Back to Top
#TAGS ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ Αιγιάλεια Νάσος Νασόπουλος Γυναικοκτονία Ρούλα Πισπιρίγκου Travel West Forum
Αγγελίες
Μην ψάχνεις, βρες στο
THE BEST

ΠΟΛΙΤΙΚΗ

/

Ποινές για το "δεν πληρώνω, δεν πληρώνω" - Παράβαση του ΚΟΚ η μη καταβολή διοδίων

Ποινές για το "δεν πληρώνω, δεν πλη...

Δέσμη μέτρων για όσους δεν πληρώνουν ετοιμάζει το υπουργείο- Μειώσεις σκέφτονται οι εργολάβοι

Είναι σαφές ότι το κίνημα "δεν πληρώνω" λαμβάνει διαστάσεις και είναι σαφές επίσης ότι η κυβέρνηση θέλει να τις περιορίσει.Σύμφωνα με πληροφορίες το υπουργείο Υποδομών ετοιμάζει δέσμη μέτρων, στο πλαίσιο των οποίων αναμένεται μέσα στο προσεχές δεκαπενθήμερο να έχει ψηφιστεί η τροπολογία, η οποία θα μετατρέπει την αποφυγή αγοράς και ακύρωσης εισιτηρίου σε πλημμέλημα, που θα τιμωρείται με πρόστιμο, αλλά και τρεις μήνες φυλάκιση (ποινή που είναι εξαγοράσιμη), καθώς και ρύθμιση και για τα διόδια. Συγκεκριμένα, θα επεκταθεί η ισχύς των διατάξεων του ΚΟΚ για τα κρατικά και στα ιδιωτικά διόδια, χωρίς όμως άλλες νομικές κυρώσεις.

Την ίδια ώρα μήνυμα ότι τελειώνει η ανοχή της κυβέρνησης απέναντι στο κίνημα «δεν πληρώνω» έστειλε χθες ο κυβερνητικός εκπρόσωπος κ. Γ. Πεταλωτής ."Το “δεν πληρώνω” δεν είναι κίνημα. Είναι κάποιοι οι οποίοι,όπως τους έχει χαρακτηρίσει και ο υπουργός Μεταφορών κ. Ρέππας, είναι τζαμπατζήδες και αυτό είναι δεδομένο» δήλωσε ο κ. Πεταλωτής. «Αντίσταση και μαγκιά με το “δεν πληρώνω”», πρόσθεσε, «όταν αυτά που δεν πληρώνεις εσύ, τα πληρώνει στο πολλαπλάσιο ο διπλανός σου, δεν γίνεται. Εμείς ερχόμαστε και βάζουμε τέρμα σε ασυδοσίες. Επαναδιαπραγματευόμαστε τις συνθήκες και τις συμβάσεις που υπέγραψε το 2007 η ΝΔ για τα διόδια, έτσι ώστε να μειωθούν σε πολύ σημαντικό βαθμό.Το “δεν πληρώνω” είναι μια φιλοσοφία που δεν αρμόζει σε μιαδημοκρατική κοινωνία και κάθε άλλο παρά προοδευτική και δήθεν αριστερή φιλοσοφία είναι» τόνισε.

«Αλίμονο αν ο καθένας αμφισβητεί το αν μια υπηρεσία που παρέχεται είναι σωστή και δεν πληρώνει. Αντιλαμβανόμαστε λοιπόν ότι στις συγκεκριμένες συνθήκες κάποιοι ψαρεύουν σε θολά νερά» δήλωσε ο κ. Πεταλωτής. Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος αναφερόμενος στις κινητοποιήσεις που υπάρχουν σε διάφορους χώρους μίλησε για «ομάδες που ξεβολεύονται, που θέλουν να μείνουν τα πράγματα αδρανοποιημένα. Και φυσικάαυτή η βούληση συμπίπτει με την πολιτική βούληση της ΝΔ, η οποία σαφώς και δεν θέλει να αλλάξει τίποτε από όσα υπάρχουν. Γιατί, αν ήθελε, θα έκανε έστω και στοιχειώδεις προσπάθειες να αλλάξει κάτι στα έξι χρόνια διακυβέρνησής της».

Συζητούν μείωση του αντιτίμου των διοδίων οι εργολάβοι αλλά...


Oι εκπρόσωποι των εταιρειών που εκμεταλλεύονται τα διόδια με βάση τις συμβάσεις παραχώρησης παραδέχθηκαν χθες ότι η μείωση της τιμής των διοδίων βρίσκεται στην ατζέντα των διαπραγματεύσεων μεταξύ των κοινοπραξιών και του υπουργείου Υποδομών, σημειώνοντας ωστόσο ότι τυχόν αλλαγή των συμβάσεων παραχώρησης θα πρέπει να συνοδεύεται και από μετατροπή του χρηματοοικονομικού μοντέλου βάσει του οποίου ελήφθησαν δάνεια από τις τράπεζες για την κατασκευή και λειτουργία των οδικών έργων.

Ετσι, οι επικεφαλής των εταιρειών, οι οποίοι ομολόγησαν ότι θα δουλεύουν με ζημιές για αρκετά χρόνια, υπογράμμισαν πως, παρ΄ όλες τις ακανθώδεις συζητήσεις με την κυβέρνηση, θα είναι οι τραπεζίτες που θα δώσουν την τελική έγκριση σε οποιαδήποτε αλλαγή. Επίσης, επισήμαναν ότι η πολιτική των διοδίων ανήκει αυστηρά στην αρμοδιότητα του κράτους και έκρουσαν τον κώδωνα του κινδύνου για το μέλλον των έργων καθώς, όπως είπαν, η ελλιπής τήρηση των συμβατικών υποχρεώσεων από μέρους του Δημοσίου, οι επιπτώσεις της οικονομικής κρίσης στην κίνηση στους εθνικούς δρόμους, αλλά και οι παραβάτες των διοδίων έχουν καταστήσει τους δανειστές ιδιαίτερα επιφυλακτικούς.

Μάλιστα, οι ίδιοι οι γενικοί διευθυντές των κοινοπραξιών υπογράμμισαν ότι υπό τις σημερινές συνθήκες τα έργα παραχώρησης δεν είναι πια βιώσιμα.


Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

Ειδήσεις