Back to Top
#TAGS ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ Αιγιάλεια Νάσος Νασόπουλος Τέμπη TRAVEL WEST FORUM 2025
Αγγελίες
Μην ψάχνεις, βρες στο
THE BEST

ΑΠΟΨΕΙΣ

/

Το brand name είναι το τουριστικό προϊόν, όχι το όνομα!

Το brand name είναι το τουριστικό προϊόν...

Του Γιώργου Τελώνη

Σύμφωνα με δημοσιεύματα του τοπικού Τύπου, εκφράστηκαν ζωηρές ενστάσεις ως προς την επιλογή του ονόματος που θα χρησιμοποιηθεί ως brand name για την τουριστική προβολή της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδος. Ας παραβλέψουμε το δέντρο, που δεν είναι άλλο από την ονομασία αυτή καθαυτή, και ας επικεντρωθούμε στο δάσος, εν προκειμένω στο τουριστικό προϊόν μας.

Καλό θα ήταν να κατανοήσουμε ότι το λεγόμενο brand name δεν είναι, απλώς, θέμα ενός ονόματος. Πολύ περισσότερο από τη στιγμή που το brand name δεν εξασφαλίζει με την επιλογή μιας ονομασίας, όσο «ελκυστική» κι αν είναι αυτή, το επιδιωκόμενο αποτέλεσμα, εάν δεν συνοδεύεται παράλληλα από μια ουσιαστική αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος.

Για να ακριβολογούμε, το brand name είναι επί της ουσίας το τουριστικό προϊόν μας. Αυτό που «πουλάμε» ή μπορούμε να λανσάρουμε με αξιώσεις.

Αναμφισβήτητα, ως Περιφέρεια, έχουμε ισχυρά συγκριτικά πλεονεκτήματα, τα οποία ανά νομό είναι μεν διαφορετικά, ωστόσο αλληλοσυμπληρώνονται σε μια αξιοθαύμαστη αλληλουχία.

Από την Αρχαία Ολυμπία, τον πολιούχο της Πάτρας Άγιο Ανδρέα και το Πατρινό Καρναβάλι μέχρι τη Γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου, η οποία σηματοδοτεί συμβολικά το πέρασμα μας στο μέλλον, ως Περιφέρεια μπορούμε να υποστηρίξουμε ένα σημαντικό τουριστικό ρεύμα, με αυξητικές μάλιστα τάσεις.

Απαραίτητες προϋποθέσεις είναι η εξασφάλιση και η επαρκής συντήρηση των απαραίτητων συγκοινωνιών υποδομών, στις οποίες θα προστεθούν σύντομα σύγχρονοι οδικοί άξονες, η ιδιαίτερη φροντίδα με την οποία θα πρέπει να περιβάλουμε τα αξιοθέατα μας, καθώς και το υψηλό επίπεδο των παρεχόμενων τουριστικών υπηρεσιών μας.

Επομένως, σ’ αυτήν την κατεύθυνση θα πρέπει να κινηθούν συντονισμένα οι Αυτοδιοικητικές Αρχές και οι παραγωγικοί φορείς, με οδηγό τη γλώσσα της συνεννόησης. Προέχει να φτιάξουμε το σπίτι μας!

Διότι κανένας δεν πρόκειται να μάς επισκεφθεί επειδή τον τράβηξε σαν μαγνήτης ένα εύηχο όνομα. Ακόμη, όμως, κι αν αυτό συμβεί, ο επισκέπτης που θα έλθει στα μέρη μας θα φύγει απογοητευμένος και θα αποτελέσει αρνητική διαφήμιση, στην περίπτωση που δεν έχουμε φροντίσει να μείνει ικανοποιημένος από τη φιλοξενία μας.

Τροφή για σκέψη…

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

* Τα κείμενα που φιλοξενούνται στη στήλη «Απόψεις» του thebest.gr απηχούν τις απόψεις των συγγραφέων και όχι του portal.

Σχόλια

Απόψεις