ΚΟΙΝΩΝΙΑ

/

6η ΥΠΕ: Κλείνετε ραντεβού και πληρώνετε την κλήση σε ιδιωτική εταιρεία! Τι καταγγέλλουν οι εργαζόμενοι

Κοινοποίηση
Tweet

Τι αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο Σύλλογος

Την αντίθεσή του για την ανάθεση τηλεφωνικών ραντεβού Κέντρου Υγείας της 6ης ΥΠΕ σε ιδιωτική εταιρεία, εκφράζει με ανακοίνωσή του ο Σύλλογος Εργαζομένων στην Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας Δυτικής Ελλάδας Πελοποννήσου & Εργαζομένων 6ης ΥΠΕ.

Σε σχετική ανακοίνωση επισημαίνει:

"Η πρόσφατη ανάθεση των ραντεβού Κέντρου Υγείας της 6 ης Υ.Πε . σε ιδιωτική εταιρία με χρέωση 1,31 € / λεπτό εμφανίσθηκε και κοινοποιήθηκε σε πρώτη φάση στο προσωπικό του ως καινοτομία .
Την πρώτη ενημέρωση διαδέχθηκε γρήγορα μια ντροπιαστική -κατά την άποψη μας- για δημόσια δομή υγείας αφίσα, η οποία τοιχοκολλήθηκε παντού εντός του κτιρίου αλλά δεν κρατάει καν τα προσχήματα. Θεωρώντας, προφανώς, τα τηλέφωνα του Κέντρου Υγείας γνωστά στο κοινό, αναφέρει μόνο τον πενταψήφιο αριθμό της εταιρίας. Ούτε διαφημιστικό έντυπο να ήταν!

Αλλά το εγχείρημα δεν σταματάει εκεί.

Μια μέρα αργότερα με μια εντελώς ανεξήγητη  ενέργεια, παρότι οι τηλεφωνικές γραμμές εξυπηρέτησης του Κέντρου Υγείας είναι δύο  και οι επιφορτισμένοι με αυτές υπάλληλοι επίσης δύο, η διεύθυνση μετακινεί τον ένα από τους δύο -βασικό και  μοναδικό αναντικατάστατο  τα τελευταία χρόνια σε αυτή τη θέση- σε απογευματινό ωράριο, ενώ απόγευμα δεν λειτουργούν διοικητικές υπηρεσίες, προκειμένου μάλλον  να καλύψει την τεράστια ανάγκη των...  τριών έως πέντε  τηλεφωνικών κλήσεων ενός τυχαίου απογεύματος.

Θα ήταν απλώς αστείο, αν δεν ήταν προκλητικό και τραγικό. Σε μια εποχή που η Ευρωπαϊκή Επιτροπή και ο Π.Ο.Υ. επαναλαμβάνουν για τη χώρα μας την ανάγκη για δραστικό περιορισμό της ιδιωτικής δαπάνης στην υγεία, την ίδια εποχή που η κυβέρνηση διακηρύσσει την επικέντρωση της στη μείωση των καθημερινών δαπανών που ροκανίζουν το εισόδημα του πολίτη, στην 6η Υ.Πε. είτε από ιδεοληψία ή για οποιοδήποτε άλλο δύσκολα αντιληπτό αλλά σίγουρα όχι αξιόπιστο λόγο, όχι μόνο δεν αποτρέπουν αλλά εμμέσως ενισχύουν  κατά ελάχιστο μέσο όρο 10% το μηνιαίο κόστος φαρμάκων ενός πολίτη. Γιατί περί αυτού πρόκειται. Γιατί το 2,62 € που θα χρεώσει το δεδομένο δεύτερο λεπτό συνομιλίας σε τέτοιο ποσοστό αντιστοιχεί αν υπολογίσουμε μια συνταγή 15-30 €. Και στην περίπτωση που ο πολίτης -πόσο μάλλον ένας ηλικιωμένος-είτε λόγω των συνηθισμένων  καθυστερήσεων ή αλλαγών εκ μέρους της μονάδας, είτε λόγω δικιάς του υπαιτιότητας χρειαστεί να καλέσει μια ή και περισσότερες φορές προφανώς το 2,62€ πολλαπλασιάζεται και εκτοξεύεται. Έτσι αναίτια!

 

Υ.Γ. Προς αποφυγή κάθε κακόπιστης εκμετάλλευσης και  αποδίδοντας τα του Καίσαρος τω Καίσαρι, ο σύλλογος μας γνωρίζει και αντιλαμβάνεται πλήρως τι άφησε πίσω της η προηγούμενη διοίκηση Καρβέλη.  Εκτιμά όμως, παράλληλα, ότι για να αναπληρωθεί ο τεράστιος χαμένος χρόνος και τα απόνερα της διαλυτικής ανοχής και της κακοδιοίκησης που προηγήθηκε, τα αντανακλαστικά της νέας διοίκησης οφείλουν να είναι ανεπτυγμένα, άμεσα, τολμηρά, με αίσθηση δικαίου και αμεροληψίας".

 

                                                                       

Κοινοποίηση
Tweet

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

Σχόλια

Ειδήσεις