ΚΟΙΝΩΝΙΑ

/

Stop-bullying.gov.gr: Έξι περιστατικά σχολικής βίας σε 12 ώρες

Κοινοποίηση
Tweet

Στην πλατφόρμα γονείς και παιδιά θα μπορούν να καταγράφουν ανάλογα περιστατικά

Σε δύο πυλώνες, αυτούς της πρόληψης μέσω της εκπαίδευσης και της αυστηροποίησης των ποινών, βασίζεταιτο νέο πλαίσιο των μέτρων, που ανακοίνωσε η Κυβέρνηση για την εξάλειψη της βίας στο σχολικό περιβάλλον.

Κυρίαρχο ρόλο αναμένεται να έχει η νέα πλατφόρμα «Stop-bullying.gov.gr», όπου γονείς και παιδιά θα μπορούν να καταγράφουν τέτοια περιστατικά, το είδος και τη συχνότητα τους, ώστε να αντιμετωπίζονται άμεσα από τους αρμόδιους.

Και ήδη, μέσα σε λίγες ώρες λειτουργίας φαίνεται ότι αρκετοί την έχουν επισκεφθεί και κάποιοι έχουν κάνει και αναφορά. Συγκεκριμένα, τις πρώτες 12 ώρες λειτουργίας της πλατφόρμας καταγράφηκαν έξι περιστατικά σχολικής βίας.

Υπενθυμίζεται ότι ένας γονιός ή ένα παιδί του Γυμνασίου και του Λυκείου μπορεί να μπει σε αυτή την πλατφόρμα και να καταγράψει, να αποτυπώσει το είδος του εκφοβισμού που έχει υποστεί, το είδος του περιστατικού, τη συχνότητα του περιστατικού και μετά το σχολείο του να διαχειριστεί το περιστατικό αυτό με πολύ συγκεκριμένους κανόνες που έχουν διαμορφωθεί από ειδικούς.

Στο εθνικό σχέδιο για την αντιμετώπιση της σχολικής βίας και του σχολικού εκφοβισμού προβλέπεται παράλληλα, Νέος Κανονισμός Λειτουργίας των Σχολείων, με σαφείς κανόνες συμπεριφοράς, και συνεπειών, για κάθε παράπτωμα, ενώ σε ψηφιακή πλατφόρμα, μαθητές και γονείς, μπορούν να καταγγέλλουν περιστατικά βίας. Ακόμη, προβλέπεται πως, οι γονείς ή κηδεμόνες των παιδιών, τα οποία προκαλούν φθορές στο σχολείο, είναι υποχρεωμένοι να αποκαταστήσουν τις ζημιές.

Για τα σοβαρά περιστατικά σχολικής βίας, η αρμόδια Διεύθυνση Εκπαίδευσης θα έχει μια τετραμελή ομάδα, η οποία θα περιλαμβάνει και ψυχολόγους και κοινωνικούς λειτουργούς.

 

Κοινοποίηση
Tweet

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

Σχόλια

Ειδήσεις