Τι γίνεται με προσωπικό, αναστολές, ρευστότητα
Η κοινή υπουργική απόφαση έφθασε δημοσιεύθηκε την Κυριακή και σήμερα Δευτέρα τα ξενοδοχεία έπρεπε να ανοίξουν σύμφωνα με τις επιταγές της. Στις περισσότερες προβλέψεις οι ξενοδόχοι των 12μηνων ξενοδοχείων είναι έτοιμοι, ωστόσο δηλώνουν πως δεν προλαβαίνουν να εφαρμόσουν κατά γράμμα όσα προβλέπονται. Ο πρόεδρος των ξενοδόχων Ζακύνθου Γιώργος Μάργαρης εμφανίστηκε αισιόδοξος για την λειτουργία των μονάδων και του νησιού, καθώς είχαν προσαρμοστεί και πριν το lock down, ωστόσο εστιάζει σε άλλα σοβαρά ζητήματα, τα οποία σύμφωνα με τον ίδιο καίνε μικρούς και μεγαλύτερους ξενοδόχους.
Η ρευστότητα είναι ένα σοβαρό πρόβλημα για τους επιχειρηματίες του τουρισμού. Σύμφωνα με τον κ. Μάργαρη, οι τράπεζες εξακολουθούν να τους αντιμετωπίζουν στη λογική προ κορωνοϊού, δίνοντας προτεραιότητα στον "καλό πελάτη" και όχι στον χτυπημένο από την κρίση της καραντίνας επιχειρηματία, που προσπαθεί να ανακάμψει. Όπως λένε οι ξενοδόχοι, έχουν υποχρεώσεις -όπως πληρωμές αναλώσιμων κα - οι οποίες δεν γίνεται να πληρωθούν επι πιστώσει. Χρειάζονται ζεστό χρήμα, το οποίο σύμφωνα με τον πρόεδρο των ξενοδόχων του νησιού του Ιονίου, εως σήμερα δεν έχει φθάσει στα χέρια των επαγγελματιών του τουρισμού, παρά τις περι το αντίθετο - λόγω κορωνοϊού - ανακοινώσεις για δάνεια από τις τράπεζες.
Σε ότι αφορά αναστολές εργασίες, μοντέλα λειτουργίας, επιδόματα και ωράριο των εργαζομένων, αναμένουν πράξη νομοθετικού περιεχομένου για να είναι σίγουροι και ασφαλείς για τις κινήσεις τους και το αντίκρυσμα, τόσο στους ίδιους τους επιχειρηματίες, όσο και στους ξενοδοχοϋπάλληλους.
Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr