«Μιλώντας για τα σημεία με το μεγαλύτερο πρόβλημα μπορώ να πω ότι η Όθωνος Αμαλίας είναι από τα πρώτα»
«Θερίζει» το παράνομο παρκάρισμα παρκάρισμα στο κέντρο της Πάτρας.
Το φαινόμενο είναι έντονο με πολλούς πατρινούς να παρκάρουν στην κυριολεξία… όπου βρουν και την τροχαία να κόβει καθημερινά δεκάδες κλήσεις. Μιλώντας στο thebest.gr ο διοικητής της Τροχαίας Πατρών, Χρήστος Ντεμίρης, έδωσε την εικόνα για τα σημεία όπου εντοπίζονται οι περισσότερες παράνομες σταθμεύσεις.
Όπως εξήγησε ο κ. Ντεμίρης, «επικεντρωνόμαστε και κάνουμε ελέγχους σε όλες τις κεντρικές οδούς της πόλης όπου η παράνομη στάθμευση είναι από τις πιο συνηθισμένες παραβάσεις. Μιλώντας για τα σημεία με το μεγαλύτερο πρόβλημα μπορώ να πω ότι η Όθωνος Αμαλίας είναι από τα πρώτα. Εκεί, δυστυχώς για εμάς, υπάρχει ο ποδηλατόδρομος που μικραίνει το δρόμο και δυσχεραίνει την κυκλοφορία.
Μετά, Αγίου Ανδρέου και Παντανάσσης, Αγίου Ανδρέου και Αγίου Νικολάου όπου υπάρχει και κίτρινη διαγράμμιση επίσης σημειώνονται παραβάσεις στάθμευσης.
Ερμού, Κανακάρη, Μαιζώνος, Γούναρη, Κορίνθου παρατηρείται επίσης το ίδιο φαινόμενο. Από εκεί και πέρα εκτός από την παράνομη στάθμευση διπλής σειράς, παράνομες σταθμεύσεις εντοπίζουμε σε ράμπες για άτομα με αναπηρία, σε πεζοδρόμια και σε διαβάσεις πεζών».
Όπως επισημαίνει ο κ. Ντεμίρης, οι έλεγχοι από την τροχαία για παραβάσεις στάθμευσης αλλά και κίνησης είναι καθημερινοί, από το πρωί έως το μεσημέρι αλλά και απόγευμα κατά τις ώρες αιχμής ενώ οι παραβάσεις που βεβαιώνονται καθημερινά και σχετίζονται με παράνομη στάθμευση είναι τουλάχιστον 35-40».
«Το πρόβλημα στο κέντρο της Πάτρας είναι το παρκάρισμα»
«Το κυκλοφοριακό επί της ουσίας δεν υφίσταται καθώς το πρόβλημα τελικά στο κέντρο της Πάτρας είναι οι θέσεις στάθμευσης και αυτό είναι κάτι που δεν λύνεται. Όσα πάρκινγκ να υπάρχουν στο κέντρο» ανέφερε χαρακτηριστικά μιλώντας στο thebest.gr ο Δημήτρης Σαρδελιάνος.
Όπως εξήγησε ο κ. Σαρδελάνος, «αυτό που θα πρέπει να κάνουμε είναι να πούμε “όχι” στη χρήση Ι.Χ. στο κέντρο της πόλης. Ωστόσο για να γίνει αυτό χρειάζεται μία προετοιμασία. Η αντιδρόμηση της Κανακάρη για παράδειγμα ή η πεζοδρόμηση της Μαιζώνος, συνδέονται με την κυκλοφορία στο κέντρο της πόλης.
Η πεζοδρόμηση της Μαιζώνος θα μπορούσε να βοηθήσει εάν πρώτα γίνονταν οι απαραίτητες ενέργειες για να μπορεί να κινηθεί κάποιος χωρίς το όχημά του. Ενώ είμαι υπέρ της πεζοδρόμησης, λέω ξεκάθαρα ότι η πόλη δεν είναι προετοιμασμένη για κάτι τέτοιο. Θα πρέπει να ενισχυθούν για παράδειγμα ο προαστιακός, η αστική συγκοινωνία. Θα πρέπει να υπάρξει πρόβλεψη για το πού θα παρκάρουν τα οχήματα τους οι μόνιμοι κάτοικοι ή για τι θα γίνει με τη διέλευση των λεωφορείων. Είναι ένα ενιαίο σύστημα για το οποίο πρέπει να υπάρξει σχέδιο. Δεν έχει γίνει τίποτα».
Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr