Σημαντική εξέλιξη για χρήστες και διαφημιζόμενους
Από τον Ιανουάριο του 2012, το Facebook θα αρχίσει σταδιακά να βγάζει διαφημίσεις υπό τη μορφή διαφημιστικών ανακοινώσεων στη βασική ροή των νέων της σελίδας, όπως δήλωσε εκπρόσωπος του site.
Το Facebook δεν συμπεριλαμβάνει διαφημίσεις στη ροή των ειδήσεων από το 2008 (το 2006 το είχε ξαναεπιχειρήσει), οπότε αποτελεί ιδιαίτερα σημαντική εξέλιξη τόσο για τους διαφημιστές όσο και για τους χρήστες.
Οι διαφημίσεις θα επισημαίνονται ως διαφημιστικές δημοσιεύσεις και θα υπάρχει ένα όριο ώστε ο κάθε χρήστης να μην βλέπει περισσότερες από μία ανά ημέρα. Οι διαφημίσεις θα σχετίζονται μόνο με φίλους και σελίδες που οι χρήστες έχουν ήδη κάνει like.
Οι χρήστες δεν θα έχουν επιλογή να μη βλέπουν διαφημίσεις, θα μπορούν όμως να σβήσουν με x τη συγκεκριμένη διαφήμιση που θα βλέπουν. Αρχικά, η αλλαγή αυτή δεν θα ενσωματωθεί στην έκδοση για κινητά της σελίδας, κάτι που εξετάζεται για το μέλλον.
Ο συγκεκριμένος τρόπος διαφήμισης θεωρείται πολύ καλός για τους διαφημιστές αφού έχουν άμεση πρόσβαση στον καταναλωτή την ώρα που αυτός μαθαίνει για τους φίλους του ή βλέπει φωτογραφίες και video. Όπως συνηθίζεται μάλιστα σε τέτοιες περιπτώσεις η επισήμανση πως πρόκειται για διαφήμιση είναι αρκετά διακριτική και πολλές φορές ο χρήστης δεν την παρατηρεί.
Αντίθετα, πρόκειται για μια κίνηση που σίγουρα δεν θα αρέσει καθόλου στους χρήστες οι οποίοι είναι αβέβαιο το πώς θα αντιδράσουν απέναντι στους διαφημιζόμενους και το ίδιο το κοινωνικό δίκτυο.
Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr