ΚΟΙΝΩΝΙΑ

/

Η Πάτρα «μιλάει» στους τουρίστες στα… ελληνικά- Τα βήματα που πρέπει να γίνουν και τα ηχητικά logo

Φωτο: unsplash

Τσίχλα Κωνσταντίνα
tsichlakonstantina@gmail.com , Facebook Page
Κοινοποίηση
Tweet

Ένα από τα θέματα που ανέδειξε το Travel West Forum

Πολλά είναι τα βήματα που πρέπει να κάνει η Πάτρα και η Δυτική Ελλάδα στο κομμάτι της προώθησης της περιοχής σε τουριστικό επίπεδο στον κόσμο του  διαδικτύου.

Ένα από τα θέματα που ανέδειξε το  Travel West Forum ήταν πως οι πληροφορίες που υπάρχουν για τους τουρίστες, για παράδειγμα στο site του Δήμου, δεν είναι προσβάσιμες καθώς είναι αποκλειστικά στα ελληνικά.

Όπως εξηγεί, μιλώντας στο thebest.gr η Επ. Καθηγήτρια Μάρκετινγκ/Τμήμα Διοίκησης Τουρισμού Πανεπιστημίου Πατρών Εύη Χατζοπούλου, η οποία ανέδειξε το θέμα, «αυτή η στόχευση που υπάρχει σε τουρίστες, δεν φαίνεται να υιοθετείται από το Δήμο. Υπάρχουν έρευνες που αναφέρουν ότι έρχονται τουρίστες στη Δυτική Ελλάδα από διάφορες χώρες.

Συγκεκριμένα, στη Δυτική Ελλάδα, βάσει έρευνας που στηρίζεται στις διανυκτερεύσεις των επισκεπτών, φαίνεται ότι έρχονται Γερμανοί, Άγγλοι και Γάλλοι. Αυτοί είναι που ξοδεύουν τα μεγαλύτερα ποσά με βάση τις διανυκτερεύσεις. Άρα θα έπρεπε να γίνει μία στόχευση σε αυτή την αγορά που ξέρουμε ότι προτιμά την πόλη μας και την περιοχή μας, προσφέροντας πληροφορίες στη γλώσσα των επισκεπτών. Έτσι θα μπορούν να τις βρουν πριν έρθουν. Στο site του Δήμου υπάρχει πολύ περιγραφικά και αναλυτικά η πόλη και τα αξιοθέατα. Εάν δίνονταν κάποιες πληροφορίες μεταφρασμένες θα ήταν πιο εύκολο. Είναι το πιο απλό πρώτο βήμα». Όπως επισημαίνει η κα Χατζοπούλου, «οι πληροφορίες που είναι πολλές δεν είναι προσβάσιμες. Γιατί κάποιος να τις μεταφράσει στο google και να μην είναι έτοιμες;»

Η ίδια κάνει λόγο και για τον σχεδιασμό οργανωμένων tour με σύμμαχο το διαδίκτυο και τους ιστότοπους.

«Υπάρχουν κάποια μαζεμένα αξιοθέατα στην πόλη. Θα μπορούσε με βάση τις ώρες λειτουργίας και βάσει των ημερών που είναι ανοιχτά, να φτιαχτούν συγκεκριμένα tour έτσι ώστε ο επισκέπτης να περάσει από παντού τις πιο κατάλληλες ώρες, να υπάρχουν έτοιμες διαδρομές για να ζήσει ο επισκέπτης μια οργανωμένη εμπειρία. Είναι σαν να παίρνουμε το ρόλο του τουριστικού γραφείου σε μία ελεύθερη μετάβαση έχοντας επιλέξει στοιχεία της πόλης  για να κάνουμε πιο εύκολη την περιήγηση του επισκέπτη. Θα μπορούσε ο Δήμος να οργανώνει την επίσκεψη του τουρίστα, να λέει ποια είναι η καλύτερη ώρα να επισκεφθεί κανείς το Κάστρο για παράδειγμα. Θα δίνεται δηλαδή το πλάνο για την γνωριμία με την ιστορική πλευρά της πόλης» λέει χαρακτηριστικά.

Η κα Χατζοπούλου αναφέρθηκε και σε μία καινοτομία, τα ηχητικά logos.

«Πρόκειται για κάτι που δεν έχει εφαρμοστεί στους προορισμούς και σχετίζεται με τον μοναδικό ήχο που μπορεί να έχει για παράδειγμα μία εταιρία ή ένας οργανισμός. Μπορεί από έναν ήχο να αναγνωρίσεις μία μάρκα, ένα brand. Σκοπός είναι με το άκουσμα του ήχου να καταλαβαίνεις περί τίνος πρόκειται. Θα μπορούσε λοιπόν να υπάρχει ένας ήχος της πόλης σε ένα τέμπο. Θα μπορούσε να συνδυαστεί ο ήχος και με την προβολή του Καρναβαλιού ώσπου τελικά να γίνει ο ήχος της πόλης. Θα μπορούσε να ακούει κανείς τον ήχο και μπαίνοντας στο site του Δήμου καταλήγει η  κα Χατζοπούλου».

 

 

Κοινοποίηση
Tweet

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

Σχόλια

Ειδήσεις