ΚΟΙΝΩΝΙΑ

/

Hellenic Train: Σε διαθεσιμότητα συνοδός του Προαστιακού που έλαβε χρήματα από επιβάτη

Κοινοποίηση
Tweet

Καταγράφηκε σε βίντεο να ζητάει λεφτά από τους επιβάτες αμαξοστοιχίας, χωρίς να τους κόβει εισιτήριο

Ελεγκτής της Hellenic Train καταγράφηκε σε βίντεο να λαμβάνει απευθείας μετρητά από μετανάστες επιβάτες αμαξοστοιχίας του προαστιακού, χωρίς να τους κόβει εισιτήριο.

 Ο ελεγκτής, στο υλικό που παρουσιάστηκε στον ΣΚΑΪ, φαίνεται να παίρνει χρήματα από τους επιβάτες που κάθονται στις θέσεις τους, να τα βάζει στην τσέπη του και να τους δίνει ρέστα. Μάλιστα, το μέσο επικαλέστηκε μαρτυρία επιβάτη ο οποίος υποστήριξε πως, ο εν λόγω ελεγκτής, ενώ έλαβε «τοις μετρητοίς» αντίτιμο δεν του απέδωσε το αναμενόμενο εισιτήριό του.

 Τα στιγμιότυπα, σύμφωνα με το ρεπορτάζ, σημειώθηκαν στη διαδρομή του προαστιακού, από την Αθήνα στη Χαλκίδα. Το άτομο που βιντεοσκόπησε τις σκηνές ισχυρίζεται ότι, ο εν λόγω ελεγκτής της Hellenic Train επανειλημμένα έχει προβεί σε αυτή την συμπεριφορά – και για αυτόν ακριβώς τον λόγο αποφάσισε να τον καταγράψει σε βίντεο.

 Παρότι ο λόγος για τον οποίο ο ελεγκτής προβαίνει σε αυτού του είδους τις «ανταλλαγές» δεν είναι γνωστός, ο Νίκος Κιουτσούκης, πρόεδρος των εργαζομένων της Hellenic Train, τοποθετήθηκε για το συμβάν.

 Όπως ανέφερε ο ίδιος, «θεωρώ ότι η εταιρεία θα κάνει αυτά που πρέπει, όταν υπάρχουν άνθρωποι οι οποίοι πλήττουν την ίδια την εταιρεία...Κάθε τέτοιος εργαζόμενος πρέπει να τίθεται εκτός εταιρείας. Το παρελθόν του είναι βεβαρυμμένο». Ο κ. Κιουτσούκης πρόσθεσε πως, «δεν μπορεί το κράτος να επιβάλλει τις καλές πρακτικές, αλλά να μην υπάρχουν καλές πρακτικές για τις εταιρείες του ιδιωτικού τομέα. Σε κάθε ευρωπαϊκή πόλη το μόνο πράγμα που γίνεται από τους ανθρώπους της εταιρείας, είναι ο έλεγχος του εισιτηρίου».

Η ανακοίνωση της Hellenic Train

Σχετικά με το υλικό βίντεο στο οποίο καταγράφεται συνοδός του Προαστιακού σιδηρόδρομου, να λαμβάνει από τουλάχιστον έναν επιβάτη χρηματικό ποσό, εν αγνοία της εταιρείας μας, επιθυμούμε να διευκρινίσουμε τα ακόλουθα.

Τέτοιου είδους ανάρμοστα περιστατικά είναι ανεπίτρεπτα και αδικαιολόγητα και σε καμία περίπτωση δεν αντιπροσωπεύουν τις αξίες και τον επαγγελματισμό των εργαζομένων της Hellenic Train και δεν αντανακλά τη δέσμευση των ανθρώπων μας να προσφέρουν υψηλού επιπέδου υπηρεσίες.

Θέλουμε να ζητήσουμε συγγνώμη από τους επιβάτες μας για τη δυσάρεστη αυτή εμπειρία.

Ταυτόχρονα, από τη δική μας πλευρά, διερευνούμε τα αίτια του περιστατικού, έχουμε θέσει τον συνοδό σε διαθεσιμότητα, ενώ έχουμε ενεργοποιήσει εντατικούς εσωτερικούς μηχανισμούς ελέγχου.

Σε ό,τι αφορά στις αναφορές, που κάνουν λόγο για προηγούμενους πειθαρχικούς ελέγχους του συγκεκριμένου εργαζομένου, η εταιρεία διευκρινίζει ότι οι έλεγχοι αυτοί πραγματοποιήθηκαν σε προγενέστερο χρόνο, υπό το προηγούμενο ιδιοκτησιακό καθεστώς.

Αυτό ωστόσο δεν δικαιολογεί σε καμία περίπτωση το γεγονός. Στόχος μας παραμένει η διαφύλαξη της αξιοπιστίας και της ακεραιότητας της εταιρείας μας, έχοντας πάντα τον επιβάτη στο επίκεντρο των ενεργειών μας.

ΠΗΓΗ ethnos.gr

Κοινοποίηση
Tweet

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

Σχόλια

Ειδήσεις