Σαγκάη-Λονδίνο σε ροζ θολούρα
Ένα εξαήμερο θα διαρκέσει στην ιταλική πρωτεύουσα του στυλ, το Μιλάνο, η Εβδομάδα Μόδας εν όψει της άνοιξης –καλοκαιριού 2017 και δυο ήταν τα shows που πρωταγωνίστησαν από την πρώτη κιόλας μέρα: Εκείνο του οίκου Gucci που συνεχίζει το τρελό, μαξιμαλιστικό και «παρανοικό» στυλιζάρισμα κλέβοντας στοιχεία από διαφορετικές κουλτούρες και χρονικές περιόδους και αυτό του Roberto Cavalli που επιμένει στο luxury hippy chic σαν «σημαία» του.
Με ελληνικές λέξεις έδωσε το στίγμα της εκκεντρικής, σχεδόν καρναβαλικής συλλογής Gucci ο Alessandro Michele. «Τα ρούχα λένε μια ιστορία βασισμένη στη φαντασμαγορία και το ανορθόδοξο» ανακοίνωσε. Οι άνθρωποι της μόδας ευχαριστήθηκαν ακόμα μια φορά ένα ακραία φαντεζί μωσαικό στοιχείων που απογειώνεται σε σελίδες fashion περιοδικών και εξυπηρετεί παντελώς την ιδέα του σόου που αιχμαλωτίζει το βλέμμα. (Κατά την άποψή μας όμως έχει πια ξεπεραστεί η λεπτή γραμμή που χωρίζει το εκκεντρικό από το κιτς, συν ότι παρέλασαν και κάποια πραγματικά άσχημα ρούχα).
Ετερόκλητες εμπνεύσεις η παραδοσιακή γκαρνταρόμπα της Σαγκάης, τα γοτθικά βιτρώ, το Λονδίνο της εποχής του swing, το ντύσιμο του ’70, οι πριγκιπικές, στρατιωτικές και βικτωριανές αμφιέσεις παραμυθιών. Κεντημένα σατέν, ταφτάδες και τούλια, απλικαρισμένα τζιν, πολύχρωμα μπροκάρ, ρίγες, κρόσια, πλαστικά, δράκοι, λέξεις σε μια γνώριμη πλέον σύγχυση. Τα υπερβολικά χτενίσματα, τα πελώρια γυαλιά με τα στρας και οι ογκώδεις πλατφόρμες έκαναν αίσθηση. Μαζί με όλα αυτά, το σκηνικό της επίδειξης κατάπληξε. Ηταν ολοκληρωτικά ροζ με αιωρούμενα καθρεφτάκια και φωτισμούς σαν καπνούς, οπότε το κοινό παρακολούθησε μέσα σε μια ροζέ θολούρα, δηλαδή σε σκηνοθετημένη ατμόσφαιρα παραίσθησης.
Παρούσες η νέα σταρ του Χόλιγουντ Ντακότα Τζόνσον με τζιν τζάκετ με καψούλια κατευθείαν από την πασαρέλα, η διευθύντρια της αμερικάνικης Vogue Αννα Γουίντουρ και η σταρ του τένις Σερένα Γουίλιαμς με bomber μπουφαν Gucci, χωρίς τίποτα από μέσα. Εκεί και ο εξαιρετικός ιταλός σκηνοθέτης Λούκα Γουαντανίνο του οποίου τη διασκευή του παλιού φιλμ «La piscine» αδημονούμε να δούμε.
Στο Roberto Cavalli ο καλλιτεχνικός ηνίοχος Peter Dundas δεν ρίσκαρε. Διατήρησε τις μακριές σιλουέτες με seventies παντελόνια και αιθέρια μάξι με βολάν μονόχρωμα ή πάτσγουορκ. Οι κοσμοπολίτισσες τσιγγάνες του τυλίχθηκαν σε λουλουδένια εμπριμέ, κιμονό με κρόσια, ντεβορέ και ιριδίζουσες λάμψεις. Τα μαλλιά, μακριά και χυτά, πλαισίωναν ντεκολτέ με ινδιάνικα «χι» και μοτίβα, καθώς και σκισίματα στα πόδια.
Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr