Ικανοποίηση τόσο από την έκβαση του debate για την ηγεσία του, όσο και για τα νούμερα τηλεθέασης
Τα στοιχεία για την τηλεθέαση της χθεσινής τηλεμαχίας μεταξύ των υποψηφίων για την προεδρία στον ΣΥΡΙΖΑ Προοδευτική Συμμαχία έδωσε στη δημοσιότητα η ΕΡΤ.
– Τηλεθέαση λεπτού περισσότεροι από 638.000 τηλεθεατές,
– μέση τηλεθέαση ανήλθε σε 286.600 θεατές
– το μερίδιο της τηλεθέασης στο σύνολο του κοινού έκανε μέσο όρο 7%,
– το υψηλότερο μερίδιο παρατηρείται στο αντρικό κοινό άνω των 55 ετών (12,8%),
– σε επίπεδο λεπτού το ποσοστό σε σύνολο κοινού άγγιξε το 9,9% και στο ανδρικό κοινό, άνω των 55, το 19,4%.
– Στα social media με το hashtag #debate να βρέθηκε στην πρώτη θέση των τάσεων στο «Χ» (πρώην Twitter) από την έναρξη της τηλεμαχίας
Όπως σχολιάζει ο ΣΥΡΙΖΑ: Η τηλεμαχια έλαβε χώρα σε ημέρα με μεγάλο ανταγωνιστικό προϊόν σε άλλα τηλεοπτικά κανάλια (δελτία ειδήσεων κατά το πρώτο μέρος και ψυχαγωγικές εκπομπές κατά το δεύτερο) αλλά παραταύτα απέδειξε το ενδιαφέρον του πληθυσμού τόσο για τον διάλογο μεταξύ των υποψηφίων όσο και για τις εξελίξεις στη διαδικασία εκλογής νέου προέδρου.
Μετά το πέρας του debate, το “Αλ Τσαντίρι Νιουζ” ήταν πάντως η απόλυτη επιλογή των τηλεθεατών, με τη διαφορά από τον ανταγωνισμό να διαμορφώνεται σε τουλάχιστον 16,7 μονάδες στο δυναμικό κοινό. Η κάλυψη της εκπομπής ξεπέρασε τους 2,8 εκατομμύρια τηλεθεατές. Σε επιμέρους κοινό το “Τσαντίρι” σημείωσε το εντυπωσιακό 43,8%.
Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr