«Δεν διέρρευσαν προσωπικά δεδομένα πελατών ή εργαζομένων»
Θύμα κυβερνοεπίθεσης έπεσε ο Όμιλος Fourlis και εξέδωσε ανακοίνωση για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν, από την περασμένη εβδομάδα, τα ψηφιακά και ηλεκτρονικά συστήματα της ΙΚΕΑ και των άλλων επιχειρήσεών του.
Όπως επισημαίνεται, δεν υπήρξε καμία διαρροή προσωπικών δεδομένων πελατών ή εργαζομένων ενώ έχουν ενεργοποιηθεί όλα τα απαραίτητα μέτρα για την ταχεία αποκατάσταση. «Τα αρμόδια τμήματα του Ομίλου σε συνεργασία με εξειδικευμένους εξωτερικούς συνεργάτες βρίσκονται σε διαδικασία ελέγχου και αντιμετώπισης του περιστατικού» αναφέρουν στην ανακοίνωση.
Την Τετάρτη 27 Νοεμβρίου, σημειώθηκε τεχνικό πρόβλημα στα ψηφιακά και ηλεκτρονικά συστήματα του Ομίλου, το οποίο τελικά διαπιστώθηκε ότι οφείλεται σε κακόβουλη εξωτερική ενέργεια. Το συγκεκριμένο πρόβλημα επηρέασε τη λειτουργία των εταιρειών και στις τέσσερις χώρες δραστηριοποίησης, δηλαδή Ελλάδα, Κύπρο, Βουλγαρία και Ρουμανία, τονίζοντας ότι «δεν επηρεάζει τους προμηθευτές ή τους συνεργάτες μας στην Ελλάδα και το εξωτερικό».
Η ανακοίνωση:
«Ο Όμιλος Fourlis, με αίσθημα ευθύνης απέναντι στους εργαζομένους, τους συνεργάτες, τους πελάτες και τους μετόχους του, επιθυμεί να ενημερώσει σχετικά με περιστατικό που παρουσιάστηκε στα συστήματά του. Συγκεκριμένα, στις 27/11/2024, σημειώθηκε τεχνικό πρόβλημα στα ψηφιακά και ηλεκτρονικά συστήματα του Ομίλου, το οποίο τελικά διαπιστώθηκε ότι οφείλεται σε κακόβουλη εξωτερική ενέργεια.
Το συγκεκριμένο πρόβλημα επηρέασε τη λειτουργία των εταιρειών και στις 4 χώρες δραστηριοποίησης, Ελλάδα, Κύπρο, Βουλγαρία, Ρουμανία. Τονίζεται ωστόσο, ότι δεν επηρεάζει τους προμηθευτές ή τους συνεργάτες μας στην Ελλάδα και το εξωτερικό.
Τα αρμόδια τμήματα του Ομίλου σε συνεργασία με εξειδικευμένους εξωτερικούς συνεργάτες βρίσκονται σε διαδικασία ελέγχου και αντιμετώπισης του περιστατικού, ενώ επισημαίνεται ότι, έχουν τηρηθεί όλες οι διαδικασίες που προβλέπονται από τον Γενικό Κανονισμό Προστασίας Δεδομένων (GDPR) και οι οδηγίες των Αρχών Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα.
Από τη συγκεκριμένη κακόβουλη ενέργεια δεν προκύπτει, έως τώρα, διαρροή προσωπικών δεδομένων. Τα καταστήματα του Ομίλου παραμένουν ανοιχτά και εξυπηρετούν τους καταναλωτές με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, δεδομένης και της αυξημένης κίνησης των προηγούμενων ημερών λόγω Black Friday. Η Διοίκηση δεσμεύεται προς τους εργαζομένους, τους συνεργάτες, τους πελάτες και τους μετόχους του Ομίλου, για την ταχύτερη δυνατή αντιμετώπιση του περιστατικού».
Σημειώνεται πως ο Όμιλος Fourlis δραστηριοποιείται σε τέσσερις κλάδους:
Λιανική πώληση ειδών οικιακού εξοπλισμού και επίπλων (Καταστήματα ΙΚΕΑ)
Λιανική πώληση αθλητικών ειδών (Καταστήματα INTERSPORT, Καταστήματα Foot Locker)
Επενδύσεις σε ακίνητη περιουσία (μέσω της TRADE ESTATES ΑΕΕΑΠ)
Λιανική πώληση ειδών υγείας & ευεξίας (Καταστήματα HOLLAND & BARRETT)
Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr