Το «αγκάθι» αλλά και οι αντιδράσεις
Όποιος ασχολείται έστω και κατ’ ελάχιστον με τα «κοινά» της Πάτρας γνωρίζει σίγουρα ότι η υπόθεση της μεταφοράς του σταθμού του Υπεραστικού ΚΤΕΛ της Πάτρας από την Ζαΐμη και Όθωνος-Αμαλίας περίπου 200 μέτρα πιο πίσω, δηλαδή στις πρώην εγκαταστάσεις των Μύλων του Αγίου Γεωργίου στον Άγιο Διονύσιο, κρατάει τουλάχιστον μια δεκαετία. Μετά από μύριες τόσες παλινωδίες αλλά και αλλαγές σχεδιασμών αφού το Γενικό Πολεοδομικό Σχέδιο προέβλεπε τη μεταφορά του στα Κάτω Συχαινά, το νερό φαίνεται πως μπαίνει στο αυλάκι.
Και αυτό γιατί πλέον, κατά πως φαίνεται, έχουν αρθεί όλα τα εμπόδια, η τελικά οικοδομική άδεια και η έναρξη των διαδικασιών για την κατασκευή του νέου σταθμού του Υπεραστικού ΚΤΕΛ στους Μύλους μπορεί να προχωρήσει μετά από σχετική απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου της επιχείρησης. Μάλιστα σύμφωνα με πληροφορίες οι εργασίες που απαιτούνται δεν είναι ούτε χρονοβόρες αλλά ούτε και κοστοβόρες με αποτέλεσμα να είναι εφικτή η λειτουργία του ακόμα και εντός του 2017.
Το τελευταίο κώλυμα που αντιμετωπίστηκε ήταν η απόσταση που θα χωρίζει το νέο σταθμό από την εκκλησία του Αγ. Διονυσίου η οποία πρέπει να είναι πάνω από 100 μέτρα.
Ωστόσο δεν αποκλείεται στην πορεία να προκύψει ένα ακόμα «αγκάθι» καθώς, σύμφωνα με πληροφορίες, το Υπεραστικό ΚΤΕΛ θα πρέπει να εκπονήσει ειδική κυκλοφοριακή μελέτη στην περίπτωση που τα εισιτήρια που εκδίδει κάθε χρόνο ξεπερνούν το 1εκ.. Την περίοδο πριν από την έναρξη της κρίσης, το ΚΤΕΛ έκοβε πάνω από 2εκ. εισιτήρια κατ’ έτος όμως από τότε τα δεδομένα έχουν αλλάξει κατά πολύ, καθώς οι μετακινήσεις των πολιτών έχουν μειωθεί αισθητά, όμως δεν αποκλείεται να χρειαστεί τελικά η εκπόνηση της μελέτης.
Πάντως αξίζει να σημειωθεί ότι οι αντιδράσεις για πιθανές κυκλοφοριακές επιπτώσεις στην περιοχή υπάρχουν και εκφράζονται τόσο από το Δήμο Πατρέων (το Δημοτικό Συμβούλιο είχε γνωμοδοτήσει αρνητικά το 2015) καθώς και από τα μέλη του Συλλόγου της συνοικίας του Αγ. Διονυσίου.
Σε κάθε περίπτωση η μεταφορά του σταθμού του Υπεραστικού έχει εγκριθεί από την Επιτροπή Περιβάλλοντος και Φυσικών Πόρων της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδος η οποία είχε πει «ναι» στην Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων.
Όσον αφορά τώρα τoν σχεδιασμό του Υπεραστικού ΚΤΕΛ για τον νέο σταθμό περιλαμβάνει την αξιοποίηση των εγκαταστάσεων των Μύλων για την αίθουσα αναμονής, τα εκδοτήρια, το κυλικείο-καφετέρια, την αποθήκη δεμάτων και τα γραφεία. Επίσης προβλέπεται η δημιουργία δύο στεγάστρων για τις αφίξεις και αναχωρήσεις των λεωφορείων και παρκινγκ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Πάτρα: Μόνιμος «βραχνάς» για το κυκλοφοριακό η λειτουργία του υπεραστικού ΚΤΕΛ στο κέντρο της πόλης – Επί δεκαετίες συζητείται η μεταφορά του σταθμού αλλά τίποτα δεν γίνεται
Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr