Back to Top
#TAGS ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ Αιγιάλεια Νάσος Νασόπουλος Τέμπη TRAVEL WEST FORUM 2025
Αγγελίες
Μην ψάχνεις, βρες στο
THE BEST

ΑΓΟΡΑ

/

2016 Discovery Land Rover

2016 Discovery Land Rover

Τα μεγάλα SUV κερδίζουν όλο και περισσότερο έδαφος

Είναι δύσκολο να μην αισθανθεί κανείς λίγο μελαγχολικός σχετικά με την επικείμενη παύση παραγωγής του. Αυτές τις μέρες, καθώς τα μεγάλα SUV κερδίζουν όλο και περισσότερο έδαφος, το Discovery 4 είναι βαρύ, διψασμένο για καύσιμο και συγκριτικά βρώμικο. Παρ’ όλα αυτά λίγοι αντίπαλοί του έχουν καταφέρει να πλησιάσουν τον συνδυασμό της εκτός δρόμου ικανότητας, της άνεσης και της πρακτικότητάς του, από την παρουσίαση του το 2009 μέχρι και σήμερα.

Μέχρι να εμφανιστεί το πιο κομψό, ελαφρύ, επενδυμένο με αλουμίνιο μοντέλο αργότερα μέσα στη χρονιά, τα 4άρια εμφανίζονται σε επτά συνολικά διαφορετικές εκδόσεις, αλλά με μία μόνο επιλογή κινητήρα: Τον αξιοσέβαστο υπερτροφοδοτούμενο 3.0 SDV6 ντίζελ κινητήρα με τα 253 bhp της Land Rover.  Εμείς εδώ οδηγούμε ένα από τα τελευταία, ειδικής έκδοσης μοντέλα, το Landmark.

Πώς είναι;
Το κλαμπ των «δεν αισθάνομαι έτοιμος να πεθάνω» είναι αποκλειστικό, και θέση σε αυτό καταλαμβάνουν ορισμένα εξαιρετικά αυτοκίνητα. Το Discovery 4 κατά πάσα πιθανότητα δεν είναι επίτιμο μέλος, αλλά δεν απέχει και πολύ.

Οι λεπτομέρειες της πέρλας στο χρώμα του, αποκαλύπτουν τις βελτιώσεις, ακόμα και όταν είναι σταθμευμένο - ένα πάτημα του κουμπιού της μίζας (ειδικά όταν είναι κρύο), στέλνει ένα μικρό τράνταγμα μέσα στην καμπίνα και, μόλις περάσει στο ρελαντί, ο ντίζελ εξακύλινδρος κινητήρας στέλνει ένα συνεχή βόμβο μέσα από τα όργανα ελέγχου.

Ο κινητήρας συμπεριφέρεται το ίδιο καλά, ακόμα και κάτω από φορτίο. Ακουμπάς πίσω στην πολυθρόνα σου ελαφρά, πατάς το γκάζι και ένας βαθύς αλλά μακρινός βόμβος γεμίζει την καμπίνα σου, ενώ ο V6 «τραβάει» και τα 2600kg του αυτοκινήτου σε ταχύτητες αυτοκινητόδρομου με ελάχιστο κόπο.

Στην πραγματικότητα, από την υπερυψωμένη θέση του οδηγού, και εκτός από τα δέντρα που κινούνται πιο γρήγορα προς τα πίσω, η μόνη αίσθηση αύξησης της ταχύτητας είναι η οδηγική ποιότητα. Οι στάνταρ ζάντες των 20 ιντσών του Landmark και τα σχετικά μικρά πλευρικά τοιχώματα των ελαστικών, προσφέρουν μικρότερη προστασία στης απότομες  λακκούβες και τους αρμούς διαστολής του οδοστρώματος.

Οι μεγαλύτερες ρόδες δεν σημαίνουν καλύτερο στρίψιμο, αλλά ουσιαστικά ποιός νοιάζεται… Το σύστημα διεύθυνσης είναι αργό και δεν είναι ιδιαίτερα ακριβές, αλλά από τη στιγμή που θα μπείτε στη σωστή γραμμή και θα μείνετε σε αυτήν, μπορείτε να βασιστείτε στο σασί του 4 για να κρατήσει εκπληκτικά υψηλές ταχύτητες στις κλειστές στροφές, έστω και με αφθονία πλευρικών κλίσεων.

Ωστόσο, το δεύτερο καλό χαρτί του 4 είναι η ποιότητα του εσωτερικού και του συστήματος πληροφοριών και ψυχαγωγίας. Τα κουμπιά είναι μεγάλα και ευδιάκριτα, αλλά αρχίζουν να έχουν  την εμφάνιση και την αίσθηση της πραγματικής ηλικίας του σχεδιασμού τους. Επιπλέον, ενώ τα γραφικά στην οθόνη έχουν γίνει πιο λαμπερά και ευδιάκριτα με την πάροδο των χρόνων, τα αργά στην απόκριση, συχνά ακατάστατα μενού, υστερούν σε σχέση με τα καλύτερα της κατηγορίας.

Τουλάχιστον, υπάρχει μια μεγάλη λίστα εξοπλισμού. Κλιματισμός και υπολογιστής ταξιδίου, θερμαινόμενα δερμάτινα καθίσματα, θερμαινόμενο τιμόνι, δορυφορική πλοήγηση, Bluetooth, DAB radio, προσαρμοζόμενοι προβολείς xenon και ένα surround σύστημα ήχου της Meridian, είναι ανάμεσα στα στάνταρ χαρακτηριστικά του.

Να το αγοράσω;
Δεν είναι να απορεί κανείς που το κόστος λειτουργίας, η φινέτσα, η ποιότητα και το σύστημα πληροφοριών και ψυχαγωγίας του 4 δείχνουν ξεπερασμένα, μιας και αν το συγκρίνουμε με αυτοκίνητα, όπως το Q7 της Audi, το XC90 της Volvo και το X5 της BMW, όλα έχουν μεταφέρει το παιχνίδι της αγοράς σε αυτά ακριβώς τα χαρακτηριστικά.

www.AntallaktikaExartimata.GR

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

Σχόλια

Αγορά