Οι κατασχέσεις και οι νομικοί σκόπελοι
Εριξε άγκυρα στο λιμάνι της Πάτρας εδώ και τουλάχιστον 3 χρόνια και απο τότε στοίχειωσε σαν φάντασμα. Η εταιρεία εμφανίζεται να χρωστά εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ στους πιστωτές της αλλά ακόμη και στους εργαζόμενους και τον ΟΛΠΑ.
Οι πλειστηριασμοί πολλοί. Κάποιοι εκτιμούν πως αυτό γίνεται εσκεμμένα για να πέσει το τίμημα του πλοίου. Στο μεταξύ τα χρέη παραμένουν και άλλα αυξάνονται, όπως προς τον ΟΛΠΑ για τον αναγκαστικό ελλιμενισμό.
Σύμφωνα με το ναυτικό δίκαιο, όταν γίνει κατάσχεση ενός πλοίου, αυτό παραμένει δεμένο στο λιμάνι που έριξε άγκυρα μέχρι να αποφασιστεί το μέλλον του.
Το thebest.gr μίλησε με τον διευθύνοντα σύμβουλο του ΟΛΠΑ Κώστα Πλατυκώστα, ο οποίος μας ενημέρωσε για τις μέχρι τώρα ενέργειες ώστε να απαλλαχτεί το λιμάνι από ένα πλοίο το οποίο σαπίζει και κρύβει τον πατραικό, προσβάλλοντας την αισθητική στο πρόσωπο της πόλης.
"Εχουμε στείλει δεκάδες έγγραφα στο υπουργείο ναυτιλίας ζητώντας να παρέμβει για να φύγει το πλοίο από το λιμάνι της Πάτρας και να αποζημιωθούν τόσο ο οργανισμός όσο και οι άλλοι πιστωτές του αλλα φυσικά και οι πρώην εργαζόμενοι της πλοικτήτριας εταιρείας.
Εχουμε κάνει αρκετές επαφές και με τη Ραφήνα η οποία στο πρόσφατο παρελθόν είχε αντιμετωπίσει ακριβώς το ίδιο πρόβλημα με πλοίο το οποίο είχε κατασχεθεί και εγκλωβιστεί στο λιμάνι της. Εκεί κατάφεραν κάποια στιγμή να το προωθήσουν προς τη Σαλαμίνα.
Αναζητούμε κι εμείς την φόρμουλα ώστε να ξεκολλήσουμε από τα νομικά εμπόδια και να απαλλάξουμε το λιμάνι της Πάτρας απο αυτό το πρόβλημα", μας είπε ο διευθύνοντας σύμβουλος του οργανισμού.
"Εχουμε "ρίξει" δύτες τουλάχιστον δύο φορές στο λιμάνι της Πάτρας, για να ελέγξουν την κατάσταση στα ύφαλα του πλοίου.
Τίθενται ζητήματα ασφάλειας και είναι κάτι που πρωτίστως μας ενδιαφέρει", δηλώνει ο κ. Πλατυκώστας στο thebest.gr.
Ο πρώτος πλειστηριασμός έγινε τον Δεκέμβριο του 2011 και στις 10 Δεκεμβρίου αναμένεται να γίνει άλλος ένας. Συνολικά έχουν γίνει τουλάχιστον 7 πλειστηριασμοί για το πλοίο ιδιοκτησίας Τζανετάτου.
Στο οποίο έχουν κάνει κατάσχεση και οι εργαζόμενοι.
Την φύλαξή του έχουν αναλάβει οι ίδιοι και μέχρι σήμερα ένας 64χρονος παραμένει κάθε μέρα στον καταπέλτη του πλοίου για να το προφυλάξει από πιθανό πλιάτσικο και φυσικά για λόγους ασφαλείας στο ενδεχόμενο να επιβιβαστεί κάποιος πολίτης. 70.000 ευρώ εκτιμά οτι του οφείλονται μεχρι σήμερα ο κος Νίκος Καράμπελας, ο οποίος μίλησε στο thebest.gr.
Οπως μας είπε χαρακτηριστικά είναι 29 μήνες απλήρωτος και έχει φτάσει να τρώει ένα πιάτο φαγητό και να πίνει έναν καφέ απο ανθρώπους που έχουν καταλάβει το δράμα που περνά.
Σύμφωνα με πληροφορίες ο κ. Τζανετάτος έχει έρθει σε νέες επαφές με την Εθνική τράπεζα και δεν αποκλείεται να αποκτήσει ξανά το πλοίο, αποζημιώνοντας εκτός των άλλων και τους εργαζόμενους που διεκδικούν εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ.
Αλλη πηγή μας ενημέρωσε για μια τελευταία εξέλιξη που μπορεί να επισπεύσει τα πράγματα και να απαλλάξει το λιμάνι της Πάτρας από το πλοίο που έχει ακινητοποιηθεί εδώ και χρόνια, αποζημιώνοντας ταυτόχρονα -με μικρότερο τίμημα αφού το πλοίο θα εκτιμηθεί ως σίδηρος- τους δικαιούχους.
Σύμφωνα με αυτή, πιστωτής έχει κάνει αγωγή όπου προτείνει ως αναγκαστική λύση, ώστε να πληρωθούν όλοι, την προώθηση του πλοίου σε διαλυτήρια πλοίων στην Τουρκία.
ΔΕΙΤΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΕΣ ΦΩΤΟ ΑΠΟ ΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΤΟΥ ΠΛΟΙΟΥ, ΣΗΜΕΡΑ
Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr