«Οι διαβάσεις πρέπει να αντιμετωπίζονται από τον οδηγό σα να είναι αφύλακτες» λέει στο thebest.gr o γραμματέας της ομοσπονδίας σιδηροδρομικών ΟΣΕ Σταύρος Πήλιος
Από θαύμα σώθηκε η πατρινή γιατρός Βιβή Λουκοπούλου, το αυτοκίνητο της οποίας παρασύρθηκε από τον Προαστιακό το μεσημέρι του Μεγάλου Σαββάτου, στην διάβαση της οδού Ανθείας.
Σύμφωνα με όσα φαίνονται σε βίντεο από την στιγμή του συμβάντος, η οδηγός φέρεται να παραβίασε την κλειστή μπάρα που λειτουργούσε στη διάβαση. Από τις εικόνες πάντως φαίνεται ότι η μπάρα δεν καλύπτει όλο το πλάτος της λωρίδας στην οποία κινείτο.
«Οι διαβάσεις πρέπει να αντιμετωπίζονται από τον οδηγό σα να είναι αφύλακτες. Για τον οδηγό υπάρχει το «stop». Είτε με φύλακα, είτε με αυτόματο σύστημα ο οδηγός υποχρεούται, να σταματήσει, να ελέγξει και μετά να περάσει, έτσι λέει ο Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας. Η μπάρα δεν είναι φράχτης, είναι ένα επιπλέον μέτρο εκτός από τα ηχοφωτεινά σήματα. Οι μισές μπάρες, όπως είδαμε αυτή στην Ανθείας, είναι οι περισσότερες κατά μήκος του σιδηροδρόμου και υπάρχει εξήγηση που οι μπάρες δεν κλείνουν τελείως. Μπορεί λόγω της κίνησης, να εγκλωβιστεί πάνω στις γραμμές κάποιο αυτοκίνητο, αυτός είναι ο τρόπος διαφυγής, να κάνει ένα «s» και να περάσει, για να αποφευχθεί το ατύχημα. Αυτό συμβαίνει συχνά, ειδικά σε πόλεις με μεγάλη κίνηση τρένων, έτσι αφήνεις στον οδηγό ένα κενό στην μπάρα για να μπορεί να φύγει» εξηγεί στο thebest.gr o γραμματέας της ομοσπονδίας σιδηροδρομικών ΟΣΕ Σταύρος Πήλιος.
Σε ό, τι αφορά, το περιστατικό της Πάτρας, ο κ. Πήλιος, αναφέρει: «Η αιτία στο συγκεκριμένο συμβάν, ήταν οι 36 ώρες υπερ-εργασίας της. Η γυναίκα αυτή, δεν άκουσε ούτε τα καμπανάκια, ούτε είδε την μπάρα, πέρασε άκοπη, όπως είδαμε και στο βίντεο. Ο εξαντλημένος άνθρωπος είναι επιρρεπής στα ατυχήματα, όχι μόνο στο δρόμο αλλά και στη δουλειά του. Εύχομαι να έχει γρήγορη ανάρρωση και το ευτύχημα είναι ότι δεν είχαμε τα χειρότερα».
Πόσο συχνές είναι τέτοιου είδους παραβάσεις
«Γίνονται συνέχεια. Βλέπει ο οδηγός ότι το τρένο αργεί να έρθει, κάνει ένα ζιγκ ζαγκ από τις μπάρες και φεύγει. Για παράδειγμα, στην διάβαση του Αγίου Ανδρέα, κατεβάζει ο φύλακας τις μπάρες και περνάνε από κάτω αλλά εκεί ο φύλακας κόβει το κατέβασμα της μπάρας και τον αφήνει να περάσει. Στην αυτόματη όμως διάβαση, δεν μπορεί να κοπεί το κατέβασμα, παίρνει την εντολή και η μπάρα θα πέσει κανονικά».
Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr