Επαναπλασάρισμα της Cola
Νέα επένδυση στη Τρίπολη ετοιμάζει η εταρεία αναψυκτικών ΛΟΥΞ, η οποία συνεχίζει να προχωρά με αναπτυξιακή τροχιά και το 2024 σύμφωνα με τα όσα ανέφερε ο Αντιπρόεδρος της, Πλάτωνας Μαρλαφέκας στο περιθώριο της εκδήλωσης της ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ μας, η οποία προωθεί στην Ελλάδα και το εξωτερικό τα ελληνικά προϊόντα.
Ο κ. Μαρλαφέκας ανέφερε ότι η νέα αυτή επένδυση θα αφορά στη δημιουργία ενός ακόμα εργοαστασίου για την παραγωγή αναψυκτικών, ενώ την ίδια στιγμή εξετάζονται και οι δυνατότητες για τα υφιστάμενα εργοστάσια της εταιρείας.
Πρόσθεσε, δε, ότι εντός του ερχόμενου έτους, η ΛΟΥΞ ετοιμάζει μία νέα προωθητική ενέργεια για το προϊόν της ΛΟΥΞ ΚΟΛΑ ώστε να το γνωρίσει εκ νέου τόσο το κοινό στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό, ενώ τόνισε πως εκτός από τα πλαστικά μπουκάλια θα γίνει στροφή και προς το αλουμινίο, και θα βγουν στην αγορά νέες γεύσεις.
Για την πορεία των προϊόντων με στέβια σχολίασε ότι δεν είχε την επιθυμητή πορεία χωρίς να μπορεί να αποδώσει ο ίδιος προσωπικά το λόγο. Επίσης, ανέφερε πως υπάρχει και μία σειρά προϊόντων χωρίς γλυκαντικά αλλά δεν αποφέρει μεγάλα περιθώρια κέρδους.
Σχετικά με τις αγοραστικές συνήθειες των Ελλήνων δήλωσε πως εδώ και μία δεκαετία γνωρίζουν τι αγοράζουν και πως δεν αγοράσει ένα προϊόν εάν δε ξέρει πως να τα καταναλώσει.
Ηγετική θέση στην Ελλάδα στη λεμονάδα - Οι αιχμές για τις τιμές των πολυεθνικών
Σύμφωνα με τα όσα ανέφερε ο κ. Μαρλαφέκας την ηγετική θέση στα αναψυκτικά στη χώρα μας την έχει ο ανταγωνισμός από το εξωτερικό. Ωστόσο, η ΛΟΥΞ βρίσκεται σταθερά στη τρίτη θέση, ενώ στον τομέα της λεμονάδας είναι στην πρώτη ξεπερνώντας ακόμα και τις ισχυρές πολυεθνικές.
Άφησε, εν τούτοις, αιχμές για τις τακτικές των πολυεθνικών καθώς ανέφερε πως προχωρούν σε πωλήσεις κάτω του κόστους ώστε να αποκτήσουν μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς. Σχολίασε πως η πώληση είναι "γλυκιά", αλλά αυτή θα πρέπει να γίνεται με τρόπο υγιή και οι εταιρίες που αυξάνουν τις πωλήσεις τους, πολυεθνικές και μη να μην εφαρμόζουν τη λογική να πουλήσουν για να αποκτήσουν μερίδιο στη αγορά.
Σχετικά με το μπλόκο στις ανατιμήσεις, ο κ. Μαρλαφέκας δήλωσε πως τα οριζόντια μέτρα που εφαρμόζονται στο σύνολο της αγοράς τιμωρούν συγκεκριμένες περιπτώσεις και το να αποκλείονται οι προσφορές δημιουργεί πρόβλημα κυρίως στους καταναλωτές. Ζήτησε, επίσης, να επιτρέπονται οι εκπτώσεις σε προϊόντα με παγκόσμια αύξηση τιμών.
Για την πορεία της ΛΟΥΞ στο θερινό τρίμηνο, που είναι και παραδοασικά το πιο "δυνατό" του κλάδου, ο αντιπρόεδρος της εταιρείας ανέφερε πως δεν εφαρμόστηκε καμία προσφορά, αλλά αυτό δεν επηρέασε την ανοδική πορεία.
Καταλήγοντας δήλωσε ότι το χονδρικό εμπόριο ανέβηκε σε τέτοιο βαθμό ώστε να καλυφθούν τα όποια τμηματικά κενά από τη ζεστή πώληση λόγω της έλλειψης προσφορών.
Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr