Η εμπορική κίνηση δεν ήταν η αναμενόμενη
Δειλά, κινήθηκε η αγορά της Πάτρας, με τις τρείς τελευταίες ημέρες, πριν την ημέρα των Χριστουγέννων, να χαρακτηρίζονται από τους εμπόρους ως «ελαφρώς καλύτερες».
Η εμπορική κίνηση δεν ήταν η αναμενόμενη και σε αυτό συνέβαλλαν και τα άσχημα καιρικά φαινόμενα των τελευταίων ημέρων, ωστόσο οι καταστηματάρχες προσδοκούν τις επόμενες ημέρες ενόψει Πρωτοχρονιάς, να μπορέσουν να αυξήσουν τον τζίρο τους.
Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος, τα εμπορικά που είχαν την τιμητική τους, τις ημέρες πριν τα Χριστούγεννα, ήταν τα καταστήματα ένδυσης, υπόδησης αλλά και τα παιχνιδάδικα, ενώ για την Πρωτοχρονιά, οι καταναλωτές περνούν με περισσότερη ευκολία τις πόρτες των καταστημάτων με παιχνίδια, γούρια και μικροδώρα καθώς αυτό επιτάσσει η συγκεκριμένη εορτή λόγω της ανταλλαγής των δώρων, την παραμονή στα σπίτια.
«Η κίνηση στα καταστήματά μας κράτησε τρείς ημέρες, αυτές πριν τα Χριστούγεννα και μπορέσαμε να πάρουμε μια μικρή ανάσα. Οι προηγούμενες δεν πήγαν καθόλου καλά και ρόλο έπαιξε η κακοκαιρία. Η βροχή είναι μια από τις βασικές συνθήκες που αποτρέπει τον καταναλωτή να κατέβει στο κέντρο και να ψωνίσει» αναφέρει στο thebest.gr ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Πάτρας Γιώργος Βαγενάς.
Ο ανταγωνισμός με το εμπορικό πάρκο και τα «τσιγγάνικα»
«Το εμπορικό πάρκο στην Ακτή Δυμαίων, μέχρι στιγμής, δεν μας έχει στοιχίσει σε κάτι γιατί είναι ασφυκτικά μικρό και έχει τραγικό πρόβλημα με το παρκάρισμα και επίσης δεν είναι αυτό που μπορεί να προσδώσει στον καταναλωτή έναν «αέρα», ότι δηλαδή μπορεί να πάει τη βόλτα του, να πιει έναν καφέ, να φάει το φαγητό του και να κάνει και τα ψώνια του. Δε σε παραπέμπει σε ανεβασμένη ψυχολογία, για να κάνεις βόλτα και να ψωνίσεις. Άρα ζημιά από αυτό δεν έχουμε δει. Φυσικά, πρέπει να πούμε, ότι και οι τιμές που μπορεί να βρει κάποιος εκεί, δεν διαφέρουν από τα υπόλοιπα εμπορικά καταστήματα, ενώ σε πολλά από τα πατρινά μαγαζιά, μπορείς να βρεις ακόμα και χαμηλότερες τιμές απ’ ότι στα πολυκαταστήματα, είτε είναι σε εμπορικά κέντρα είτε είναι σε πεζόδρομους».
Σε ό, τι αφορά, τα λεγόμενα «τσιγγάνικα» καταστήματα, ο κ. Βαγενάς, τονίζει ότι ο καταναλωτής, πρέπει πάντα να κοιτάει την ποιότητα και να ξέρει τι ακριβώς είναι αυτό που αγοράζει «κυρίως στα ρούχα και στα παπούτσια, η ποιότητα είναι το πρώτο που πρέπει να κοιτάμε για να μην δημιουργούνται προβλήματα με την υγεία μας. Μην παρασυρόμαστε από τις προσφορές και τις υπερβολικά χαμηλές τιμές που δεν ανταποκρίνονται στην ποιότητα που πρέπει. Επαναλαμβάνω, ότι τα πατρινά καταστήματα, έχουν χαμηλές τιμές. Δεν χρειάζεται να δώσεις 50 ευρώ, μπορείς να δώσεις 10 ευρώ, να είναι καλό ποιοτικά αυτό που παίρνεις και να είναι από πατρινό έμπορο».
Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr