ΚΟΙΝΩΝΙΑ

/

Πάτρα: Όλες οι προτάσεις που κατατέθηκαν στην ημερίδα του thebest.gr για την προσέλκυση χορηγών και επισκεπτών στο Πατρινό Καρναβάλι

Κοινοποίηση
Tweet

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε το Σάββατο στην Αγορά Αργύρη

Χρήσιμα συμπεράσματα και ουσιαστικές πρακτικές προτάσεις, κυρίως στο επίπεδο της εξωστρέφειας και της αξιοποίησης των συγκριτικών πλεονεκτημάτων του Πατρινού Καρναβαλιού, κατατέθηκαν από τους συμμετέχοντες στην σχετική ημερίδα που διοργάνωσε το περασμένο Σάββατο το thebest.gr στην Αγορά Αργύρη.

Μάλιστα ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Αχαΐας Πλάτωνας Μαρλαφέκας πρότεινε, εάν ο Δήμος δεν μπορεί, να πληρώνει το Επιμελητήριο έναν ειδικό Μάνατζερ που θα δουλεύει για λογαριασμό του Καρναβαλικού Οργανισμού.

Η Καλλιτεχνική Διευθύντρια Πατρινού Καρναβαλιού Μαρία Κουρμπανά επισήμανε ότι το Καρναβάλι χρειάζεται την υποστήριξη των επιχειρηματιών και των επαγγελματιών της περιοχής. Στάθηκε ιδιαίτερα στην ανάγκη εξωστρέφειας σημειώνοντας ότι με κινήσεις που έγιναν φέτος ο θεσμός έχει φτάσει μέχρι τη Μελβρούρνη, το Λονδίνο και άλλες πόλεις του εξωτερικού. Πρόσθεσε πως στόχος θα πρέπει να είναι το Καρναβάλι να γίνει αυτοχρηματοδοτούμενο και να υπάρχει μια μόνιμη διαχείριση πέρα από την αλλαγή των δημοτικών Αρχών.

Ο Πρόεδρος του Πατρινού Καρναβαλιού Κώστας Τρίγγος επισήμανε ότι θα πρέπει να τρέξουν οι διαδικασία για την κατοχύρωση του εμβλήματος του θεσμούς, της μασκότ κ.α. Πρότεινε να υπάρξει μια καμπάνια ενημέρωσης στα σχολεία, ν’ αναλάβουν την προβολή του θεσμού ειδικοί και να προχωρήσει η ιδέα για τη δημιουργία Καρναβαλικού Μουσείου που μπορεί να προσελκύσει επισκέπτες και να δημιουργήσει νέες θέσεις εργασίας.

Η δημοσιογράφος Νατάσσα Τραγουστή, ως εκπρόσωπος της Ένωσης Συντακτών, μίλησε από καρδιάς για την συνεργασίας της στην παρουσίαση του Καρναβαλιού με τον αείμνηστο Άλκη Στέα τον οποίο χαρακτήρισε σχολείο για την ίδια. Παράλληλα πρότεινε να δημιουργηθούν πολλά θεματικά ντοκιμαντέρ για την προβολή του Καρναβαλιού εκτός των συνόρων της πόλης.

Ο διευθυντής σύνταξης της εφημερίδας «Πελοπόννησος» Κωνσταντίνος Μάγνης τόνισε ότι λείπει ένα έμβλημα για το Καρναβάλι και πρόσθεσε «όταν έχει ένα πρόβλημα επικοινωνίας πας στον επικοινωνιολόγο, κάτι που εμείς δεν το έχουμε κάνει ακόμα. Δεν μπορεί ο εκάστοτε δήμαρχος και οι συνεργάτες του να τα ξέρουν όλα». Επισήμανε ότι θα πρέπει να βρεθεί ένας μόνιμος πόρος για το Καρναβάλι, μίλησε για τις μεγάλες ευθύνες του Δημοτικού Συμβουλίου και σχολίασε πως χρειάζεται επαγγελματισμός στον τρόπο που προβάλουμε το θεσμό στα ΜΜΕ της Αθήνας.

Ο ηθοποιός Θανάσης Βισκαδουράκης που παρουσίασε για λογαριασμό του thebest.gr τις παρελάσεις του Καρναβαλιού, σημείωσε ότι στην Αθήνα «δεν γνωρίζουμε τι σημαίνει Πατρινό Καρναβάλι, χρειάζεται να βρίσκεστε σε διαρκήεγρήγορση για να το αναδείξετε». Πρόσθεσε πως η τοπική κοινωνία θα πρέπει να αφήσει πίσω της την γκρίνια και την εσωστρέφεια. Σημείωσε ότι τα χρήματα που απαιτούνται μπορούν να βρεθούν από τους χορηγούς, εκτιμώντας πως εάν ο θεσμός αναπτυχθεί η Πάτρα μπορεί να σωθεί από αυτόν.

Ο Πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Dur  και χορηγός του project «Best Carnival @ theBest.gr» Θόδωρος Δούρος υποστήριξε ότι το Καρναβάλι αποπνέει ήθος, ποιότητα και διατηρεί μια αίγλη, έννοιες με τις οποίες η εταιρία DUR θέλει να συνδέεται.

Ο Internet Expert και Partner BestCarnival.gr Κώστας Αγγελάκης μίλησε για τη διαρκή άνοδο του διαδικτύου το οποίο εμπιστεύονται όλο και περισσότεροι άνθρωποι για την ενημέρωσή τους. Τόνισε ότι θα πρέπει να υπάρχει μια μόνιμη επιτροπή που θα δουλεύει όλο τον χρόνο για το καρναβάλι και συμφώνησε με την ιδέα ενός ειδικό τέλους που θα μπαίνει σε ένα «κουμπαρά» για το Καρναβάλι. Τέλος μεταξύ άλλων επισήμανε ότι με τις ανάλογες εκδηλώσεις το Καρναβάλι μπορεί να συμβάλει στην διεύρυνση της τουριστικής περιόδου και τόνισε πως θα πρέπει να υπάρξουν επαφές με τα ταξιδιωτικά πρακτορεία της βόρειας Ευρώπης.

Ο Πρόεδρος Επιμελητηρίου Αχαΐας και ορηγός  του Πατρινού Καρναβαλιού Πλάτωνας Μαρλαφέκας είπε πως αν ο Δήμος νιώθει ότι κάτι που σχετίζεται με το Καρναβάλι δεν μπορεί να το κάνει ας το δώσει σε άλλους. Επισήμανε ότι θα πρέπει να βλέπουμε τις απειλές που δημιουργούνται από άλλες πόλεις. Σημείωσε ότι θα πρέπει να υπάρξει μια SWOT analysis για το θεσμό. «Όταν ο ΕΟΤ δίνει χορηγία στο Καρναβάλι του Ρεθύμνου εγώ προσβάλλομαι», είπε ο κ. Μαρλαφέκας. Παράλληλα εξήγησε ότι το Καρναβάλι θα πρέπει να φέρνει μόνο του τα λεφτά του, να είναι δηλαδή αυτοχρηματοδοτούμενο και η πόλη οφείλει να βάλει το προϊόν σε ένα πακέτο με μια ωραία κορδέλα και τα το πωλήσει σωστά. «Είναι ένα πολύ μεγάλο προϊόν που χρειάζεται ιδιαίτερη μεταχείριση. Το Επιμελητήριο μπορεί να αναλάβει το κόστος το μάρκετινγκ. Το μόνο που δεν ακουμπάμε είναι η ιδιωτική πρωτοβουλία των πληρωμάτων», επισήμανε

Ο Trade Marketing Manager Δυτικής Ελλάδας, Αθηναϊκής Ζυθοποιίας και χορηγός του Πατρινού Καρναβαλιού 2014 (Amstel), Παπαδόπουλος Κώστας είπε ότι στεναχωριέται όταν ακούει Πατρινούς να λένε ότι περιμένουν να φύγουν το τριήμερο. Συμπλήρωσε ότι η Άμστελ στηρίζει σταθερά το θεσμός καθώς η μεγαλύτερη παραγωγική μονάδα της ήταν εδώ. Στο επίπεδο του Μάρκετινγκ επισήμανε ότι πρέπει να διαμορφωθεί ένα ξεκάθαρο Brand Name για το Καρναβάλι που πρέπει να το προφυλάξουμε και να το προβάλουμε. Το Καρναβάλι βρίσκεται σε γήρανση οφείλουμε να το επανατοποθετήσουμε επιθετικά στο μυαλό του πελάτη, σχολίασε.

Η κυρία Κωνσταντίνα Νικολοπούλου εκ μέρους της λουκουμοποιίας «Σκιαδαρέσης» σημείωσε ότι δεν λήφθηκε αβίαστα η απόφαση για χορηγία στην μετάδοση της Σαββατιάτικης παρέλασης από το thebest.gr. Συμπλήρωσε όμως ότι η επιχείρηση δεν βλέπει ως «έξοδο» τη διαφήμιση καθώς ένα κατ’ εξοχήν Πατρινό προϊόν όταν ταυτίζεται με το Καρναβάλι μόνο κερδισμένο μπορεί να βγει αφού είναι ένας θεσμός που συνδέεται με το κέφι, το γέλιο, τη διασκέδαση. «Μέσω του thebest.gr η φωνή μας βγήκε αποτελεσματικά, εύκολα και γρήγορα σε ολόκληρο τον πλανήτη», κατέληξε η κ. Νικολοπούλου.

Ο πρώην αντιδήμαρχος και υποψήφιος Δήμαρχος Πατρέων Δημήτρης Πεφάνης, υποστήριξε ότι «το Καρναβάλι σήμερα δεν έχει προϊόν προς πώληση, εμείς όταν είχε την ευθύνη είχαμε καταφέρει να έχουμε εκδηλώσει έναν ολόκληρο μήνα. Το Καρναβάλι πρέπει να αυτονομηθεί από το Δήμο και να διαθέτει ανταποδοτικά έσοδα».

Η πρώην βουλευτής Αχαΐας Νατάσα Ράγιου επισήμανε την ανάγκη λειτουργίας ενός μόνιμου Καρναβαλικού Συμβουλίου που θα παίρνει τις αποφάσεις για την πορεία του θεσμού. Πρόσθεσε ότι θα πρέπει να υπάρχει ένας «καρναβαλικός αντίποδας τον Σεπτέμβριο που θα προσελκύει επισκέπτες». Ζήτησε την αξιοποίηση των επωνύμων για την προβολή του Καρναβαλιού και συμπλήρωσε ότι απαιτείται επαγγελματισμός και επαγγελματίες.

Ο Δημοτικός Σύμβουλος Σπύρος Πολίτης εξήγησε ότι ως πόλη έχουμε πληρώσει μελέτες και αναλύσεις από επαγγελματίες για το Καρναβάλι που πρέπει να αξιοποιηθούν. Παράλληλα επισήμανε ότι η δημοτική Επιτροπή Τουρισμού δεν έχει λειτουργήσει όπως θα έπρεπε, σημειώνοντας ότι μπορεί να αποτελέσει ένα πολύ σημαντικό εργαλείο στο επίπεδο της προσέλκυσης επισκεπτών με αφορμή το Καρναβάλι.

Ο πρώην Αντιδήμαρχος Πολιτισμού Αλέξης Σκαρμέας σημείωσε ότι δεν θα πρέπει η πόλη να ψάχνει αποσπασματικά για χορηγούς, ότι ο δήμος θα πρέπει να αξιοποιήσει τη δύναμη του θεσμού, προσθέτοντας όμως ότι αυτό δεν μπορεί να συμβεί όταν τρέχεις μόνο για δύο μήνες. Συμφώνησε ότι υπάρχουν μελέτες που θα πρέπει να αξιοποιηθούν και πως τα πάντα προβλέπονται στο Καρναβαλικό Οργανισμό. Πρόσθεσε ότι τη δουλειά της επικοινωνίας πρέπει να την κάνουν οι ειδικοί και κατέλεξε ότι υπάρχουν αναξιοποίητα ευρωπαϊκά κονδύλια για τον πολιτισμό που η Πάτρα μπορεί να χρησιμοποιήσει για τη δημιουργία ενός σύγχρονου Καρναβαλικού Χωριού.

Από την πλευρά του ο κ. Γιώργος Ψωμιάδης που είχε αναλάβει το κομμάτι της επικοινωνίας του Καρναβαλιού σχολιάσε ότι θε πρέπει να βρεθούν χρήματα γιατί διαφορετική η Κοινοφελής κινδυνεύει ακόμα και με κλείσιμο. Συμπλήρωσε δε ότι ένας από τους βασικούς φετινούς χορηγούς δεν γνώριζε καν ότι ο θεσμός δέχεται χορηγίες. Στάθηκε ιδιαίτερα στην παρουσία του Καρναβαλικού στη ΔΕΘ καθώς και στην κοινή δράση της πόλης με την Γ.Γ. Ενημέρωσης και την φιλοξενία στην Πάτρα δημοσιογράφων από 10 χώρες.

Τέλος ο πρώην πρόεδρος του Καρναβαλικού Οργανισμού, Χάρης Καρκούλιας κατέθεσε τις εξής προτάσεις: Ημερίδα με τα τουριστικά γραφεία από όλη την χώρα με προγράμματα για τους επισκέπτες. Δημιουργία Δικτύου Καρναβαλικών Πόλης με την Πάτρας να έχει Μητροπολιτικό ρόλο. Νομικη κατοχύρωση σειρά ονομάτων του καρναβαλιού όπως Μπουρμπούλια, Κρυμμμένος Θησαυρός κ.α. Την πραγματοποίηση ενός Road Show με ένα καρναβαλικό πούλμαν σε όλη την Ελλάδα κ.α.

Η ημερίδα ήταν μία χορηγία της εταιρίας DUR και του εστιατορίου AGORA και την συντόνισε ο δημοσιογράφος του thebest.gr Θάνος Χριστακόπουλος.

Κοινοποίηση
Tweet

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

Σχόλια

Ειδήσεις