ΜΟΥΣΙΚΗ

/

Πώς λειτουργεί λόγω κορωνοϊού η Πολυφωνική Χορωδία της Πάτρας- Τι θα γίνει με το Χριστουγεννιάτικο Κοντσέρτο

Τσίχλα Κωνσταντίνα
tsichlakonstantina@gmail.com , Facebook Page
Κοινοποίηση
Tweet

Ο μαέστρος Σταύρος Σολωμός μιλάει στο thebest.gr

Για τα νέα δεδομένα που έφερε ο κορωνοϊός στο τρόπο λειτουργίας αλλά και στα σχέδια της Πολυφωνικής Χορωδίας της Πάτρας, μίλησε στο thebest.gr ο μαέστρος και καλλιτεχνικός διευθυντής της, Σταύρος Σολωμός. Όπως εξήγησε, πάνω απ΄όλα προέχει να προστατευτεί η υγεία όλων κι έτσι τα μέτρα που ακολουθούνται είναι αυστηρά. 

Ο ίδιος αναφέρεται στις συναυλίες που δεν πραγματοποιήθηκαν λόγω της υγειονομικής κρίσης και μοιράζεται τις σκέψεις που γίνονται σχετικά με το Χριστουγεννιάτικο Κοντσέρτο το οποίο κάθε χρόνο, πολλοί πατρινοί αναμένουν με χαρά αλλά και ανυπομονησία. 

******

Έχει ξεκινήσει η λειτουργία των τμημάτων της Πολυφωνικής μετά την καραντίνα και την περίοδο του καλοκαιριού;

Θέλω να σας ευχαριστήσω θερμά, κα Τσίχλα, που μέσω του «ΤΗΕ ΒEST», δίδεται για άλλη μία φορά η ευκαιρία στον Οργανισμό μας, να επικοινωνήσει με την τοπική κοινωνία, μεταφέροντας ειδήσεις, προβληματισμούς, σχεδιασμούς και σε κάθε περίπτωση την δραστηριότητα της, εν μέσω της πανδημίας του Covid 19. Η περίοδος της καραντίνας, μας οδήγησε στα μονοπάτια της απραξίας, αφού όλα μας τα τμήματα βρέθηκαν σε αναστολή εργασιών, με αποτέλεσμα, από τις 5 Μαρτίου που «κλείσαμε» με κρατική εντολή, έως και το τέλος του Ιουλίου, να ακυρώσουμε συνολικά 47 προγραμματισμένες συναυλίες των 11 τμημάτων μας, εντός και εκτός Πατρών, αλλά και στο εξωτερικό, ενώ ήδη είχαμε πραγματοποιήσει μέχρι τέλος Φεβρουαρίου, 18 συναυλιακές και λοιπές εκδηλώσεις.

Αντιλαμβάνεται κανείς, το μέγεθος του προβλήματος στον Πολιτισμό γενικότερα και ειδικότερα στον Οργανισμό μας, αφού μόνον το Ωδείο της «Πολυφωνικής» λειτούργησε μετά τις 20 Μαΐου και μέχρι τέλος Ιουλίου (λόγω παράτασης του εκπαιδευτικού έτους από το Υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού), με όλα τα προβλεπόμενα μέτρα, με πολλές επιφυλάξεις από διδάσκοντες και διδασκόμενους και με σημαντικές δυσκολίες, που η καραντίνα μας δημιούργησε. Παρ’ όλα αυτά, κατορθώσαμε και συγκρατήσαμε περίπου το 75% του μαθητολογίου του Ωδείου, με τεράστια προσπάθεια από το διδακτικό προσωπικό μας, την Διεύθυνση του Ωδείου και την Διοίκηση του Οργανισμού. 

Μετά την περίοδο της καραντίνας και του θέρους, η ανασύνταξη των δυνάμεων μας ήταν επιβεβλημένη. Ήταν αδήριτη η ανάγκη, ήδη από τον Σεπτέμβριο, τα τμήματα μας (Χορωδίες, Ορχήστρες, Θεατρικό, αλλά και το Ωδείο), να ξαναβρεθούν στις επάλξεις και στο μέτρο του εφικτού, να συνεχίσουν το έργο που έχουν αναλάβει, στην υπηρεσία του Πολιτισμού της Εκπαίδευσης, της Χορωδιακής, της Ορχηστρικής και της Θεατρικής πράξης. Ήταν μία θαρραλέα και αποφασιστική αντιμετώπιση του όλου προβλήματος, από το Διοικητικό Συμβούλιο του Οργανισμού μας, μετά και από πρόταση της Καλλιτεχνικής Διεύθυνσης, αφού ήταν πλέον καταφανές, πως η απομόνωση θα λειτουργούσε ανασταλτικά, πολλαπλασιάζοντας και διογκώνοντας τα ήδη υφιστάμενα προβλήματα, τα οποία η περίοδος της καραντίνας, μας είχε κληρονομήσει (εκπαιδευτικά, καλλιτεχνικά, οικονομικά κ.α.)

Πώς θα λειτουργήσουν φέτος τα τμήματα εν μέσω κορωνοϊού; Ποιες είναι οι διαφορές και οι δυσκολίες;

Για τα τμήματα του Οργανισμού εκτός του Ωδείου, υπάρχουν σαφείς κατευθύνσεις που στηρίζονται, στα ανά 15ήμερο εκδιδόμενα ΦΕΚ και τα οποία περιγράφουν τις Κοινές Υπουργικές Αποφάσεις, για όλους τους τομείς της κοινωνικής δραστηριότητας.

Προβλέπεται λοιπόν και εφαρμόζεται με ευλαβική προσοχή και κάθε συνέπεια, η χρήση μάσκας καθ’ όλη την διάρκεια παραμονής εντός των εγκαταστάσεων, για όλους τους εμπλεκόμενους στις Χορωδίες (μικρούς η μεγάλους), στις Ορχήστρες («Vibrato» και «Ηλιοδωρία», ενώ η «Φιλαρμονική» παραμένει ακόμα σε αναστολή, λόγω της ιδιαιτερότητας της) και στο Θεατρικό Εργαστήρι. Ο νόμος μας δίνει το δικαίωμα, να μην χρησιμοποιείται η μάσκα, κατά την διάρκεια χρήσης της φωνής. Εμείς όμως και πέραν του Νόμου, έχουμε επιβάλλει την χρήση της μάσκας [ή ολομέτωπης προσωπίδας], παρά το γεγονός πως, τραγούδι ή θεατρική πράξη με μάσκα δεν γίνεται (προφανώς για τεχνικούς και καλλιτεχνικούς λόγους).

Δεύτερη πρόβλεψη είναι, η πραγματοποίηση των δοκιμών με αποστάσεις 2 μέτρων ανά άτομο περιμετρικά (σύμφωνα και ανάλογα με το μέγεθος των αιθουσών που διαθέτουμε). Αυτό σημαίνει, πως όλα τα τμήματα λειτουργούν «σπαστά» σε μικρότερες ομάδες, ανάλογα με την φύση τους, ώστε να επιτυγχάνεται η τήρηση και αυτού του μέτρου εντός των εγκαταστάσεων μας, ενώ ειδικά για την «Παιδική χορωδία», έχει εξευρεθεί χώρος εκτός του Οργανισμού [ευγενική προσφορά τοπικού φορέα], προκειμένου να πραγματοποιούνται οι δοκιμές της, πάντα με βάση τις ισχύουσες διατάξεις.

 Πέραν τούτων, οι απολυμάνσεις των χεριών με ειδικά αντισηπτικά, ο διαρκής αερισμός των χώρων των δοκιμών, οι απολυμάνσεις όλων των χώρων που χρησιμοποιούνται, η τήρηση αποστάσεων ανά 2 μέτρα στους κοινόχρηστους χώρους (διάδρομοι, σκάλες κ.α.), ανήκουν στην διαρκή και ημερήσια φροντίδα μας, με στόχο το υγιεινό περιβάλλον του χώρου μας, αλλά και την προφύλαξη των μελών των τμημάτων.

Στο σημείο αυτό σημειώνεται και το γεγονός, πως αρκετά ενήλικα μέλη, είτε διότι ανήκουν σε ευάλωτες- ευπαθείς ομάδες, είτε για λόγους θεμάτων υγείας, είτε διότι φοβούνται, δεν μετέχουν των διαδικασιών των δοκιμών, όπως και ανήλικα μέλη, των οποίων οι γονείς φοβούνται για την παρουσία των παιδιών τους στις δοκιμές. Είναι μια αλήθεια, που πρέπει και που αντιμετωπίζεται κατάματα, με κάθε σεβασμό στην όποια ατομική απόφαση. Άλλωστε οι περιπτώσεις αυτές, δεν θα ήταν δυνατόν να συνιστούν αιτία διαγραφής κάποιου, από μέλος του Οργανισμού. Θα ήταν ανήθικο, μαζί και ανόητο, να πάρει κάποιος τέτοια απόφαση. Η δυσκολότερη όμως κατάσταση δημιουργείται εκ του γεγονότος, πως σε κλειστούς χώρους, δεν θα είναι δυνατές μουσικές ή θεατρικές συναυλίες και παραστάσεις, πλην εξαιρέσεων, που θα αφορούν σε περιορισμένο κοινό και πάντα με τις ισχύουσες υγειονομικές διατάξεις. Ως εκ τούτου, δύσκολα μπορεί να τεθούν στόχοι υλοποιήσιμοι με παρουσία κοινού.  

Αυτό μας αναγκάζει να στραφούμε προς διαδικτυακές και τηλεοπτικές παραγωγές, στο μέτρο του εφικτού, γεγονός που αλλοιώνει εξ ολοκλήρου την φύση της επικοινωνίας της Τέχνης με το κοινό. Κακό, αλλά αναγκαίο, εν μέσω της πραγματικότητας του Covid 19.

Οι συνθήκες είναι πρωτόγνωρες και οι δυσκολίες προφανείς, ενώ ο Πολιτισμός έχει τρωθεί σε αφάνταστο σημείο. Αλλά πρωτεύει η ΥΓΕΙΑ όλων των κινούμενων στους χώρους της «Πολυφωνικής» και όχι μόνον.

Τα μέτρα προστασίας κατά του κορωνοϊού που ακολουθούνται στο χώρο της Πολυφωνικής

Ποιες είναι οι υποχρεώσεις καθηγητών και σπουδαστών του Ωδείου προκειμένου να αποφευχθεί η διασπορά του ιού μέσα στο χώρο του;

Παρεμφερείς και πρόσθετες δυσκολίες αντιμετωπίζουμε με την λειτουργία του Ωδείου. Λόγω του μεγάλου αριθμού σπουδαστών, αλλά και της ιδιαιτερότητας των Σχολών, όπως θα επισημανθεί πιο κάτω.

Όπως ήδη έχουμε σημειώσει, η χρήση της μάσκας είναι υποχρεωτική σε διδάσκοντες και διδασκόμενους. Κανείς δεν εισέρχεται στις εγκαταστάσεις της «Πολυφωνικής», είτε πρόκειται για γονέα, είτε για άτομο που ζητά πληροφορίες, χωρίς την απαραίτητη μάσκα, ενώ δεν επιτρέπεται η παραμονή πέραν των 4 ατόμων στους διαδρόμους και στο κλιμακοστάσιο. Αυτό επιτυγχάνεται με διαρκείς ενημερώσεις, εκπαίδευση, ειδικές σημάνσεις κ.α.

Σπουδαστές και καθηγητές, χρησιμοποιούν τα αντισηπτικά διαλύματα, που υπάρχουν σε όλες τις αίθουσες, ενώ ο αερισμός των αιθουσών διδασκαλίας, είναι συνεχής βοηθούντος του καιρού. Στην περίπτωση των χαμηλών θερμοκρασιών οι αίθουσες θα αερίζονται για 5΄κάθε 15΄διδασκαλίας, με βάση τις υγειονομικές διατάξεις της Πολιτείας.

Στον τομέα των απολυμάνσεων θα πρέπει να αναφέρουμε, πως τα πιάνα του Ωδείου καθαρίζονται μετά από κάθε χρήση με διάλυμα ξυδιού, ενώ με ειδικά απολυμαντικά σπρέι, ψεκάζονται όλες οι επιφάνειες εντός της κάθε αίθουσας (καρέκλες, θρανία, γραφεία, πόμολα, διακόπτες κ.λπ.), που αγγίζονται από σπουδαστές και καθηγητές. Ιδιαίτερες περιπτώσεις αφορούν στις Σχολές Φωνητικής Διδασκαλίας, Κρουστών και Πνευστών οργάνων:

α. ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΦΩΝΗΤΙΚΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ

 [Μονωδία, Βυζαντινή Μουσική, Σολφέζ].

Ο καθηγητής χρησιμοποιεί μη ιατρική προστατευτική μάσκα ή προστατευτική προσωπίδα, ενώ ο σπουδαστής- μαθητής δεν χρησιμοποιεί μάσκα, όταν τραγουδά ή ψέλνει. Η απόσταση μεταξύ διδάσκοντος και διδασκομένου, είναι κατ’ ελάχιστον 2 μέτρα.

 β. ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΚΡΟΥΣΤΩΝ ΟΡΓΑΝΩΝ

Ο καθηγητής χρησιμοποιεί μη ιατρική προστατευτική μάσκα, ενώ επίσης μη ιατρική προστατευτική μάσκα χρησιμοποιεί και ο σπουδαστής- μαθητής. Η απόσταση μεταξύ διδάσκοντος και διδασκομένου, είναι κατ’ ελάχιστον 1,5 μέτρο.

γ.  ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΠΝΕΥΣΤΩΝ ΟΡΓΑΝΩΝ

[Επιτρέπεται η διδασκαλία και χρήση τους, μετά την αναστολή που διήρκεσε μέχρι 15 Σεπτεμβρίου].

Ο καθηγητής και ο σπουδαστής χρησιμοποιούν προστατευτική προσωπίδα ή μάσκα, εκτός του χρονικού διαστήματος που ο καθένας δεν χρησιμοποιεί το πνευστό όργανο. Η περιμετρική απόσταση μεταξύ

διδάσκοντος και διδασκομένου είναι κατ’ ελάχιστον 2 μέτρα.

δ. ΛΟΙΠΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ

Υποχρεωτική χρήση μάσκας ή προστατευτικής προσωπίδας, από τον καθηγητή, αλλά και απόσταση 1,5 μέτρου μεταξύ καθηγητή και σπουδαστή- μαθητή. Υποχρεωτική χρήση μάσκας από τον σπουδαστή.

Και πλέον αυτών, ισχύει ισχυρή σύσταση προς τους γονείς ανήλικων σπουδαστών, προκειμένου να μην στέλνουν τα παιδιά τους, εφ’ όσον αυτά δεν είναι πλήρως υγιή. Το ίδιο ισχύει και για τους ενήλικους σπουδαστές, που δεν θα πρέπει να προσέρχονται αν η κατάσταση της υγείας τους είναι επισφαλής.

Τέλος, σε περίπτωση σπουδαστών- μαθητών μονωδίας και πνευστών οργάνων, οι οποίου ανήκουν σε ομάδες υψηλού κινδύνου, είναι υποχρεωτική η διενέργεια των μαθημάτων εξ αποστάσεως.

 

Σκεφτόμαστε να πραγματοποιήσουμε μία Χριστουγεννιάτικη συναυλία, διαδικτυακή και τηλεοπτική, που θα περιλαμβάνει παλαιότερες αλλά και καινούργιες ερμηνείες

Από τις πολυαναμενόμενες εκδηλώσεις στην Πάτρα, κάθε χρόνο, είναι το Χριστουγεννιάτικο Κοντσέρτο της Πολυφωνικής. Τι σχεδιάζετε για φέτος; Θα ακολουθήσετε το δρόμο του διαδικτύου;

Είναι αλήθεια, πως μας στοιχίζει υπερβολικά η απόφαση, να μην πραγματοποιήσουμε το Χριστουγεννιάτικο Κοντσέρτο, με τον τρόπο που η τοπική κοινωνία και όχι μόνον, γνωρίζει. Θα είναι η πρώτη φορά μετά το 1996, που δεν θα είμαστε κοντά στο το μουσικόφιλο κοινό της Πάτρας ζωντανά, με την μεγάλη αυτή εορταστική συναυλία. Είναι σαν να σπάζει ένας κρίκος μιας αλυσίδας.

Σκεφτόμαστε όμως και ήδη εργαζόμαστε προς αυτήν την κατεύθυνση, να πραγματοποιήσουμε μία Χριστουγεννιάτικη συναυλία διαδικτυακή και τηλεοπτική, που θα περιλαμβάνει παλαιότερες αλλά και καινούργιες ερμηνείες, ώστε να μην στερήσουμε από την πόλη, την δυνατότητα της Χριστουγεννιάτικης μέθεξης, που η Χριστουγεννιάτικη μουσική και ατμόσφαιρα προσφέρει. Το έχουμε όλοι ανάγκη, ελπίζοντας, πως οι συνθήκες θα μας επιτρέψουν να πραγματοποιήσουμε αυτόν το στόχο.

 Γενικότερα πώς διαμορφώνονται οι στόχοι και τα σχέδια σας εξαιτίας της αδυναμίας να πραγματοποιηθούν ζωντανές συναυλίες το επόμενο διάστημα; Για τα πιο μακροπρόθεσμα σχέδια σας, όπως είναι η συμμετοχή σας στις εκδηλώσεις για τα 200 χρόνια από την επανάσταση του 1821… Τι προγραμματίζετε;

Συν Θεώ και καλώς εχόντων των πραγμάτων από πλευράς της πανδημίας, ένα σημαντικό γεγονός έρχεται να αποτελέσει την κορωνίδα των όποιων εκδηλώσεων, εντός του επόμενου έτους. Ασφαλώς εννοώ και πρόκειται, για τον Πανελλήνιο εορτασμό των 200 χρόνων από την έναρξη της Επανάστασης του 1821. Σταθμός για την σύγχρονη Ελληνική ιστορία, η οποία έχει ζήσει πολλά και ποικίλα εθνικά γεγονότα, όχι πάντα ευχάριστα, πάντως γεγονότα που έχουν σημαδέψει την πορεία του κράτους μας στα Ευρωπαϊκά δεδομένα.

Είναι η στιγμή να θυμηθούμε, κα Τσίχλα, την αναγκαιότητα της πορείας του Ελληνισμού, από την αρχαιότητα μέχρι των ημερών μας. Να αναλογιστούμε τους αγώνες και το αίμα που έχει διαποτίσει τα ιερά χώματα της πατρίδας μας. Να ξαναθυμηθούμε και να τιμήσουμε όλους εκείνους, επιφανείς και αφανείς, που αγωνίστηκαν για να αναπνέουμε εμείς σήμερα τον μυροβόλο αέρα της ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ.

 Η ποίηση και η μουσική, έδιδαν και δίδουν την δική τους ξεχωριστή παρουσία, συμμέτοχοι σε κάθε γεγονός, το οποίο η Ιστορία έχει εντάξει στις δέλτους του πεπρωμένου της φυλής μας. Για τον λόγο αυτό και η δική μας συμμετοχή, περιστρέφεται γύρω από την ανάλυση και ερμηνεία των μεγάλων γεγονότων του 1821, με τον τρόπο που η ποίηση και η μουσική τα έχουν καταχωρήσει, στην μνήμη του Έθνους μας. Έχουμε καταθέσει ως Οργανισμός, τρεις ολοκληρωμένες προτάσεις στην Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδος, σύμφωνα με την προκήρυξη- πρόσκληση της, η οποία Περιφέρεια μας και ας μην μας διαφεύγει το γεγονός, απετέλεσε τον βασικό άξονα της Εθνικής Εξέγερσης, αλλά και του μαρτυρικού αγώνα για την Ελευθερία, μέσα από τον παιάνα: «Νυν ο υπέρ πάντων αγών» (Αγία Λαύρα, Μεσολόγγι).

Διονύσιος Σολωμός, ο Εθνικός μας Ποιητής. Ο κύριος εκφραστής του μεγαλείου της Ελληνικής ψυχής, μέσα από τα αριστουργήματα: «Ύμνος εις την Ελευθερίαν» (η αρχή του ποιήματος αποτελεί τον Εθνικό Ύμνο της Ελλάδος και της Κύπρου) και «Ελεύθεροι Πολιορκημένοι». Αιώνια παρακαταθήκη για τούτον τον μικρό, καταφρονημένο, πλην υπερήφανο, ηρωικό και λεβέντη λαό, που όμοιος του δεν υπάρχει σε όλον τον κόσμο.

Είναι τα δύο έργα, που έχουμε επιλέξει και των οποίων την ερμηνεία έχουμε προτείνει. Το πρώτο, σε μουσική του μεγάλου Κερκυραίου συνθέτη Νικολάου Μάντζαρου, ενορχήστρωση και εναρμόνιση του διάσημου Έλληνα Αρχιμουσικού, Άλκη Μπαλτά, ο οποίος θα έχει και την διεύθυνση όλου του έργου, με την σκέψη να ερμηνευτεί από την Συμφωνική Ορχήστρα και την Χορωδία της ΕΡΤ, την Μικτή και την Παιδική Χορωδία του Οργανισμού μας. Το δεύτερο έργο, σε μουσική του καταξιωμένου Έλληνα συνθέτη, Γιάννη Μαρκόπουλου (έργο για Συμφωνική Ορχήστρα, σολίστ και Μικτή Χορωδία), με τον οποίον έχουμε συνεργαστεί πολλές φορές το τελευταίο χρονικό διάστημα, με την σκέψη να ερμηνευτεί από τους ίδιους, όπως προανέφερα, συντελεστές και επιλεγμένους σολίστ.

Η τρίτη πρόταση του Οργανισμού μας, αναφέρεται στην παρουσίαση ιστορικά αποδεδειγμένων γεγονότων της Επανάστασης, μέσα από τους ήχους της Βυζαντινής και Παραδοσιακής μουσικής και με την Θεατρική απεικόνιση των πρώτων γεγονότων, που έλαβαν χώρα στην περιοχή μας. Η πρόταση αφορά στην ερμηνεία του σπονδυλωτού αυτού έργου, με τον Βυζαντινό Χορό, την Ορχήστρα Παραδοσιακής Μουσικής «Ηλιοδωρία» και το Θεατρικό Εργαστήρι, τμημάτων του Οργανισμού μας.

Οι τόποι που έχουν προταθεί για την παρουσίαση των προτάσεων μας, είναι η Αγία Λαύρα και το μνημείο της Εθνικής Παλιγγενεσίας, αλλά και το μαρτυρικό Μεσολόγγι.

Αντιλαμβάνεται ο αναγνώστης μας, πως η ερμηνεία αυτών των έργων και η υλοποίηση των προτάσεων μας (εφ’ όσον εγκριθούν από την Περιφέρεια), αποτελούν τους κύριους άξονες των στόχων μας για το 2021, αλλά και που απαιτούν ικανή προετοιμασία, ώστε να ανταποκριθούμε, για τις δύο αρχικές προτάσεις, στο πνεύμα της συγκλονιστικής ποίησης του Διονυσίου Σολωμού και των συνθετών Νικολάου Μάντζαρου και Γιάννη Μαρκόπουλου και για την τρίτη πρόταση, τεκμηριωμένη εργασία και σοβαρή υλοποίηση γεγονότων της Επανάστασης, μέσα από την παράδοση και την μουσική.

Οι στόχοι αυτοί, αλλά και οι δυσκολίες που αντιμετωπίζουμε λόγω της πανδημίας, δεν επιτρέπουν στον παρόντα χρόνο, περαιτέρω σχεδιασμούς, αν και θα το επιθυμούσαμε.

 Ευχή και ελπίδα να ξεπεράσουμε τους σκοπέλους, που ο ιός  Covid 19 δημιούργησε σε όλη την ανθρωπότητα, να εξέλθουμε όλοι υγιείς, για να είμαστε σε θέση να συνεχίσουμε την προσφορά μας, στον Πολιτισμό, την Εκπαίδευση, την Χορωδιακή, Ορχηστρική και Θεατρική πράξη, που υπηρετούμε ανιδιοτελώς με κάθε αφοσίωση, με πειθαρχία, συνέπεια, οργάνωση και προγραμματισμό, επί 38 συναπτά έτη, ήδη από το 1983, οπότε και ιδρύσαμε την «Πολυφωνική».

 

Ποιοι είναι οι σημερινοί συντελεστές του Οργανισμού της «Πολυφωνικής»;

Σας ευχαριστώ ιδιαίτερα για την ερώτηση σας, καθ’ όσον θεωρώ προσωπικά τιμή, να συνεργάζομαι με τόσο σημαντικά στελέχη της τοπικής μας κοινωνίας, τόσο σε επίπεδο Διοικητικό όσον και Καλλιτεχνικό, τα ονόματα των οποίων και σας παραθέτω:

ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ

Γιάννης Κόττορος: Πρόεδρος Διοικητικού Συμβουλίου

Αρετούσα Νικολοπούλου: Α΄ Αντιπρόεδρος

Παναγιώτης Αρκαδιανός: Β΄ Αντιπρόεδρος

Γιώργος Σταματόπουλος: Γενικός Γραμματέας

Όλια Καραγιάννη: Ταμίας

Ελένη Μουζάκη: Έφορος Δημοσίων Σχέσεων

Γιάννης Αλεξόπουλος: Μέλος

ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ

Μο Σταύρος Σολωμός: Καλλιτεχνικός- Διοικητικός Διευθυντής

Έφη Καββαδία- Ζέρβα, πιανίστα: Αναπληρώτρια Καλλιτεχνική Διευθύντρια

ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ

Αθανασία Παπασταύρου

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ & ΕΦΟΡΕΙΕΣ ΤΜΗΜΑΤΩΝ:

ΠΡΟΠΑΙΔΙΚΗ ΧΟΡΩΔΙΑ

Διεύθυνση: Σοφία Μπαρδούτσου

Καλλιτεχνική συνεργάτιδα: Ζέφη Αλιφέρη

Πιάνο: Μαρίνα Μυλωνά

ΠΑΙΔΙΚΗ ΧΟΡΩΔΙΑ

Διεύθυνση: Αρετούσα Νικολοπούλου

Πιάνο: Μαρίνα Μυλωνά

Έφοροι: Σοφία Αλεξοπούλου, Δήμητρα Τσιλιμπότη

ΝΕΑΝΙΚΗ ΧΟΡΩΔΙΑ

Διεύθυνση: Δήμητρα Πίτσου

Πιάνο: Μαρίνα Μυλωνά

Έφοροι: Μαριένη Τζικοπούλου, Μαρίλια Αντωνοπούλου

ΜΙΚΤΗ ΧΟΡΩΔΙΑ

Διεύθυνση: Σταύρος Σολωμός

Πιάνο: Λούση Χριστοδούλου

Έφορος: Όλια Καραγιάννη

ΒΥΖΑΝΤΙΝΟΣ ΧΟΡΟΣ

Διεύθυνση: Γιάννης Κόττορος

Έφοροι: Δημήτρης Σταυριανός, Ελευθέριος Δημόπουλος

ΓΥΝΑΙΚΕΙΟ ΦΩΝΗΤΙΚΟ ΣΧΗΜΑ «ΕΜΜΕΛΕΙΑ»

Διεύθυνση: Αλμπένα Πενκόβα

Πιάνο: Λούση Χριστοδούλου

Έφοροι: Τόνια Παπαθεοδώρου, Μαρία Μητροπούλου

ΦΙΛΑΡΜΟΝΙΚΗ ΟΡΧΗΣΤΡΑ

Διεύθυνση: Γιώργος Μπουρδόπουλος

Έφοροι: Νίκος Τσαγκρώνης, Αλεξάνδρα Πέττα

ΘΕΑΤΡΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ

Διεύθυνση: Αθηνά Καλλιμάνη- Γεωργιτσοπούλου

Βοηθοί Διεύθυνσης: Αγγελική Νάκου (ενηλίκων), Κωνσταντίνα Παπουτσή, Γεωργοπούλου Μαριάννα, Νίκη Ρούντου (ανηλίκων)

Έφοροι: Αγγελική Τομαρά (ενηλίκων), Κωνσταντίνα Παπουτσή (ανηλίκων)

ΟΡΧΗΣΤΡΙΚΟ ΣΧΗΜΑ «VIBRATO»

Διεύθυνση: Γιώργος Αθανασακόπουλος

Βοηθοί Διεύθυνσης: Τέτη Ζέρβα, Σωτήρης Γκλαβάς

Έφορος: Ανδριάνα Αγγελοπούλου

ΟΡΧΗΣΤΡΑ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ «ΗΛΙΟΔΩΡΙΑ»

Διεύθυνση: Γιάννης Παναγιωτόπουλος

ΩΔΕΙΟ «ΠΟΛΥΦΩΝΙΚΗΣ»

Διεύθυνση: Γιώργος Μπουρδόπουλος

Διοικητική Διεύθυνση: Έφη Καββαδία- Ζέρβα

 

 

 

 

Κοινοποίηση
Tweet

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

Σχόλια

Culture