Απίστευτη «τεχνική» υποστήριξη…
Τα αντανακλαστικά του τεχνικού τμήματος της Cosmote στην κυριολεξία δεν «παίζονται». Από τις 10:00 σήμερα το πρωί η διεύθυνση του thebest.gr τους έχει ενημερώσει για βλάβη στο δίκτυο και ακόμα τίποτα.
Παρά τις επανειλημμένες οχλήσεις η απάντηση των υπευθύνων της εταιρίας σταθερής τηλεφωνίας και internet ξαφνιάζει: Η βλάβη, ναι μεν οφείλετε σε μας, αλλά θα την επιδιορθώσουμε αύριο-μεθαύριο.
Οι άνθρωποι του thebest.gr επικοινώνησαν για πρώτη φορά με τον ΟΤΕ στις 10:00 το πρωί επισημαίνοντας πως η σύνδεση Conn-x του portal παρουσιάζει κάποιο πρόβλημα. Φέραμε δικό μας τεχνικό ο οποίος επιβεβαίωσε ότι η βλάβη οφείλεται στον πάροχο, με τον οποίο υπήρξε και δεύτερη επικοινωνία στις 14:00 οπότε και παραδέχθηκαν ότι το πρόβλημα είναι στην εταιρεία.
Ωστόσο η απάντησή τους δεν άλλαξε. Χρειάζονται 1-2 ημέρες για να το φτιάξουν. Όπως τους είπε υπεύθυνος του thebest.gr εάν το θέμα είχε δημιουργηθεί στο σύστημα κάποιας Τράπεζας τι θα τους έλεγαν; Θα το λύσουμε σε δύο ημέρες;… Μάλλον όχι… Εμείς πάντως ακόμα περιμένουμε…
Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr