H κυκλοφορία της capsule σειράς «Serpenti Through the Eyes of Mary Katrantzou» προβάλλεται από τα σημαντικότερα fashion media του κόσμου
Ξανασμίγουν η πολύτιμη αυτοκρατορία Bulgari με τη διάσημη και πολυβραβευμένη Ελληνίδα designer Mary Katrantzou. Mετά την αξέχαστη επίδειξη στον αρχαίο ναό του Ποσειδώνα στο Σούνιο, λανσάρουν μαζί μια σειρά από μοναδικές τσάντες, κομμάτια- θησαυρούς κατά την αμερικάνικη Vogue, καθώς οι πιο περίτεχνες απαιτούν 40 ώρες χειροποίητης εργασίας η καθεμιά. Εμπνευση η εμβληματική collection Serpenti της Bulgari, βασικά στοιχεία τα ερπετά και οι πεταλούδες ενώ πρέσβειρα χρίστηκε η ρωσίδα καλλονή Νατάλια Βοντιάνοβα.
«Serpenti through the eyes of...», ήταν η ανάρτησή στο Instagram της Bulgari, η οποία ξεσήκωσε αρχικά το διεθνές ενδιαφέρον των media. Αντίστοιχη κίνηση έκανε και η Mary, καμαρώνοντας για τη συνεργασία. Όπως αναφέρει το ρεπορτάζ του WWD, o φημισμένος οίκος κοσμημάτων με έδρα τη Ρώμη θα κυκλοφορήσει τη capsule collection Bulgari Serpenti Through the Eyes of Mary Katrantzou στις 21 Μαρτίου. Η πρωταγωνίστρια της καμπάνιας Natalia Vodianova, είναι φωτογραφημένη από τον Γάλλο Hugo Comte και ντυμένη με δημιουργίες της ελληνίδας σχεδιάστριας.
Οι τσάντες βασίζονται στο σχέδιο από το θρυλικό ερπετό - σύμβολο «Serpenti» της Bulgari, το οποίο δανείζει και το όνομά του σε κοσμήματα και ρολόγια. Στο παρελθόν, ο οίκος έχει συνεργαστεί για τη συλλογή και με άλλους διάσημους σχεδιαστές και οίκους, όπως Alexander Wang, Nicholas Kirkwood κ.α. Όπως δήλωσε η Katrantzou: «Ηθελα να δώσω έμφαση στη σημασία του συμβολισμού, που έχει τις ρίζες του πίσω στην αρχαία Ρωμαϊκή και Ελληνική μυθολογία. Με γνώμονα την ιδέα της μεταμόρφωσης, πρόθεσή μου ήταν να αναδείξω το Serpenti ως ένα σύμβολο αναγέννησης, μεταμόρφωσης και ίασης». Μέρος των εσόδων θα δοθεί στη φιλανθρωπική οργάνωση Naked Heart Foundation της Βοντιάνοβα.
Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr