ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

/

Eurostat: Πιο άνετοι οι Έλληνες με το Διαδίκτυο και τις ηλεκτρονικές αγορές- Τι ψωνίζουν online

Κοινοποίηση
Tweet

Όλο και περισσότερο εξοικειώνονται οι Έλληνες με τις ψηφιακές αγορές, οι οποίες άρχισαν να κερδίζουν έδαφος μετά την πανδημία.

Όλο και περισσότερο εξοικειώνονται οι Έλληνες με τις ψηφιακές αγορές, οι οποίες άρχισαν να κερδίζουν έδαφος μετά την πανδημία.

Τα στοιχεία της Eurostat που δημοσιεύθηκαν συγκεντρωτικά πριν μερικές ημέρες επιβεβαιώνουν οι ηλεκτρονικές αγορές είναι βέβαια περισσότερο διαδεδομένες ανάμεσα στους νέους μεταξύ 16-24 ετών, με σχεδόν το 80% αυτών να δηλώνει πως έκανε τουλάχιστον μία παραγγελία online. Το ποσοστό βαίνει μειούμενο όσο ανεβαίνει η ηλικία, με το 78% των 24-65 ετών να ψωνίζουν ψηφιακά. Αντιθέτως, ελάχιστα δημοφιλείς είναι αυτές οι υπηρεσίες στους Έλληνες άνω των 65 ετών, καθώς μόλις το 35,3% δηλώνει πως τις χρησιμοποιεί.

 
Παρότι τα ποσοστά αυτά είναι χαμηλότερα από τα αντίστοιχα στην Ε.Ε., τα νούμερα έχουν αυξηθεί σημαντικά με τη χρονιά της πανδημίας. Ενδεικτικά, το 2020, το 58,93% των Ελλήνων έκανε ηλεκτρονικές αγορές, ενώ τώρα χάρη στη μεγαλύτερη εξοικείωση των καταναλωτών, αλλά και τη διείσδυση των επιχειρήσεων στον ψηφιακό κόσμο, το ποσοστό έχει ανέβει στο 66,72%.

Τι ψωνίζουν οι Έλληνες online
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Eurostat, οι Έλληνες αισθάνονται πολύ άνετα να αγοράζουν ρούχα, παπούτσια και αξεσουάρ μέσω Διαδικτύου. Το 73,55% όσων έκαναν online αγορά το τελευταίο τρίμηνο επέλεξε αυτή την κατηγορία προϊόντων, το έκτο υψηλότερο ποσοστό στην Ε.Ε. Πάλι ψηλά στην ευρωπαϊκή κλίμακα, έβδομο στην Ε.Ε., είναι το ποσοστό των Ελλήνων που παραγγέλνουν φαγητό online. Πρόκειται για το 44,13% όσων έκαναν κάποια αγορά το τελευταίο τρίμηνο.

 
Επίσης, ένα 38,7% από όσους έκαναν διαδικτυακή αγορά παρήγγειλε ψηφιακά κάποια υπηρεσία μεταφοράς, ενώ το 35,4% ενοικίασε κάποιο κατάλυμα.

Απεναντίας, αρκετά κάτω από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο είναι το μερίδιο των Ελλήνων που χρησιμοποίησαν το Διαδίκτυο για να ψωνίσουν καλλυντικά (το 25,3% από το σύνολο όσων έκαναν ψώνια online), εισιτήρια για πολιτισμικές και άλλου είδους διοργανώσεις (32,3%) ή που «κατεβάζουν» και κάνουν streaming ταινιών/σειρών (26,3%).

Η χρήση του Διαδικτύου
Πέραν των ψηφιακών αγορών, οι Έλληνες φαίνονται αρκετά εξοικειωμένοι σε ό,τι αφορά άλλες ενέργειες online. Για παράδειγμα, σύμφωνα με τη Eurostat, τέσσερις στους πέντε Έλληνες που χρησιμοποιούν το Ίντερνετ (80,1%) έχουν λογαριασμό σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ενώ αντίστοιχα υψηλό είναι το ποσοστό (79,4%) των χρηστών του Διαδικτύου που επικοινωνούν μέσω email.

Επίσης, το 81,3% των Ελλήνων που μπαίνουν στο Διαδίκτυο κάνουν και χρήση υπηρεσιών instant messaging, ενώ το 84,1% κάνει κλήσεις ηχητικές ή με βίντεο μέσω Διαδικτύου. 

Σχεδόν εννέα στους 10 Έλληνες που χρησιμοποιούν το Ίντερνετ (το 89,1%) δηλώνουν πως βασίζονται στο Διαδίκτυο για να βρουν πληροφορίες σχετικά με διάφορα προϊόντα και υπηρεσίες. Χαμηλότερο ποσοστό, της τάξης του 57,3%, ψάχνει online πληροφορίες σχετικά με την υγεία του.

Τέλος, χαμηλά σε σύγκριση με τα πανευρωπαϊκά επίπεδα παραμένει το ποσοστό των Ελλήνων που χρησιμοποιεί online banking. Πρόκειται για το 61,2% όσων χρησιμοποιούν ήδη το Ίντερνετ έναντι 69,8% στην Ευρώπη.

 

πηγή: moneyreview.gr

 

Κοινοποίηση
Tweet

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

Σχόλια

Ειδήσεις