Με προτροπή του TikTok πρώτα σχεδιάζουν τι να φορέσουν πριν πάνε σινεμά, έτσι συμβαίνει παγκοσμίως
«Πάμε Barbie. Τί θα φορέσουμε;»
Αυτό κυριαρχεί στα πλάνα των κοριτσιών για σινεμά αυτές τις μέρες διεθνώς, στην Ελλάδα αλλά και στην Πάτρα. Όταν ακούς την κόρη σου να κλείνει τα τελευταία εναπομείναντα εισιτήρια για το θερινό Σινέ Κάστρο του Ρίου και να ψάχνει διακαώς τοπ σε έντονο ροζ ή κάποιο αξεσουάρ με το διάσημο σήμα της κούκλας Barbie, αντιλαμβάνεσαι πως πρόκειται για super trend. Όπως φαίνεται το μαζικό κάλεσμα του TikTok όπου τα βίντεο με Barbie looks για την παρακολούθηση του φιλμ σε όλο τον κόσμο ολοένα αυξάνονται, έχει θριαμβεύσει. Τα κορίτσια προβάλλουν πως ντύθηκαν ή ψάχνουν τα κατάλληλα ρούχα στα καταστήματα. Αναζητούν ακόμα και για το αγόρι τους κάτι, ώστε να τις συνοδεύσει ασορτί.
Οι πρεμιέρες της ταινίας σε μεγάλες πόλεις με celebrities καλεσμένους σε Barbie style, αλλά και το ίδιο το καστ στο red carpet σταθερά με αυτή την αισθητική είχαν τεράστια επιρροή. Θυμίζουμε πως πολλά fashion labels και πολυκαταστήματα έχουν κυκλοφορήσει ειδικές Barbie σειρές, ενώ είδη μακιγιάζ, βερνίκια νυχιών, ακόμα και στέκια εστίασης βρήκαν έμπνευση από το μεγάλο κινηματογραφικό hit του καλοκαιριού. Μην παραξενευτείτε λοιπόν- σας αρέσει δεν σας αρέσει η Barbie- αν μέσα στο σινεμά δείτε κοινό με πολλές φούξια και ροζ πινελιές ενδυματολογικά.
STYLE
Eπίμονο ροζ: H ειδική σειρά στα Zara λόγω της… εφόδου Barbie στα σινεμά
ART
Κι άλλη διάσημη κούκλα στο εκράν; Ζωντανεύει η Polly Pocket μετά τη Barbie
Μιλάμε βέβαια για κορυφαίο «talk of the town» μέσα στην σκοτεινή επικαιρότητα που μας βαραίνει και για πελώριο φαινόμενο του box office. Oπως διαβάσαμε στην «Καθημερινή»: Η «Barbie» έχει καταφέρει να πουλήσει τον εαυτό της ακόμα και σε εκείνους που δεν ήξεραν ότι χρειάζονται περισσότερο ροζ στη ζωή τους, αλλά τελικά αποδείχθηκε ότι ήταν απόλυτα πρόθυμοι να το καταναλώσουν. Η ταινία για την πιο γνωστή κούκλα του κόσμου έχει συνοδευτεί από ένα προσεγμένο στον πόντο μάρκετινγκ, που παρεισφρέει και μέσα στα 114 λεπτά της, αλλά και χτίζεται εξωφιλμικά σιγά-σιγά εδώ και πολύ καιρό.
Η «Barbie» σημείωσε στο παγκόσμιο box office έσοδα ύψους 377 εκατομμυρίων δολαρίων -κάνοντας ταχύτατη απόσβεση της παραγωγής, που κόστισε 145 εκατομμύρια δολάρια. Ηταν το μεγαλύτερο άνοιγμα της σεζόν, κάτι που η ταινία της Γκέργουικ πέτυχε και στην Ελλάδα, κόβοντας το πρώτο της τετραήμερο -και εν μέσω καύσωνα- 72.064 εισιτήρια. Τέλος κατάφερε το τέταρτο μεγαλύτερο άνοιγμα που έγινε ποτέ παγκοσμίως, ενώ η Γκρέτα Γκέργουικ μπορεί πλέον να λέει πως είναι η σκηνοθέτης με το πιο επιτυχημένο άνοιγμα όλων των εποχών για ταινία γυρισμένη από γυναίκα. Η ποπ κουλτούρα ζει και βασιλεύει λοιπόν.
Aλέξα Τσανγκ- Υδρα: Ζηλέψαμε πολύ τα summer looks της, έμεινε στο αγαπημένο Rafalias Mansion
Μικρή Επίδαυρος: Ευφορικός Χωμενίδης με τους «δικούς μας» Λένα Δροσάκη, Γεράσιμο Γεννατά
Oι stars στις fashion campaigns του φθινοπώρου, για ρίξτε μια πρώτη ματιά
Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr