον κατήφορο είναι η έντονη παρουσία των Κινέζων κατασκευαστών που δείχνουν να τα πηγαίνουν πολύ καλά, καθώς πλέον συνυπολογίζονται στην παγκόσμια αγορά, έχουν κάνει έντονα αισθητή την παρουσία τους και αυτό έχει αντίκτυπο στους άλλους ανταγωνιστές του χώρου.
Πως επέλεξε η Samsung να «πολεμήσει» αυτή την δεδομένη κατάσταση; Κάνει ένα βήμα παραπέρα και κατά τα όσα ειπώθηκαν από τον Lee Chang-hoon, VP THW Samsung Display business strategic team, στη Νέα Υόρκη, παρέχεται η πληροφορία ότι η κατασκευάστρια Samsung θα εξασφαλίσει την μηνιαία παραγωγή 30.000 με 40.000 οθονών που έχουν την ικανότητα να διπλώνουν στο ήμισυ, αρχής γενομένης από το τέλος του 2015, άρα επενδύουν στις αναδιπλούμενες οθόνες για το μέλλον και ελπίζουν αυτό να μην περάσει απαρατήρητο από κανέναν.
Ο Chang-hoon λέει πως στα σχέδιά τους είναι να φτιάξουν μια συσκευή που θα μπορεί να είναι έτοιμη προς κυκλοφορία στην αγορά ακόμη και από τα επόμενα Χριστούγεννα και να έχει οθόνη που διπλώνει στο μισό της. Αν έρθουν όλα τόσο ευνοϊκά όπως τα θέλει η εταιρεία, τότε στα μέσα του 2016 θα επεκταθεί η παραγωγή τους.
Ο Chang-hoon, συμπληρώνει ότι η Samsung Display εργάζεται και εξετάζει τρόπους για να μειώσει το κόστος παραγωγής που συνδέεται με την κατασκευή των AMOLED οθονών, ώστε να ανταγωνιστούν καλύτερα τα πάνελ LCD υγρών κρυστάλλων που είναι συγκριτικά φθηνότερα.
Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr