Back to Top
#TAGS ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ Αιγιάλεια Αμαλιάδα Νάσος Νασόπουλος 15 χρόνια thebest Εκλογές ΗΠΑ 2024
Αγγελίες
Μην ψάχνεις, βρες στο
THE BEST

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

/

Πάτρα: Συγκέντρωση διαμαρτυρίας καθηγητών για τον σχολικό "Καλλικράτη"

Πάτρα: Συγκέντρωση διαμαρτυρίας καθηγητώ...

Αιχμή του δόρατος η συγχώνευση του 12ου και 22ου Γυμνασίου της Πάτρας

Επί ποδός βρίσκεται η Α΄ΕΛΜΕ Αχαΐας στον απόηχο της ανακοίνωσης του "Καλλικράτη" στην παιδεία που προβλέπει καταργήσεις και συγχωνεύσεις σχολείων στην Πάτρα την Αχαΐα και τη Δυτική Ελλάδα. Η Α ΕΛΜΕ Αχαΐας προχωρά σε κινητοποιήσεις και την Παρασκευή πραγματοποιεί συγκέντρωση διαμαρτυρίας στην Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης, στην οδό Ακτή Δυμαίων.

Σε ανακοίνωσή της αναφέρει:

"Η απόφαση του Υπουργείου Παιδείας για τις συγχωνεύσεις – καταργήσεις σχολείων αποδεικνύει γι’ άλλη μια φορά την αντιλαϊκή πολιτική της κυβέρνησης απέναντι στη δημόσια παιδεία. Σε καμιά περίπτωση δε μπορεί να πείσει η κυβέρνηση πως οι μεταβολές σε 1933  σχολεία πανελλαδικά  είναι σε όφελος των μαθητών και της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Αντίθετα είναι μια απόφαση που υπαγορεύεται από την κυρίαρχη αντίληψη κυβέρνησης και τρόικας για συρρίκνωση και υποβάθμιση κάθε δημόσιου αγαθού.

Καταδεικνύεται με τον πλέον γλαφυρό τρόπο πως για τρεις περίπου μήνες η διοίκηση της εκπαίδευσης κορόιδευε την κοινωνία ότι οι αλλαγές θ’ αφορούν μόνο περιπτώσεις  μικρών σχολείων.  Συνεχίζει ακόμη και σήμερα να μας κοροϊδεύει λέγοντας πως η απόφασή της είναι αποτέλεσμα ουσιαστικού διαλόγου, πράγμα που διαψεύδουν και οι αντιδράσεις που πανελλαδικά ξεκίνησαν για τις συγκεκριμένες συγχωνεύσεις. Ο μόνος διάλογος που έγινε είναι ανάμεσα στο Υπουργείο και τα στελέχη της Διοίκησης με μόνο στόχο να μεθοδευτεί έτσι η διαδικασία ώστε να έχουν το μέγιστο δυνατό αποτέλεσμα καταργήσεων σχολείων με το μικρότερο δυνατό κόστος.

Τα παραπάνω ισχύουν και για την περίπτωση του 12ου και του 22ου Γυμνασίου Πάτρας που αποφασίστηκε από το Υπουργείο η συγχώνευσή τους. Στην πρόταση της Διευθύντριας Εκπαίδευσης Ν. Αχαΐας δεν περιλαμβανόταν καμιά μεταβολή για σχολεία της Α’ ΕΛΜΕ. Επίσης ο Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης δεν τροποποίησε την πρόταση της Διευθύντριας, σύμφωνα με δήλωσή του στο ΔΣ της Α’ ΕΛΜΕ. Εξάλλου και το Δημοτικό Συμβούλιο της πόλης μας  για το ζήτημα των συγχωνεύσεων –καταργήσεων σχολείων ήταν αρνητικό στις περιπτώσεις συγχωνεύσεων –καταργήσεων που γνώμονα έχουν οικονομικά και μόνο κριτήρια. Η απόφαση επομένως του Υπουργείου Παιδείας είναι εντελώς αυθαίρετη και αντιδημοκρατική καθώς δε στηρίζεται ούτε καν στις προτάσεις της Διευθύντριας Εκπαίδευσης και του Περιφερειακού Διευθυντή.

Διεκδικούμε να ανατραπεί η απόφαση του Υπουργείου για τη συγχώνευση των δύο Γυμνασίων καθώς θα δημιουργηθεί ένα σχολείο  με 450 περίπου παιδιά, με βάση τα σημερινά δεδομένα,  αριθμός που υπερβαίνει ακόμα και αυτό το αυθαίρετο όριο των 400 μαθητών ανά σχολείο που το Υπουργείο ανακοίνωσε με Δελτίο Τύπου στις 13/3/2011. Άμεση συνέπεια αυτής της ενέργειας θα είναι να δημιουργηθούν τμήματα με μεγάλο  αριθμό μαθητών. Επίσης  το μέγεθος του σχολείου θα επιφέρει προβλήματα στην εύρυθμη λειτουργία του, καθώς θα χαθεί το στοιχείο της ουσιαστικής αλληλεπίδρασης μεταξύ μαθητών και εκπαιδευτικών. Τέλος η αναμενόμενη μείωση τμημάτων θα σημάνει και την απώλεια οργανικών θέσεων για ορισμένους συναδέλφους.

Επειδή η παρούσα απόφαση αποτελεί την πρώτη φάση ενός σχεδίου υποβάθμισης του δημόσιου σχολείου και επειδή προβλέπουμε ότι θα αποτελέσει πρόκριμα και για μελλοντικές παρόμοιες συγχωνεύσεις που θα έχουν αρνητικά αποτελέσματα στην εκπαιδευτική διαδικασία, θεωρούμε πως είναι ανάγκη ν’ αγωνιστούμε για την ανατροπή της. Μαζί εκπαιδευτικοί, γονείς και μαθητές να υπερασπιστούμε τη δημόσια παιδεία και το  δικαίωμα όλων των παιδιών στη μόρφωση μέσα σε ανθρώπινα σχολεία.

ΟΛΟΙ  ΣΤΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΣΤΙΣ 12:30 ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (ΑΚΤΗ ΔΥΜΑΙΩΝ)".

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

Ειδήσεις