Το βεστιάριο της Εμμα Στόουν «λέει πολλά» για την σουρεαλιστική ηρωίδα του Ελληνα κινηματογραφιστή
Πέντε χρόνια μετά την πολυβραβευμένη «Ευνοούμενη» ο διεθνής Ελληνας σκηνοθέτης Γιώργος Λάνθιμος θα βρεθεί και πάλι στα μεγάλα κινηματογραφικά σαλόνια.
Με το αλλόκοτο ρομάντζο φαντασίας «Poor Things» θα λάμψει στα φεστιβάλ Βενετίας και Νέας Υόρκης ώσπου να τον χειροκροτήσουμε στα σινεμά μετά το πρώτο δεκαήμερο του Σεπτεμβρίου. Ως γνωστόν, η αμερικανίδα star Eμμα Στόουν, κάτοχος Οσκαρ, θα ενσαρκώσει έναν θηλυκό Φρανκεστάιν με τις υποδείξεις του. Ηδη οι πρώτες εικόνες κεντρίζουν το βλέμμα. Αλλωστε, η αισθητική πάντα παίζει σημαντικό ρόλο στις ταινίες του Λάνθιμου. Στη διεθνή έκδοση της Vogue (USA- UK) ο Γιώργος Λάνθιμος και η πρωταγωνίστριά του μίλησαν για τα κοστούμια του φιλμ και όχι μόνο.
Με θέματα τις κοινωνικές προκαταλήψεις, τη βία της καθημερινότητας, την πατριαρχική ασχήμια αλλά και την ανάγκη μιας γυναίκας να αγαπήσει και να ευτυχίσει ελεύθερη, η ιστορία είναι αν μη τι άλλο ερεθιστική. Η Μπέλα Μπάξτερ, είναι μια γυναίκα του 19ου αιώνα με μυαλό βρέφους. Προέκυψε από πείραμα του εκκεντρικού επιστήμονα Γκόλντουιν Μπάξτερ (Γουίλεμ Νταφόε) και θέλει να ζήσει όπως της αρέσει αδιαφορώντας για την κατακραυγή του κόσμου.
Της αρέσει να ταξιδεύει, να χορεύει, να τρώει τάρτες, να παρακούει υποδείξεις και να μην ντρέπεται για τίποτα. Ετσι, ατίθαση, τρελαίνει τους άντρες γύρω της. Η ηρωίδα βασίζεται σε νουβέλα του 1992 του σκωτσέζου συγγραφέα Αλιστερ Γκρέι. Ο Λάνθιμος τον συνάντησε και ο υπερήλικας λογοτέχνης τον ξενάγησε στη Γλασκώβη ενώ είχε απολαύσει τον «Κυνόδοντα» δηλώνοντας θαυμαστής του ταλέντου του.
Το διασκευασμένο σενάριο είναι του Τόνι ΜακΝαμάρα. Για την καθοριστική σημασία των κοστουμιών ο σκηνοθέτης εξήγησε στη Vogue:
«Τα κοστούμια της Holly Waddington ήταν πολύ σημαντικά γιατί έπλασαν έναν κόσμο. Ενας πρωτόφαντος χαρακτήρας σαν την Μπέλα, ζει μεν στο 19ο αιώνα, αλλά και σε μια άλλη εποχή με τεχνολογικό υπόβαθρο, άρα αλλά έχει φουτουριστική διάσταση. Χρυσιμοποιήθηκαν υλικά που παραπέμπουν στα seventies, όπως πλαστικό και latex».
Σύμφωνα με την Εμμα Στόουν: «Στην αρχή την ντύνει μια υπηρέτρια με ρούχα τύπου λευκή μεταξωτή κάπα, ενώ μετά διαλέγει η ίδια όσα της αρέσουν. Προς το τέλος εμφανίζεται με στρατιωτικά φορέματα και πιο «στημένες» σιλουέτες, όντας αποφασισμένη για το τι θα κάνει»
Την βλέπουμε πάντως με ογκώδη φουσκωτά μανίκια, διάφορα βολάν και ένα styling περίτεχνο και μετα-βικτωριανό. Η Μπέλα μας καλεί να ακολουθήσουμε το ταξίδι της από το θάνατο πίσω στη ζωή, αλλά και στην απόδρασή της σε μακρινές ηπείρους με σημαία την ισότητα. Ρίξτε μια πρώτη ματιά.
Victoria’s Secret: Με επικεφαλής «Icon» την 42χρονη Ζιζέλ ξαναπροσπαθεί να ορθοποδήσει…
Mεταβατικά sneakers: Adidas fever ή αλλιώς αχ Χάρι Στάιλς τι μας κάνεις
Πώς έσμιξαν Hermes, Job Smeets και David Bowie; Η απάντηση σε απίστευτες βιτρίνες- installations
Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr