ΚΟΙΝΩΝΙΑ

/

Πάτρα: Αυτά είναι τα επικίνδυνα σημεία για τρακάρισμα

Κωνσταντίνα Ανδριοπούλου
konstantina_andriopoulou@hotmail.com
Κοινοποίηση
Tweet

Τι περιλαμβάνει η επιστολή του Σωματείου Ταξί προς το Δήμο Πατρέων

Ούτε ένα, ούτε δύο είναι τα επικίνδυνα σημεία για την πρόκληση τροχαίων ατυχημάτων στο κέντρο της Πάτρας.

Συνήθης αιτία η κακή σήμανση, επισημαίνει στο thebest.gr πρόεδρος του Σωματείου ταξί  «Άγιος Χριστόφορος» Γιώργος Σίδερης. «Από την πλατεία Τριών Συμμάχων μέχρι και την οδό Ερμού, από την οδό Φιλοποίμενος έως την λεωφόρο Γούναρη και από την οδό Φράττι μέχρι την Τριών Ναυάρχων. Τα παραπάνω είναι τα πιο στενά σημεία της οδού Όθωνος Αμαλίας όπου μετά την κατασκευή του ποδηλατόδρομου, συνεχίζεται το παρκάρισμα και σε αυτά πολύ συχνά γίνονται τροχαία, με τα αυτοκίνητα αρκετές φορές να ανεβαίνουν στα κράσπεδα. Με έγγραφο που έχουμε στείλει στον Δήμο Πατρέων, ζητάμε τουλάχιστον σε αυτά τα σημεία να τοποθετηθούν κορύνες και να απαγορευτεί η στάθμευση».

Σε ό, τι αφορά, τα πιο κεντρικά σημεία, αναφέρει ότι τα σημεία που πρέπει να προσεχτούν είναι: «Στην οδό Μπουκαούρη στην συμβολή της, τόσο με την λεωφόρο Γούναρη όσο και με την οδό Γερμανού, η πρότασή μας ως επαγγελματίες είναι να τοποθετηθούν σηματοδότες. Επίσης, πρόβλημα δημιουργείται στην συμβολή των οδών Γούναρη και Κανακάρη, όπου πολύ συχνά το φανάρι είναι εκτός λειτουργίας. Αλλά δεν είναι μόνο αυτό, μπροστά από το σούπερ μάρκετ που υπάρχει εκεί έχει τοποθετηθεί το νέο φανάρι για την επερχόμενη αντιδρόμηση και καλύπτει εντελώς το φανάρι που είναι σε λειτουργία την παρούσα χρονική στιγμή».

Αναφορικά με το σημείο-παγίδα στην μίνι περιμετρική, ο κ. Σιδέρης, τονίζει ότι είναι επικίνδυνο. «Η κλειστή στροφή πριν την Αγία Σοφία, θέλει βελτίωση, θα πρέπει να τοποθετηθούν πρόσθετες προειδοποιητικές πινακίδες. Μετά από το τούνελ, ο δρόμος είναι και λίγο κατηφορικός και ξαφνικά, χωρίς την απαραίτητη σήμανση και ενώ τα αυτοκίνητα έχουν αναπτύξει ταχύτητα, βρίσκονται μπροστά  σε ένα φανάρι που μπορεί να είναι κόκκινο αλλά σε 50 μέτρα υπάρχει ένα στοπ. Το συγκεκριμένο φανάρι, λειτουργεί ως διάβαση για το σχολείο και τώρα που έκλεισε, δεν δουλεύει κάτι που το καθιστά ακόμα πιο επικίνδυνο γιατί ξαφνικά ο οδηγός βρίσκεται μπροστά στο στοπ, χωρίς να έχει ορατότητα από ψηλά, όπως κατεβαίνει».

Οι προτάσεις του Σωματείου Ταξί στο Δήμο Πατρέων

Το σωματείο ταξί  «Άγιος Χριστόφορος», πριν μια εβδομάδα, έστειλε επιστολή στο Δήμο Πατρέων, ζητώντας συνάντηση με τον Δήμαρχο Κώστα Πελετίδη προκειμένου να καταθέσει τις προτάσεις του για τα παραπάνω επικίνδυνα σημεία. Ανάμεσα σε αυτά που επιθυμεί το σωματείο να συζητηθεί με την δημοτική αρχή, ο κ. Σίδερης, είπε: «Κυκλοφοριακό δεν είναι μόνο τα διπλοπαρκαρισμένα. Για παράδειγμα τα οχήματα της ανακύκλωσης, δημιουργούν κομφούζιο. Δεν ξέρω τι ώρες αναγράφονται στη σύμβασή τους για να κυκλοφορούν αλλά εμείς βλέπουμε τα οχήματα σε ώρες αιχμής και γίνεται ένα πανικός με τις ουρές που δημιουργούνται πολλές φορές να φτάνει και στο 1 χιλιόμετρο. Αυτό γίνεται και στο κέντρο αλλά και προς τα έξω, όπως στην οδό Ακρωτηρίου. Αυτό ο Δήμος, θα πρέπει να το δει, τα οχήματα αυτά πρέπει να βγαίνουν το βράδυ όπως και τα απορριμματοφόρα». Επίσης, σε ό,τι αφορά τα φανάρια, οι επαγγελματίες ταξί προτείνουν για τις οδούς Γούναρη, Αγίου Ανδρέου, Μαιζώνος, Κορίνθου να τα ρυθμίσουν για να υπάρχει συνεχόμενη ροή. «Ξεκινάς από τη Γούναρη στην Αγίου Ανδρέου και μέχρι να φτάσεις στην Ιωάννου Βλάχου, πριν τα Ψηλαλώνια, σταματάνε τα οχήματα τρείς ή τέσσερις φορές». Για τα διπλοπαρκαρισμένα οχήματα, επισημαίνει: «Μην κοιτάμε μόνο τα διπλοπαρκαρισμένα στο κέντρο της πόλης για το κυκλοφοριακό, ας δούμε και τις εισόδους της Πάτρας, Ακρωτηρίου, Πατρών Κλάους και Ακτή Δυμαίων, όπως και στην Έλληνος Στρατιώτου  που κόβουν τις κορύνες συνέχεια για να παρκάρουν». 

 

 

Κοινοποίηση
Tweet

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

Σχόλια

Ειδήσεις