"Απολύσεις και καθυστερήσεις, δεν γίνονται ανεκτές!.."
Να αντιμετωπίσει άμεσα κάνοντας χρήση όλου του οπλοστασίου που έχει στη διάθεσή της, την προκλητική και ανάλγητη συμπεριφορά της Κοινοπραξίας, με αφορμή τις απολύσεις εργαζομένων, καλεί την Κυβέρνηση ο Τομεάρχης Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης της Ν.Δ, Βουλευτής Αχαΐας Νίκος Ι. Νικολόπουλος. O κ. Νικολόπουλος, ο οποίος κατέθεσε Ερώτηση προς τους αρμόδιους Υπουργούς, σήμερα είχε συνάντηση με το Προεδρείο του Σωματείου Εργατοτεχνιτών και Υπαλλήλων στην κατασκευή του αυτοκινητοδρόμου Ελευσίνα-Κόρινθος- Πάτρα- Πύργος- Τσακώνα «Η Γαλαρία», κατά την οποία ενημερώθηκε αναλυτικά για την κατάσταση που επικρατεί.
Όπως είπαν οι εργαζόμενοι στον Τομεάρχη Εργασίας της Ν.Δ, από την χθεσινή(Πέμπτη) τριμερή συνάντηση στο Υπουργείο Εργασίας, έφυγαν με άδεια χέρια, ή, ακόμα χειρότερα, με την πεποίθηση ότι παραμένει ορθάνοικτη η πόρτα των απολύσεων!
Είναι χαρακτηριστικό της κυβερνητικής αδιαφορίας και αδιαλλαξίας, ότι ο υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων κ. Γιάννης Μαγκριώτης, παραδέχθηκε ότι οι απαλλοτριώσεις, δεν έχουν ολοκληρωθεί, αλλά έχουν προχωρήσει στο 60%, γεγονός που σημαίνει ότι οι συνθήκες είναι μάλλον απαισιόδοξες για την πορεία εκτέλεσης του έργου! Όπως ενημέρωσαν τον κ. Νικολόπουλο οι εργαζόμενοι, ο υφυπουργός υποσχέθηκε για άλλη μια φορά ότι θα μειώσει το αντίτιμο διοδίων στον σταθμό Ρίου!
«Μα τότε είναι πολύ επικίνδυνοι! Δεν φθάνει που παραδέχονται ότι οδηγούν το έργο σε καταστροφή, ψεύδονται κι από πάνω! Το λέω αυτό, γιατί όταν έγινε Κυβέρνηση το ΠΑΣΟΚ, ο κ. Μαγκριώτης ήταν εκείνος που είχε δώσει την ίδια υπόσχεση, η οποία παραμένει ανεκπλήρωτη!", δήλωσε ο κ. Νικολόπουλος και προσέθεσε: «Το 1/3 του αντιτίμου των διοδίων το έχει το Κράτος και άρα έχει στα χέρια του τη λύση: Ή να απαλλάξει τους πολίτες από την καταβολή ή ακόμα ακόμα να το εκχωρήσει στην εταιρεία, αφαιρώντας της το άλλοθι για ταμειακή δυστοκία από την τραπεζική χρηματοδότηση με την προϋπόθεση ότι η Κυβέρνηση θα φανεί επιτέλους έξυπνη και θα αφαιρέσει το συνολικό ποσό που θα εκχωρήσει στην κοινοπραξία, από τον τελικό λογαριασμό…»
Στην Ερώτηση που κατέθεσε Ο Αχαιός Βουλευτής, καλεί τους Υπουργούς να απαντήσουν ποιες ενέργειες έχουν προγραμματίσει ώστε να ανακληθούν οι απολύσεις και ποιες είναι οι κυρώσεις που θα ληφθούν απέναντι στην εταιρία, σε περίπτωση μη συμμόρφωσής της, προς τις απαιτήσεις των αρμόδιων εποπτικών κρατικών Υπηρεσιών.
Επίσης, ερωτά ποια είναι τα μέτρα με τα οποία θα υποχρεωθεί η Κοινοπραξία να τηρήσει επιτέλους τις χρονικές προδιαγραφές ολοκλήρωσης του έργου και ποια στοιχεία-προβλέψεις έχουν ληφθεί από την πλευρά της Κοινοπραξίας, σχετικά με τα μέτρα αποπεράτωσης των εργασιών, έτσι ώστε, να σταματήσει επιτέλους η ταλαιπωρία των οδηγών.
«Αλήθεια, οι ρήτρες που έχει υπογράψει η Κοινοπραξία είναι ασθενείς ή το θράσος είναι εκείνο που κάνει μια φοβισμένη Κυβέρνηση ακόμα πιο φοβική και τελικά εμφανίζει το Δημόσιο, αδύνατο και πελιδνό απέναντι στα καρτέλ των εθνικών εργολάβων και των τραπεζών;» αναρωτιέται ο κ. Νικολόπουλος και ταυτόχρονα ερωτά τον Υπουργό κ. Δημήτρη Ρέππα.
«Τα διόδια απαιτούν να χυθεί φως στο πού πάνε τα λεφτά»
Με αφορμή τις εντεινόμενες αντιδράσεις της κοινωνίας για τα διόδια όπως το Κίνημα "Δεν πληρώνω", ο κ. Νικολόπουλος μοιράστηκε με τους εκπροσώπους των εργαζομένων της Κοινοπραξίας, σκέψεις και μια σειρά από σημαντικά ερωτήματα, αλλά και την ανάγκη να χυθεί φως στη διαχείριση του δημοσίου χρήματος, με δεδομένο ότι το δημόσιο έργο ενδιαφέρει ευρύτερες κοινωνικές ομάδες.
Επίσης ζήτησαν από τον κ. Νίκο Νικολόπουλο να αξιώσει, σε μια κοινοβουλευτική συζήτηση, ο Υπουργός να δώσει εξηγήσεις και απαντήσεις στα σκληρά ερωτήματα που αφορούν στις απολύσεις εργαζομένων και την πορεία αποπεράτωσης των εργασιών κατασκευής της Ολυμπίας Οδού.
«Επιτέλους πείτε την αλήθεια»...
Ο Νίκος Ι. Νικολόπουλος, κατέθεσε σήμερα κιόλας προς τους αρμόδιους Υπουργούς, τα ακόλουθα ερωτήματα:
-
Θα μάθει ο χρήστης των δρόμων γιατί υπάρχουν καθυστερήσεις και πού πάνε τα λεφτά που πληρώνει;
-
Ποιος μακροχρόνιος αναπτυξιακός προγραμματισμός και ποια κοινωνική πίεση επέβαλε αυτοκινητόδρομοι που τελείωσαν μόλις προ 5ετίας ή 10ετίας, που χρηματοδοτήθηκαν και παρελήφθησαν σχετικά πρόσφατα από την Ε.Ε να καταστρέφονται προτού αποσβεστούν και να ανακατασκευάζονται «illustration»;
-
Γιατί τα τελειωμένα και λειτουργούντα τμήματα της ΠΑΘΕ, έγιναν ξανά γιαπί επί δυο χρόνια και ξαναφτιάχθηκαν χωρίς προφανή λόγο, αντί να πέσουν τα λεφτά σε άλλες περιοχές όπως η Ιονία Οδός, που είναι ο δρόμος ντροπή για τη χώρα;
-
Θα δούμε γιατί ξαναστρώθηκε με άσφαλτο ο στρωμένος δρόμος;
-
Γιατί αντί των προϋπαρχόντων αυτοκινητοδρόμων στους οποίους μπορούσαν να αναπτυχθούν ταχύτητες 120km/h κατασκευάσθηκαν πανάκριβες σήραγγες με επιτρεπόμενες ταχύτητες μόλις 80km/h;
-
Ποια έργα από αυτά ανήκουν στην Παραχώρηση και ποια είναι παράλληλα έργα που πληρώνονται απευθείας από τις δημόσιες επενδύσεις;
-
Μήπως οι τεράστιοι όγκοι εκβραχισμών, που κατά πάσα πιθανότητα πληρώνονται ως παράλληλα έργα, εξασφαλίζουν στους παραχωρησιούχους για μεγάλο χρονικό διάστημα τσάμπα αδρανή για τη συντήρηση που δήθεν κάνουν για την οποία άλλωστε και πληρώνονται;
-
Είναι αλήθεια ότι το κόστος δήθεν βελτιώσεων ανά χιλιόμετρο, που επιβαρύνεται και με τις καθαιρέσεις των παλιών, είναι κατά πολύ μεγαλύτερο από το κόστος των δρόμων όπως κατασκευάζονταν μέχρι σήμερα, το οποίο περιελάμβανε την διάνοιξη και την τεχνική υποδομή τους;
-
Μήπως οι Παραχωρησιούχοι, αφού ξανάφτιαξαν τα ήδη φτιαγμένα κομμάτια των αυτοκινητοδρόμων, ετοιμάζονται να εγκαταλείψουν τις εργολαβίες και να ζητήσουν για τα υπόλοιπα δήθεν διαφυγόντα κέρδη και θετικές ζημιές, όπως έγινε με την Υποθαλάσσια Θεσσαλονίκης;
-
Η κυβέρνηση θα ανοίξει τα κοστολόγια για να βγουν οι οικονομικές εκθέσεις των κοινοπραξιών στο internet;
-
Θα χυθεί άπλετο φως στη δομή των επενδύσεων αυτών;
Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr