Αυτή τη στιγμή αναμένεται η τυπική όσο και ουσιαστική υπογραφή του Υπουργού ενώ ο Δήμος έχει αναθέσει σε εταιρεία που γνωρίζει τα ναυτιλιακά, να κάνει την τεχνική μελέτη των έργων
Σε κομβικό σημείο βρίσκεται το θέμα της αποκατάστασης των ζημιών στη Μαρίνα της Πάτρας. Το thebest.gr επικοινώνησε με τον Γιώργο Αγγελόπουλο, ο οποίος είναι επικεφαλής του τμήματος Λιμενικής Διαχείρισης του Δήμου Πατρέων και όπως μας είπε, αυτό που αναμένεται αυτή τη στιγμή είναι η υπογραφή του Υπουργού στην απόφαση της Οικονομικής επιτροπής της Περιφέρειας Δυτ. Ελλάδος που έχει διαβιβαστεί από τις 9 Φεβρουαρίου 2022 (εμπλέκεται και η Περιφέρεια καθότι πρόκειται για πρόγραμμα δημοσίων επενδύσεων).
Παράλληλα ο Δήμος Πατρέων έχει αναθέσει σε τεχνική εταιρεία που ειδικεύεται στα ναυτιλιακά ζητήματα, να κάνει μία τεχνική μελέτη για τα έργα, διαδικασία που είναι σε εξέλιξη και όπως τονίστηκε στην τελευταία συνάντηση την Μ. Τρίτη 19/4 παρουσία και των αντιδημάρχων Χρήστου Κορδά και Διονύση Πλέσσα, η εταιρεία αναμένεται έως το τέλος Ιουνίου 2022 να έχει έτοιμη την σχετική τεχνική μελέτη που θα αποτελέσει τον «μπούσουλα» για τα έργα ώστε να γίνει αμέσως μετά η δημόσια προκήρυξη για την εταιρεία κατασκευής.
Η εκτίμηση του κ. Αγγελόπουλου είναι ότι αρχές του φθινοπώρου του 2022 θα υπάρχει εργολάβος και το έργο αποκατάστασης θα ξεκινήσει.
Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. Η Μαρίνα της Πάτρας, αυτό το πολύ όμορφο σημείο της πόλης που συχνά αποκαλείται και ως «Γλυφάδα» της Πάτρας υπέστη σοβαρές ζημιές από τη θεομηνία της 30ης Νοεμβρίου 2021 και της κακοκαιρίας λίγες μέρες αργότερα, στις 13 Δεκεμβρίου. Ο Δήμος στη συνέχεια με το τμήμα Λιμενικής Διαχείρισης και τη Διεύθυνση Υποδομών προετοίμασαν ένα τεχνικό δελτίο καταγραφής και αποτίμησης των ζημιών στην υποδομή της Μαρίνας και βάσει υτής της καταγραφής, το κόστος ανήλθε στα 2 εκατ. ευρώ περίπου.
Η πλήρης φωτογραφική αποτύπωση και τεχνική τεκμηρίωση κατατέθηκε στο Υπουργείο (αρμόδια είναι το Υπουργείο Εσωτερικών και το Υπουργείο Υποδομών) και το ζητούμενο πλέον είναι η Υπουργική υπογραφή για να προχωρήσουν οι υπόλοιπες διαδικασίες ώστε να μην χαθεί άλλος πολύτιμος χρόνος.
Τα έργα που θα γίνουν, περιλαμβάνουν όπως μας περιέγραψε ο κ. Αγγελόπουλος, την πλήρη αποκατάσταση των 3 πλωτών εξεδρών στην είσοδο της Μαρίνας, την αντικατάσταση άλλων 3 στη βόρεια λεκάνη της περιοχής της Μαρίνας μετά την καφετέρια W όπου και θα γίνει πλήρης αποκατάσταση των ηλεκτρομηχανολογικών που υπέστησαν καταστροφή ενώ ακόμα θα γίνουν και μικρές παρεμβάσεις στον κυματοθραύστη όπου σε κάποια σημεία παρατηρήθηκε καθίζηση. Η Μαρίνα θα ενισχυθεί και σε άλλα προβληματικά σημεία ενώ τεχνική παρέμβαση θα γίνει και στο καρνάγιο όπου υπάρχει πρόβλημα από τη διάβρωση.
Το αισιόδοξο λοιπόν πλάνο για το σημαντικό αυτό σημείο της πόλης της Πάτρας που φιλοξενεί σκάφη πολυτελείας, κότερα, αλιευτικά σκάφη, κ.α., λέει ότι το Σεπτέμβριο θα έχει αναλάβει υπεύθυνος εργολάβος για το έργο αποκατάστασης λειτουργίας της Μαρίνας της Πάτρας.
Τέλος ο κ. Αγγελόπουλος επισήμανε στο thebest.gr πως τα 2 χρόνια που είναι στο τμήμα της Λιμενικής Διαχείρισης του Δήμου Πατρέων, έχουν ξεκινήσει και μελέτες για την πλήρη ανακατασκευή και την εκ νέου αδειοδότηση της Μαρίνας με στόχο την δημιουργία μίας υπερσύγχρονης Μαρίνας διεθνών προδιαγραφών. Οι μελέτες αυτές αφορούν στο χερσαίο και το θαλάσσιο τμήμα & τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις ενώ μιλούν και για τη δημιουργία των κατάλληλων υποδομών στο χώρο ελλιμενισμού των σκαφών καθώς και για ένα χώρο ως διοικητήριο της Μαρίνας.
Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr