Η καλιφορνέζα super model επιστρέφει στα sexy glam εσώρουχα προωθώντας τη νέα φιλοσοφία περί ομορφιάς
Κατεστραμμένη θεωρούταν στη διεθνή αγορά η αυτοκρατορία εσωρούχων Victoria's Secret, μετά τις αποκαλύψεις και τις καταγγελίες μοντέλων για κακομεταχείρισή τους αλλά και ως ξεπερασμένο πρότυπο γυναικείας εικόνας στην εποχή της αποδοχής της διαφορετικότητας.
Και όμως φέτος η εταιρεία ξαναγεννιέται από τις στάχτες της, προωθώντας τη νέα φιλοσοφία που αναδεικνύει όλες τις γυναίκες, κάθε σωματότυπου. Και κάνει εντύπωση που η 25χρονη καλιφορνέζα καλλονή Μπέλα Χαντίντ η οποία είχε υποστηρίξει τις αντιδράσεις κατά του brand επιστρέφει «στον τόπο του εγκλήματος» χάρη σε μια ειδική καμπάνια εν όψει της γιορτής του Αγίου Βαλεντίνου. Αποκαλυπτική και παιχνιδιάρα λανσάρει τις καινούριες «καυτές» προτάσεις του label με τις επίσης περιζήτητες Adut Akech, Paloma Elsesser, Yumi Nu και πολλές άλλες. Και εξηγείται: «Αυτό που με κινητοποίησε να επιστρέψω πίσω ήταν το ήταν ήρθαν σε μένα και πραγματικά μου απέδειξαν πως η Victoria's Secret έχει αλλάξει δραστικά» δήλωσε.
Οι ημέρες που η Victoria’s Secret προωθούσε την ανορεξία, ακόμα και το αγοραίο σεξ και τη χρήση ναρκωτικών έχουν περάσει. «Στο σετ ένιωσα ξανά δυνατή μέσα στα εσώρουχα, αντί να αισθάνομαι ότι το σώμα μου είναι μία μηχανή χρημάτω» επέμεινε δικαιολογώντας την απόφασή της μετά το μποικοτάζ. .
Η Μπέλα είχε περπατήσει για το brand το 2016, το 2017 και το 2018, ενώ στις αρχές του 2020 αποφάσισε να κόψει τις επαφές στο πλευρό συναδέλφων της που ξεσκέπασαν το τι πραγματικά συνέβαινε πίσω από τις κάμερες. Η τωρινή καμπάνια έχει τίτλο Feel the Love και το η πρώτη διαδικτυακή διαφήμιση ξεκινάει με μια γυναικεία φιγούρα plus size.
Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr