Μία φροντιστηριακή εκπαιδευτική νοοτροπία που οδηγεί αβίαστα στην επιτυχία
Σε μια εποχή που η εκπαίδευση και η κοινωνία της γνώσης θεωρείται η ατμομηχανή της ανάπτυξης για μια χώρα, η δημόσια ελληνική εκπαίδευση οδηγείται σε εκφυλισμό, κινδυνεύοντας να μετατραπεί πλήρως σε ταξική και να μην αποτελεί αγαθό που θα αφορά όλους τους μαθητές. Αδιαμφισβήτητα νοσεί, γιατί απλούστατα όλα τα προηγούμενα χρόνια αποτέλεσε αντικείμενο λαϊκισμού και ευχολογίων. Σε μια χώρα που η ζήτηση για σπουδές βρίσκεται πολύ ψηλά στο σύστημα αξιών της οικογένειας η υποκρισία στην εκπαίδευση περισσεύει.
Η δημόσια εκπαίδευση είναι ακουμπισμένη «περίτεχνα» στις πλάτες μερικών φιλότιμων εκπαιδευτικών που προσπαθούν να διασώσουν την τιμή της, με τους μαθητές και τις οικογένειές τους να βρίσκονται σε μειονεκτική θέση από κάθε άποψη. Μια ιδιότυπη κοινωνική εξίσωση που η επίλυση της στηρίζεται σ’ ένα γνωστό παιχνίδι αλληλεξαρτήσεων και μέρος του αποτελεί η επιχειρούμενη εδώ και 40 χρόνια αξιολόγηση των εκπαιδευτικών. Η αξιολόγηση των καθηγητών είναι ένα από τα εκπαιδευτικά προβλήματα που συμβάλουν στην ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης, χωρίς όμως να είναι το μοναδικό.
Η αποστήθιση και η έλλειψη κριτικής σκέψης, καθώς και η ανάπτυξή της έξω από τα καθιερωμένα, η προαγωγή της ευκολίας και το εκπαιδευτικό βόλεμα, η επιφανειακή κάλυψη κοινωνικών θεμάτων, είναι μερικά από αυτά που γίνονται ορατά στο τελικό στάδιο του μαθητικού βίου που είναι οι Πανελλαδικές Εξετάσεις. Η διαχρονική γάγγραινα της ελληνικής εκπαίδευσης που ακούει στο όνομα, παράνομα, κοστοβόρα και αμφιβόλου ποιότητας -εκ των αποτελεσμάτων κρινόμενα- ιδιαίτερα μαθήματα, επιδεινώθηκε την εποχή του κορονοϊού με τις «ευλογίες» της δημόσιας διοίκησης και της αδυναμίας του αποστειρωμένου φροντιστηριακού περιβάλλοντος να την αντιμετωπίσει.
Επί του προκειμένου, τα φροντιστήρια ΟΡΑΜΑ, μπροστά στην εκπαιδευτική πραγματικότητα που επιβάλουν οι νέες πολιτικές εκπαίδευσης, οι οποίες δυσκολεύουν ακόμη περισσότερο την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, έχουν υιοθετήσει μια φροντιστηριακή εκπαιδευτική νοοτροπία που οδηγεί αβίαστα στην επιτυχία.
Κέντρο του εκπαιδευτικού έργου στα φροντιστήρια ΟΡΑΜΑ είναι η ολοκληρωμένη αποτύπωση του γνωστικού επιπέδου του κάθε μαθητή, το οποίο ανθίζει μέσα σε αυστηρά ολιγομελή τμήματα, δημιουργώντας συγκριτικό και συντριπτικό πλεονέκτημα έναντι της υπόλοιπης υπάρχουσας φροντιστηριακής εκπαίδευσης.
Με το άρτιο και σύγχρονο πρόγραμμα σπουδών που εφαρμόζουν τα φροντιστήρια ΟΡΑΜΑ, τις πολλαπλές επαναλήψεις, τα εβδομαδιαία διαγωνίσματα που αρχίζουν από τις πρώτες μέρες του Οκτωβρίου κάθε νέας σχολικής χρονιάς και τις προσομοιώσεις την Άνοιξη, εξασφαλίζεται για τους μαθητές η σωστή κατανόηση και εμπέδωση της διδακτέας ύλης. Επιπλέον, όταν απαιτηθεί ή κριθεί αναγκαίο παρέχεται ατομική διδασκαλία σε κάθε μαθητή.
Τα φροντιστήρια ΟΡΑΜΑ με την εκπαίδευση που προτείνουν αναμετρώνται δυναμικά μ’ αυτή τη νοσηρή εκπαιδευτική ελληνικότητα που αλλοιώνει και ευτελίζει την ουσία της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Δημιουργούν τις προϋποθέσεις για βελτίωση του γνωστικού επιπέδου του μαθητή με ταυτόχρονη προσέγγιση της εκπαιδευτικής του Ιθάκης.
Στα φροντιστήρια ΟΡΑΜΑ ο μαθητής ανθίζει εκπαιδευτικά, γιατί η επιτυχία έχει όνομα…
Φροντιστήρια ΟΡΑΜΑ!
Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr