Ο διευθυντής της Mercedes F1 Τότο Βολφ παραδέχθηκε ότι “οι άλλοι το έκαναν σωστά κι εμείς λάθος”
Λίγες ώρες μετά το τέλος του GP των ΗΠΑ, o Λιούις Χάμιλτον έχασε τη δεύτερη θέση και το Σαρλ Λεκλέρ την έκτη θέση που κατέκτησαν στο Όστιν για παρατυπίες που εντοπίστηκαν μετά τον τερματισμό στο δάπεδο της Mercedes W14 και της Ferrari SF-23.
Οι παρατυπίες αφορούν στη φθορά της ξύλινης σανίδας που βρίσκεται στο κέντρο του δαπέδου του μονοθεσίου. Η σανίδα αυτή πρέπει να έχει συγκεγκριμένο πάχος όταν ένα μονοθέσιο τερματίζει τον αγώνα. Αν το πάχος της είναι μικρότερο, σημαίνει ότι το υπογάστριο του αυτοκινήτου φθείρονταν διότι ερχόταν σε συχνότερη επαφή με την άσφαλτο. Αυτός είναι ένας τρόπος ώστε η FIA να ελέγχει το ύψος του δαπέδου από το έδαφος κατά τη διάρκεια του αγώνα.
Η FIA κάνει ελέγχους και μετρήσεις τυχαία στα μονοθέσια μετά το τέλος κάθε αγώνα, και στο πάρκ φερμέ του Όστιν έλεγξε αυτά των Χάμιλτον, Λεκλέρ, Μαξ Φερστάπεν και Λάντο Νόρις. Στη Mercedes και τη Ferrari οι μετρήσεις έδειξαν ότι το πάχος της σανίδας ήταν μικρότερο από το κατώτατο όριο των 9 χιλιοστών που προβλέπουν οι κανονισμοί.
Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr