BEAUTY

/

Skims καλεί Bridgerton, η Κιμ Καρντάσιαν αποθεώνει τη νυν πρωταγωνίστρια σε αναγεννησιακή καμπάνια

Μπακοπούλου Άντυ
andy_bak@hotmail.com
Κοινοποίηση
Tweet

Η Ιρλανδή ηθοποιός Νίκολα Κάχλαν αντιπροσωπεύει τη φιλοσοφία του brand για ομορφιά σε όλους τους σωματότυπους

Φανατική οπαδός της ρομαντικής σειράς εποχής «Bridgerton» του Netflix, έχει δηλώσει προ πολλού η πασίγνωστη – και πάμπλουτη- reality queen και επιχειρηματίας Κιμ Καρντάσιαν.

Το δημοφιλές σήριαλ σημειώνει τεράστια απήχηση και πρόσφατα ξεκίνησε το δεύτερο κομμάτι του τρίτου κύκλου, με πρωταγωνίστρια την Νίκολα Κάχλαν. Η Ιρλανδή ηθοποιός, έχει ύψος μόλις 1.55 και είναι τροφαντούλα, με κουκλίστικο πρόσωπο και κατάλευκη επιδερμίδα. Στο Bridgerton τη βλέπουμε ως ένα ασχημόπαπο που μεταμορφώνεται και τελικά βρίσκει τον έρωτα και την κοινωνική αποδοχή.

Μακριά από το αισθητικό πρότυπο των ψιλόλιγνων super models, η Νίκολα αντιπροσωπεύει αναμφίβολα τις πιο δημοκρατικές αντιλήψεις περί ομορφιάς. Και το shapewear & underwear brand της Κιμ Καρντάσιαν, Skims, σε αυτές οφείλει την επιτυχία του. Αλλωστε και η δημιουργός του εμπνεύστηκε από τη δική της «διαφορετική» σιλουέτα με τα μεγάλα οπίσθια.  

Ετσι, ήταν αναμενόμενο να χρίσει πρέσβειρά της, το νέο καλλιτεχνικό όνομα με plus size διαστάσεις από το αγαπημένο της tv show.

 H αναγεννησιακή όψη της Νίκολα αποδείχθηκε ιδανική για την προβολή της Soft Lounge Collection και των πολύ εμπορικών slipdresses. Λάμπει σε μια ονειρική, λουλουδένια καμπάνια που υπογράφει η Elizaveta Porodina. Καθιερωμένη μέσα από τις αιθέριες εικόνες της σε editorials, αποκάλεσε μάλιστα τη μούσα της «βασίλισσα και πίνακα ζωγραφικής» σε ανάρτησή της για το  project.

«Είναι πολύ τιμητική η συνεργασία με τη Skims, καθώς ήμουν fan από την αρχή της. Είναι μαζί μου από την πρώτη μέρα των γυρισμάτων. Αγαπώ το ότι πρόκειται για ένα brand που κάνει όλους να νιώθουν και να δείχνουν υπέροχα. Τα είδη Soft Lounge είναι τόσο κολακευτικά, άνετα και απαλά όσο και όμορφα. Τα φοράω και στο σπίτι και στο set και αισθάνομαι απίστευτα» δήλωσε η Κάχλαν.  

«Η Νίκολα είναι έμπνευση εντός και εκτός οθόνης. Χάρισε στην καμπάνια την αδιαπραγμάτευτη ομορφιά και την ενέργειά της» αναφέρει η Κιμ. Οι δυο γυναίκες επικοινωνούν εδώ και αρκετό καιρό. Μάλιστα, η founder της Skims είχε εκδηλώσει την επιθυμία να βρεθεί στα γυρίσματα του «Bridgerton».

Κοινοποίηση
Tweet

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

Σχόλια

Best View