Συζητήθηκε το ψήφισμα των εργαζομένων στις εφορείες Αχαΐας. Ηλείας, Κεφαλληνίας και Ζακύνθου
Στη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου της Πάτρας την Τετάρτη 9/10/2019, συζητήθηκε το ψήφισμα του Συλλόγου Εργαζομένων στις Δ.Ο.Υ. Αχαΐας, Ηλείας, Κεφαλληνίας, Ζακύνθου, με το οποίο ζητά την επικαιροποίηση της αίτησης ακύρωσης της συγχώνευσης των Δ.Ο.Υ. Πατρών.
Στη συνεδρίαση ήταν παρόντες και τοποθετήθηκαν, εκπρόσωποι του Συλλόγου.
Στην προηγούμενη απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου που επικαιροποιήθηκε και εισηγήθηκε στο Σώμα, ο Δήμαρχος Πατρέων, Κώστας Πελετίδης, αναφέρονται τα εξής:
Το σχέδιο Συγχωνεύσεων Δ.Ο.Υ. - Συρρίκνωσης του κλάδου της Α.Α.Δ.Ε., έρχεται να επιβεβαιώσει το επιδιωκόμενο αποτέλεσμα της Ανεξάρτητης Αρχής: «Μείωση Δαπανών μέσω μείωσης προσωπικού, ελαστικοποίηση των σχέσεων εργασίας».
Ενδεικτικό παράδειγμα του σκεπτικού αυτού αποτελεί η πρόθεση συγχώνευσης των δύο Δ.Ο.Υ. Πατρών (3η πόλη σε πληθυσμό της χώρας) σε μία. Οι 166 Οργανικές θέσεις εργασίας των δύο Δ.Ο.Υ. προβλέπεται να μειωθούν σε 125 (μείωση 25%) !!!, για τον ίδιο όγκο εργασίας, χωρίς καμία βελτίωση της δομής των υπηρεσιών μας, χωρίς βελτίωση υποστηρικτών δομών (μηχανογράφηση, υλικοτεχνικές υποδομές κ.λ.π).
Συγκεκριμένα η υπό συγχώνευση Γ΄Δ.Ο.Υ. Πατρών εξυπηρετεί 200.000 φορολογούμενους (110.000 δηλώσεις φορολογίας εισοδήματος) με μεγάλη γεωγραφική φορολογική αρμοδιότητα και πλήθος καθημερινών επισκέψεων από πολίτες.
Η δε Α΄ ΔΟΥ Πατρών που είναι Α΄ τάξεως με τμήματα ελέγχου και δικαστικού (αρμοδιότητα σε όλο τον Νομό Αχαΐας & την Κεφαλονιά-Ιθάκη) έχει πολλές κενές οργανικές θέσεις και καθημερινά κατακλύζεται από πλήθος φορολογούμενων.
Η επιδείνωση των σχέσεων φορολογικής διοίκησης – φορολογούμενου πολίτη με την συγχώνευση των δύο Δ.Ο.Υ. είναι σίγουρο ότι θα έχει δυσμενές αντίκρισμα στον κοινωνικό ιστό της επί σειράς ετών δοκιμαζόμενης πόλης της Πάτρας.
Το νέο κτίριο στο οποίο σήμερα στεγάζεται η Α΄ ΔΟΥ Πατρών αδυνατεί να στεγάσει τους συναδέλφους από την Γ΄ ΔΟΥ & αλήθεια τι θα απογίνουν οι υπηρετούντες συνάδελφοι που δεν χωρούν στο πετσοκομμένο οργανόγραμμα; Θα μετακινηθούν άραγε με τη θέλησή τους και πού;
Η επιχειρούμενη συγχώνευση δεν έχει καμία σχέση με την ανάγκη τεχνικής, επαγγελματικής στήριξης των υπαλλήλων των Υπηρεσιών μας, ώστε οι ίδιοι και οι υπηρεσίες μας να γίνουν καλύτερες, σύγχρονες, πιο ποιοτικές. Δεν έχει ως σκοπό την παροχή ποιοτικών υπηρεσιών ή την εξάλειψη των αιτιών που οδηγούν στην υποβάθμιση αυτών των υπηρεσιών & την βελτίωση της εξυπηρέτησης των πολιτών. Αλλά εντάσσεται στο συνολικό σχεδιασμό της ΑΑΔΕ, όπου ο μισθός μας θα συνδέεται με τα περιγράμματα θέσεων εργασίας και την στοχοθεσία. Σχέδιο, που οδηγεί στη διάλυση του κλάδου μας με ανέφικτη στοχοθεσία, καθιστώντας αδύναμες τις Υπηρεσίες μας να ανταποκριθούν στο φόρτο εργασίας.
Εκτιμάμε ότι η επιχειρούμενες συγχωνεύσεις στην Πάτρα, αλλά και στα άλλα μεγάλα αστικά κέντρα όπως σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη γίνεται πιλότος για το κλείσιμο των Δ.Ο.Υ. που θα ακολουθήσει στην επαρχία.
Έτσι για άλλη μια φορά οι εργαζόμενοι στις Δ.Ο.Υ. αλλά και οι φορολογούμενοι πολίτες καλούνται να πληρώσουν τις τεχνοκρατικές «εφευρέσεις» της Ανεξάρτητης Αρχής.
Εμείς οι εργαζόμενοι στις Δ.Ο.Υ. των Νομών Αχαΐας, Ηλείας, Ζακύνθου και Κεφαλληνίας, απορρίπτουμε το σχέδιο συγχωνεύσεων ως απαράδεκτο και επικίνδυνο για το κλάδο μας.
Οι εργαζόμενοι στις Δ.Ο.Υ. δεν θα γίνουν πειραματόζωα εφαρμογής επώδυνων εργασιακών σχέσεων στο Δημόσιο τομέα.
Διεκδικούμε:
-Υπηρεσίες με ανθρώπινο πρόσωπο και φιλικές προς τον φορολογούμενο πολίτη.
-Κάλυψη όλων των κενών οργανικών θέσεων.
-Εκσυγχρονισμό των υπηρεσιών μας με παροχή σύγχρονων εργαλείων για καλύτερη και ποιοτικότερη παροχή υπηρεσιών.
-Αναβάθμιση των υπηρεσιών Α/Β τάξεως σε Δ.Ο.Υ. Α΄ τάξης υποστηρίζοντας αντικείμενα Ελέγχου και Δικαστικού.
Δεν θα δεχθούμε
-Καμία περαιτέρω συγχώνευση υπηρεσιών, χωρίς σχέδιο και προοπτική.
-Καμία περαιτέρω μείωση των οργανικών θέσεων εργασίας των μονάδων μας.
Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr