ΚΟΙΝΩΝΙΑ

/

Χωρίς προαστιακό η Πάτρα, άγνωστο για πόσα χρόνια- Σταματάει να λειτουργεί σε λίγες μέρες

Τσίχλα Κωνσταντίνα
tsichlakonstantina@gmail.com , Facebook Page
Κοινοποίηση
Tweet

Τι δήλωσε στο thebest.gr o Αντιπεριφερειάρχης Γρηγόρης Αλεξοπουλος

«Φοβάμαι ότι θα μείνουμε χωρίς προαστιακό» δήλωσε στο thebest.gr o Αντιπεριφερειάρχης Αχαΐας Γρηγόρης Αλεξόπουλος. Εξήγησε ότι με την έναρξη τον εργασιών για την αποξήλωση του παλαιού δικτύου γραμμών από την ΕΡΓΟΣΕ έτσι ώστε αντικατασταθεί από τις νέες γραμμές μπαίνουμε σε μία εποχή… χωρίς τρένο η οποία είναι άγνωστο για πόσο θα κρατήσει.

Οι πατρινοί κινδυνεύουν να μείνουν χωρίς αυτό το μεταφορικό μέσο για αρκετά χρόνια!

Το θέμα έχει ως εξής: ήδη βρίσκεται σε εξέλιξη η εργολαβία για την αποξήλωση των υφιστάμενων σιδηροδρομικών γραμμών προετοιμάζοντας το έδαφος για την κατασκευή της νέας σιδηροδρομικής γραμμής. Όμως για την απόσταση Ρίον-Πάτρα, ακόμα, όχι μόνον δεν έχουν βγει οι σχετικές εργολαβίες, αλλά ακόμα συζητάμε πως και από που θα περάσει το τρένο.

Τι συμβαίνει λοιπόν; Σε λίγες εβδομάδες θα έχουν αποξηλωθεί οι ράγες που περνάει σήμερα ο Προαστιακός, χωρίς να υπάρχει συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα για την κατασκευή του νέου σιδηροδρομικού δικτύου. Ως εκ τούτου, η Πάτρα θα μείνει χωρίς προαστιακό. Ελλάς το μεγαλείο σου!

«Η κάθοδος του Πρωθυπουργού Αλέξη Τσίπρα στην Πάτρα είναι ευκαιρία να κάτσουμε και να συζητήσουμε  έτσι ώστε να βρεθεί μία λύση η οποία δε θα στερήσει από τους πατρινούς το τρένο όσο πραγματοποιούνται οι εργασίες. Μόνη λύση είναι να σταματήσει η εργολαβία που εκτελείται και η κατασκευή των υποδομών του νέου τρένου προς την Πάτρα να γίνει παράλληλα με τη λειτουργία του προαστιακού ήδη λειτουργούντα σιδηροδρόμου» ανέφερε ο Γρηγόρης Αλεξόπουλος.

Σε ανακοίνωση του ο Αντιπεριφερειάρχης αναφέρει:

«Η έλευση του τρένου στο νέο λιμάνι της Πάτρας είναι πλέον απαραίτητη όσο ποτέ άλλοτε. Η οικονομική ζωή της ευρύτερης περιοχής εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τις συνδυασμένες μεταφορές και το τρένο μπορεί να παίξει το βασικό μοχλό ανάπτυξής της.

Η Περιφέρεια εκτός των άλλων έχει δώσει μεγάλο βάρος και στη λειτουργία του προαστιακού σιδηροδρόμου, ως φτηνού και λαϊκού μέσου μεταφοράς αστικά αλλά και περιαστικά, χρηματοδοτώντας και την κατασκευή των υποδομών για τη λειτουργία του προαστιακού έως και την Κ. Αχαΐα.

Βασική προϋπόθεση σε όλες τις συζητήσεις για την κατασκευή των υποδομών του νέου τρένου προς την Πάτρα, ήταν και η παράλληλη λειτουργία του προαστιακού ήδη λειτουργούντα σιδηροδρόμου. Ήδη όμως εκτελείται εργολαβία αποξήλωσης των υπαρχόντων γραμμών για την κατασκευή υποδομής της νέας γραμμής από τον Ψαθόπυργο έως την Κανελλοπούλου.

Αυτό θα οδηγήσει στην παύση λειτουργίας του προαστιακού για χρόνο που δεν μπορεί να προσδιοριστεί, αφού δεν υπάρχει στον ορίζοντα εικόνα για την έναρξη κατασκευής των υπολοίπων έργων της νέας γραμμής. Θεωρώ ότι είναι επιτακτική ανάγκη και καθήκον όλων μας να ζητήσουμε από την κυβέρνηση που για 2 ημέρες θα βρίσκεται στην Πάτρα, εξηγήσεις και λύσεις για το κορυφαίο αυτό ζήτημα.

Κάθε ολιγωρία θα οδηγήσει σε διακοπή της λειτουργίας ενός μέσου που καθημερινά προσφέρει στην ομαλότητα της κοινωνικής μας ζωής, μέσω μιας φτηνής και αξιόπιστης μετακίνησης.

Μην περιμένουμε να διακοπεί η λειτουργία του προαστιακού και μετά να φωνάζουμε, τώρα είναι η ώρα της κοινής συστράτευσης.

 

Κοινοποίηση
Tweet

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

Σχόλια

Ειδήσεις