STYLE

/

Guess girl η Χοερχίνα Ροντρίγκεθ, πόζες ντίβας σε ιστορικό ξενοδοχείο της Μαδρίτης

Μπακοπούλου Άντυ
andy_bak@hotmail.com
Κοινοποίηση
Tweet

Η 29χρονη σύντροφος του Ρονάλντο με τις χυμώδεις καμπύλες, είναι λάτρης της χλιδής και αυτό φαίνεται

Τα media την παρουσιάζουν ως φιλόδοξη και αδίστακτη κυνηγό του πλούτου αλλά και ως «δοτική» μαμά 5 παιδιών.

Η 29χρονη Χεορχίνα Ροντρίγκεθ, αγαπημένη του super star της μπάλας Κριστιάνο Ρονάλντο, μόλις στέφθηκε μούσα της Guess, πρωταγωνιστώντας στην εντυπωσιακή καμπάνια για το επόμενο φθινόπωρο. Ενας ρόλος που απογείωσε στο παρελθόν την καριέρα της Κλόντια Σίφερ και της Κέιτ Απτον.

Mε ισπανικές και αργεντίνικες ρίζες, μοντέλο και influencer, η Χεορχίνα μεγαλώνει 2 δικά της παιδιά και 3 ακόμα του Ρονάλντο από προηγούμενες σχέσεις. Το Netflix συνέβαλε ριζικά στην αναγνωρισιμότητά της προβάλλοντας δυο σαιζόν του ντοκιμαντέρ «Am Georgina» που βασίζεται στη ζωή της. Μια ζωή με αναπάντεχη τροπή, καθώς μεγάλωσε φτωχικά, ώσπου όλα άλλαξαν χάρη στη συνάντησή της το 2016 με τον διάσημο ποδοσφαιριστή, ενώ εργαζόταν ως πωλήτρια του καταστήματος Gucci της Μαδρίτης.

Η ίδια, διαθέτει μια λάτιν γοητεία και πολύ θηλυκό κορμί λατρεύοντας τις εμφανίσεις και τις φωτογραφίες που «φωνάζουν» πολυτέλεια και ευημερία. Της ταίριαξε λοιπόν πολύ το concept στο επιβλητικό και ιστορικό ξενοδοχείο του 19ου αιώνα Santo Mauro στη Μαδρίτη. Σε pin up, sexy & glam style ανέδειξε εφαρμοστά φορέματα, πλεκτά και σύνολα σε γυαλιστερές και βελούδινες υφές.

«Θέλαμε να αποτυπώσουμε μια μέρα από τη ζωή της Georgina, πηγαίνοντας πίσω από το πέπλο για ένα βλέμμα στη λαμπερή ζωή αυτής της super star. Είναι μια δυνατή, σίγουρη και αποφασιστική γυναίκα. Αυτή η καμπάνια αντανακλά όχι μόνο τη φυσική της ομορφιά, αλλά και τον αισθησιασμό και τη δυναμικότητα, όπως και την ικανότητά της να αποδίδει το όραμα ενός brand» δήλωσε ο Chief Creative Officer Paul Marciano.

Η Χεορχίνα πόζαρε ως ντίβα στο φακό της διακεκριμένης Ιταλίδας Nima Benati. Όπως δήλωσε:

 «Είναι πραγματική τιμή για μένα που με κάλεσαν να δουλέψω σε αυτή τη νέα καμπάνια για την Guess και τον Marciano. Λατρεύω τη μάρκα και τις αξίες που αντιπροσωπεύει. Μου αρέσει να φοράω τις συλλογές της γιατί με κάνουν να νιώθω δυναμική και ταυτόχρονα σέξι. Έχουν έναν ξεχωριστό θηλυκό χαρακτήρα, εκφράζοντας διαχρονικότητα».

Σύμφωνα πάντως με τα ξένα media το όνομά της έγινε συνώνυμο του όρου WAG, που αφορά στις συντρόφους διασημοτήτων οι οποίες εξελίσσονται σε μαγνήτη για fashion brands.

 Ειδήσεις Τώρα

My Style Rocks: Όλγα Κοτλιδά, το νέο αστέρι του στυλ

Αχαΐα: Πυκνώνουν από αύριο οι πτήσεις στο αεροδρόμιο του Αράξου και γίνονται 100 από 12 ευρωπαϊκές χώρες

Mόνικα Μπελούτσι: «Τον αγαπώ και είμαι ευτυχισμένη» είπε για τον Τιμ Μπάρτον

Κοινοποίηση
Tweet

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

Σχόλια

Best View