Στα ροζ το κτίριο, αλλά δίχως κοινό, με τη συνεργασία της Estee Lauder
Για ακόμα μία χρονιά, ο Όμιλος Estée Lauder Companies, πραγματοποίησε τη συμβολική φωταγώγηση ενός εμβληματικού κτηρίου της Αθήνας, στo πλαίσιo της Παγκόσμιας Πρωτοβουλίας Φωταγώγησης Μνημείων και Κτηρίων Οροσήμων, για την Εκστρατεία για τον Καρκίνο του Μαστού. Πριν λίγες μέρες έλαμψε με το χαρακτηριστικό ροζ χρώμα, υπενθυμίζοντας τη σημασία της πρόληψης και της έγκαιρης διάγνωσης. Παγκόσμιο Σύμβολο της Εκστρατείας ήταν και φέτος η Ροζ Κορδέλα, την οποία συνδημιούργησε η Evelyn Lauder το 1992. Το φετινό «σύνθημα» αποτελεί ένα δυνατό μήνυμα, με παγκόσμια απήχηση: Είναι κάτι περισσότερο από μία κορδέλα. Είναι αυτό που μας ενώνει. #TimeToEndBreastCancer
Η φωταγώγηση του Μεγάρου έγινε υπό τους ήχους της μουσικής October που έχει συνθέσει ο Δημήτρης Κοντόπουλος και μεταδόθηκε ζωντανά από το Facebook και το YouΤube, από τα κανάλια Estee Lauder Greece. Ο Όμιλος Estée Lauder Companies, σεβόμενος τα ισχύοντα μέτρα, πραγματοποίησε την εκδήλωση κεκλεισμένων των θυρών, επικοινωνώντας την εκδήλωση μέσω Live Streaming στα social media της Estee Lauder Greece. Με αυτό τον τρόπο και με ασφάλεια διαδόθηκε το μήνυμα της πρόληψης του καρκίνου του μαστού, δίνοντας τη δυνατότητα να το παρακολουθήσει ελεύθερα κάθε ενδιαφερόμενος. Κατά τη διάρκεια του Live streaming, προβλήθηκε ένα video για να ενισχύσει το έντονο αίσθημα ενότητας και αλληλεγγύης το οποίο υποστηρίζει η φετινή καμπάνια. Δέκα ξεχωριστοί άνθρωποι, προερχόμενοι από διαφορετικούς χώρους της κοινωνικής ζωής, ένωσαν τη φωνή τους για την καμπάνια και μίλησαν για τη σημασία της, παρακινώντας όλους να υποστηρίξουν την Εκστρατεία για τον Καρκίνο του Μαστού και κατ’ επέκταση το σπουδαίο έργο της Ελληνικής Αντικαρκινικής Εταιρείας. Στο πλαίσιο της εκδήλωσης, σύντομο χαιρετισμό απηύθυνε και ο Πρόεδρος της Ελληνικής Αντικαρκινικής Εταιρείας, κ. Φιλόπουλος, ευχαριστώντας θερμά την ευγενική χορηγία του Ομίλου Estée Lauder Companies, και της προσφοράς όλων των εσόδων από τις πωλήσεις του Pink Ribbon Bracelet, που σχεδίασε και φέτος ο γνωστός σχεδιαστής Δούκας. Το έναυσμα για τη φωταγώγηση έδωσε και φέτος η Ελένη Μενεγάκη, ως η Ελληνίδα Πρέσβειρα της Εκστρατείας για τον Καρκίνο του Μαστού του Ομίλου Estée Lauder Companies, η οποία για 8η χρονιά συμμετέχει σε αυτήν την πρωτοβουλία. «Το ότι έχουμε καταφέρει στην Ελλάδα να αφυπνίσουμε τις γυναίκες, αλλά και τους άντρες ώστε να θυμούνται και να προσέχουν, να κάνουν τη μαστογραφία τους, εμένα με κάνει πολύ υπερήφανη. Με κάνει πραγματικά να συγκινούμαι.» δήλωσε χαρακτηριστικά.
Η Πρωτοβουλία Φωταγώγησης Παγκοσμίων Μνημείων - Κτηρίων Οροσήμων της Εκστρατείας ξεκινά από την Evelyn Lauder. Την πρώτη χρονιά, 26 κεντρικά σημεία σε 22 χώρες φωταγωγήθηκαν συμβολικά με ροζ χρώμα, συμπεριλαμβανομένων του Empire State Building (ΗΠΑ), της Όπερας του Σύδνεϋ (Αυστραλία) και του Πύργου της Πίζας (Ιταλία). Στην Ελλάδα έχουν φωταγωγηθεί μέχρι σήμερα το Ζάππειο Μέγαρο, η Αγορά του ΟΑΚΑ, o Λόφος του Λυκαβηττού, το Δημαρχείο της Αθήνας, ο πύργος του ΟΤΕ στην Θεσσαλονίκη, το Ξενοδοχείο Μεγάλη Βρετανία στο Σύνταγμα, το Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης, η πλατεία Αριστοτέλους, ο Λευκός Πύργος και η Καμάρα στη Θεσσαλονίκη, η Στοά Σπυρομήλιου, το Hilton Αθηνών, το Δημοτικό Θέατρο Πειραιά, το Παναθηναϊκό Στάδιο, η Πύλη του Αδριανού και το Ολυμπιείο και το Ωδείο Ηρώδου του Αττικού (Ηρώδειο) κ.α.
Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr