Στην οδό Ρήγα Φεραίου
Την Παρασκευή 9 Νοεμβρίου, η εταιρία SARKK ΑΒΕΕ, αποκλειστικός αντιπρόσωπος της Tommy Hilfiger στην Ελλάδα, τα Βαλκάνια και την Κύπρο, πραγματοποίησε τα εγκαίνια του νέου της καταστήματος στο κέντρο της Πάτρας και συγκεκριμένα στην οδό Ρήγα Φεραίου 78.
Το νέο κατάστημα, που βρίσκεται σε ένα διατηρητέο κτίριο που χτίστηκε το 1870, έχει 2 ορόφους και είναι σχεδιασμένο με σύγχρονη αισθητική, που ανταποκρίνεται στην εξαιρετική ποιότητα των προϊόντων της εταιρείας και το μοναδικό στυλ του εμπνευστή τους. Οι επισκέπτες του καταστήματος είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν την νέα χειμερινή ανδρική και γυναικεία Sportswear συλλογή καθώς και τα accessories, παπούτσια και τσάντες του οίκου Tommy Hilfiger.
Σχετικά με τη SARKK ABEE
Η SARKK ΑΒΕΕ είναι αποκλειστικός αντιπρόσωπος της TOMMY HILFIGER για την Ελλάδα, τα Βαλκάνια και την Κύπρο με 24 εξειδικευμένα καταστήματα, παρουσία στα σημαντικότερα πολυκαταστήματα (Attica, Golden Attica, Notos Galleries), όπως και σε επιλεγμένα σημεία πώλησης ένδυσης και υπόδησης. Έχοντας πάντα σαν στόχο την υγιή ανάπτυξη και πάντα με γνώμονα την εταιρική κοινωνική ευθύνη, η SARKK με σταθερά και σίγουρα βήματα αποτελεί μία από τις πιο υγιείς εταιρίες του κλάδου, που εξαπλώνεται κερδίζοντας ακόμα και τους πιο απαιτητικούς καταναλωτές.

Βιογραφία του Tommy Hilfiger
Εδώ και 25 χρόνια, ο Tommy Hilfiger έχει φέρει το classic, cool, American apparel στους καταναλωτές σ’ όλο το κόσμο. Τα σχέδια του έχουν μια διαχρονικότητα και δίνουν στα classics μία φρέσκια ματιά ενώ το απαιτητικό του γούστο, έδωσε τις βάσεις για την ανάπτυξη ενός παγκόσμιου brand.
Υπό το βλέμμα του, ως κύριος Σχεδιαστής και Οραματιστής, το group της Tommy Hilfiger έχει γίνει ένα από τα λίγα παγκοσμίως brand σχεδιαστών που προσφέρουν ένα ευρύ φάσμα της Αμερικανικής - έμπνευσης, ενδυμάτων και αξεσουάρ.
Γεννημένος δεύτερος εκ των εννέα παιδιών στην Ελμίρα, Νέα Υόρκη, η καριέρα του στο χώρο της μόδας ξεκίνησε ως μαθητής γυμνασίου το 1969 όταν άνοιξε μία μικρή αλυσίδα καταστημάτων που ονομαζόταν People’s Place με μόλις 150$. Ο στόχος του ήταν να φέρει τη μόδα από τη Νέα Υόρκη και το Λονδίνο βόρεια της πολιτείας της Νέας Υόρκης. Αυτοδίδακτος, σύντομα άρχισε να σχεδιάζει για τις μπουτίκ που πάντα θαύμαζε. Το 1979 μετακόμισε στη Νέα Υόρκη για να ακολουθήσει μία καριέρα ως full-time σχεδιαστής.
Στη Νέα Υόρκη, τράβηξε τη προσοχή του Mohan Murjani, ενός επιχειρηματία ο οποίος ήθελε να ξεκινήσει μία σειρά ανδρικών ρούχων και πίστεψε ότι το επιχειρηματικό υπόβαθρο του Hilfiger θα του έδινε τη μοναδική δυνατότητα να προσεγγίσουν τη μόδα των ανδρών με ένα νέο τρόπο. Με την υποστήριξη του Murjani, εισήγαγε για πρώτη φορά την υπογραφή του σε συλλογή το 1985 με τον εκμοντερνισμό του button-down πουκαμίσου, chinos και άλλα διαχρονικά classics κομμάτια με αναβαθμισμένες λεπτομέρειες και γραμμές. Η χαλαρή, νεανική διάθεση στα πρώτα του σχέδια έχει παραμείνει ως ένα σήμα κατατεθέν σε όλες τις επόμενες συλλογές του.
Μέσα από τις δημιουργικές προσπάθειές του ως σχεδιαστής και δουλεύοντας σε μια σειρά από τολμηρές εκστρατείες marketing, επηρεάζεται και αναπτύσσει μακροχρόνιες σχέσεις με ένα ευρύ φάσμα της πολιτιστικής επιρροής και τάσεων της μόδας. Το 1985, προσέλαβε τον θρυλικό άνδρα της διαφήμισης, George Lois, για να φτιάξει μία διαφημιστική πινακίδα και να τοποθετηθεί στο κέντρο της New York’s Times Square. Η διάσημη πλέον «ανάρτηση αυτής της διαφήμισης» πυροδότησε την καριέρα του σχεδιαστή και δρομολογήθηκε μία δυναμική και παραγωγική σχέση μεταξύ του Hilfiger και Lois. Το 2007, ο Hilfiger και ο Lois συνεργάστηκαν στο βιβλίο Iconic America: Μία Roller-Coaster Διαδρομή μέσα από το Eye-Popping Πανόραμα της Αμερικανικής Pop Κουλτούρας, η οποία παρουσιάζει ένα μωσαϊκό άνω των 400 iconic και iconoclastic εικόνων, Αμερικανικών εμπειριών. Στη δεκαετία του ’90, γίνεται πρωτοπόρος στον κλάδο της βιομηχανίας της μόδας και συνεργάζεται με αναδυόμενα μουσικά ταλέντα όπως Britney Spears και Lenny Kravitz, στις διαφημιστικές του καμπάνιες.
Δεδομένου ότι τα σχέδιά του συγχωνεύονται με τη λαϊκή κουλτούρα, άρχισε να επεκτείνει το brand μέσα από μια ποικιλία πλατφόρμων. Γιορτάζοντας τη μακρά σχέση μεταξύ Hilfiger Denim και της παγκόσμιας μουσικής , το 2009 η εταιρία ξεκίνησε μία online σύνδεση – www.hilfigerdenim.com. Η ιστοσελίδα επιτρέπει στους επισκέπτες να λάβουν γνώση για τις τελευταίες εξελίξεις της Hilfiger Denim κολεξιόν, ενώ απολαμβάνουν τη μουσική παρακολουθώντας το site.
Τα επιτεύγματά του στη βιομηχανία της μόδας, λιανικής και fashion μόδας, διακρίθηκαν με μια πληθώρα βραβείων. Το 1998, το Parsons School of Design στη Νέα Υόρκη, τον τίμησε με το βραβείο του Σχεδιαστή της Χρονιάς, όπως έκανε και το περιοδικό GQ για το αντίστοιχο δικό τους ετήσιο αφιέρωμα, στη “Men of the Year” απονομή. Το 1995 ονομάστηκε Menswear Σχεδιαστής της χρονιάς από το Council of Fashion Designers της Αμερικής (CFDA). Την ίδια χρονιά, έλαβε το VHI’s “From the Catwalk to the Sidewalk” βραβείο στα ετήσια Fashion και Μουσικά Βραβεία. Έχει επίσης κερδίσει πολλά FiFi βραβεία, το πιο τιμητικό και επιφανές βραβείο στο κλάδο των αρωμάτων. Τον Νοέμβριο του 2002, εκλέχτηκε ως Διεθνής σχεδιαστής από το GQ περιοδικό και έγινε αποδέκτης αυτού στη Γερμανία. Τον ίδιο μήνα, ο οργανισμός Drug Abuse Resistance Education (D.A.R.E.) του απένειμε το Future of America Βραβείο, η μεγαλύτερη τιμή για τον D.A.R.E., για τις φιλανθρωπικές του προσπάθειες προς την νεολαία της Αμερικής.
Το 2006, η GQ της Ισπανίας τον τίμησε ως Σχεδιαστή της Χρονιάς, ενώ η Ισπανική Ομοσπονδία του απένειμε το βραβείο Individual Achievement στο ετήσιο gala τους, την επόμενη χρονιά. Το 2008, έλαβε το πολυπόθητο Bambi Βραβείο για τη κατηγορία της μόδας στη δεκαετία των 60’s κατά την ετήσια λαμπρή Bambi τελετή, ενώ η Women’s Wear Daily τον κατέταξε #1 ως Σχεδιαστή και στο #16 το Brand στην ετήσια λίστα των top “100”. Το 2009, παρέλαβε το σεβαστό UNESCO Support Βραβείο για τις φιλανθρωπικές του προσπάθειες όλα αυτά τα χρόνια, όπως επίσης και το Marie Claire Lifetime Βραβείο. Βραβεύτηκε επίσης με το βραβείο Τιμής Alpha από την Αμερικανική Αδελφότητα Alpha Phi Alpha για την αφοσίωσή του να υπηρετεί τη κοινότητα.
Το 1995, ξεκίνησε την Tommy Hilfiger Corporate Foundation για να εμπλουτίσει τη σωματική και πνευματική ευημερία της νεολαίας με ιδιαίτερη έμφαση στην εκπαίδευση και τα πολιτιστικά προγράμματα που επηρεάζουν το ευρύ κοινό. Συμμετέχει ενεργά σε μία σειρά από φιλανθρωπικές οργανώσεις και σκοπούς, συμπεριλαμβανομένων στη Washington, D.C. Martin Luther King Jr., National Memorial Project Foundation και τη Anti-Defamation League. Έχει επίσης υπηρετήσει στο διοικητικό συμβούλιο The Fresh Air Fund, ένα Νεοϋορκέζικο group που στέλνει μη προνομιούχα παιδιά σε καλοκαιρινές κατασκηνώσεις από το 1877, και το Race to Erase MS (Multiple Sclerosis) από το 1994.
Τα τελευταία πέντε χρόνια υποστηρίζει την Breast Health International, μία παγκόσμια οργάνωση που έχει δεσμευτεί στην εξεύρεση θεραπείας για τον καρκίνο του μαστού, σχεδιάζοντας 5 συλλεκτικές τσάντες για να ωφελήσει τη φιλανθρωπία. Σε προηγούμενες πρωτοβουλίες έχει συνεργαστεί με ηθοποιούς όπως η Cristiana Capotondi και η Claudia Gerini, τη πρώτη κυρία της Γαλλίας Carla Bruni, τη Δανή supermodel και φωτογράφο Helena Christensen, το διεθνές supermodel και ηθοποιό Milla Jovovich και την βραβευμένη με Oscar ηθοποιό Renee Zellweger. Ως πρέσβειρες του προγράμματος, αυτές οι γυναίκες έχουν βοηθήσει στη συγκέντρωση κεφαλαίων και στη προώθηση της συλλεκτικής τσάντας. Τα μισά από τα έσοδα της αξίας της συλλεκτικής τσάντας δωρίζονται στο πρόγραμμα “Fund for Living” της Διεθνής Οργάνωσης για τη καταπολέμηση του Καρκίνου του Μαστού «Breast Health International”
Το 2009, το ίδρυμα Tommy Hilfiger Corporate ανακοίνωσε δέσμευση αξίας 2 εκατομμυρίων δολαρίων για το Millennium Promise, ένας μη-κερδοσκοπικός οργανισμός που ιδρύθηκε το 2005 για να βοηθήσει στη παύση της ακραίας φτώχειας. Η συνεργασία αυτή γιορτάζει τη παγκοσμιοποίηση του Ιδρύματος για την φιλανθρωπική του αποστολή να συμβάλει στη δημιουργία μιας υγιούς και πολιτισμένης κοινωνίας με την υποστήριξη του στην εκπαίδευση, φυσική ευεξία και πολιτιστικών προγραμμάτων. Σηματοδοτεί επίσης τη πρώτη μεγάλη παγκόσμια προσπάθεια που υποστηρίζεται από το Tommy Hilfiger Corporate ίδρυμα. Το 2010, το ίδρυμα ξεκίνησε επίσημα μία πενταετή καμπάνια για τη στήριξη του Millennium Promise στο στόχο του να μειώσουν στο μισό την ακραία φτώχεια μέχρι το 2015, κατακτώντας το Millennium Development Goals (MDG). Ως πρώτος «MDG» παγκόσμιος ηγέτης, ο Hilfiger δραστηριοποιείται και ενθαρρύνει τους ηγέτες και τους καταναλωτές να τον ακολουθήσουν στο κίνημα για τη παύση της ακραίας φτώχειας.
Βιογραφία του Tommy Hilfiger
Εδώ και 25 χρόνια, ο Tommy Hilfiger έχει φέρει το classic, cool, American apparel στους καταναλωτές σ’ όλο το κόσμο. Τα σχέδια του έχουν μια διαχρονικότητα και δίνουν στα classics μία φρέσκια ματιά ενώ το απαιτητικό του γούστο, έδωσε τις βάσεις για την ανάπτυξη ενός παγκόσμιου brand.
Υπό το βλέμμα του, ως κύριος Σχεδιαστής και Οραματιστής, το group της Tommy Hilfiger έχει γίνει ένα από τα λίγα παγκοσμίως brand σχεδιαστών που προσφέρουν ένα ευρύ φάσμα της Αμερικανικής - έμπνευσης, ενδυμάτων και αξεσουάρ.
Γεννημένος δεύτερος εκ των εννέα παιδιών στην Ελμίρα, Νέα Υόρκη, η καριέρα του στο χώρο της μόδας ξεκίνησε ως μαθητής γυμνασίου το 1969 όταν άνοιξε μία μικρή αλυσίδα καταστημάτων που ονομαζόταν People’s Place με μόλις 150$. Ο στόχος του ήταν να φέρει τη μόδα από τη Νέα Υόρκη και το Λονδίνο βόρεια της πολιτείας της Νέας Υόρκης. Αυτοδίδακτος, σύντομα άρχισε να σχεδιάζει για τις μπουτίκ που πάντα θαύμαζε. Το 1979 μετακόμισε στη Νέα Υόρκη για να ακολουθήσει μία καριέρα ως full-time σχεδιαστής.
Στη Νέα Υόρκη, τράβηξε τη προσοχή του Mohan Murjani, ενός επιχειρηματία ο οποίος ήθελε να ξεκινήσει μία σειρά ανδρικών ρούχων και πίστεψε ότι το επιχειρηματικό υπόβαθρο του Hilfiger θα του έδινε τη μοναδική δυνατότητα να προσεγγίσουν τη μόδα των ανδρών με ένα νέο τρόπο. Με την υποστήριξη του Murjani, εισήγαγε για πρώτη φορά την υπογραφή του σε συλλογή το 1985 με τον εκμοντερνισμό του button-down πουκαμίσου, chinos και άλλα διαχρονικά classics κομμάτια με αναβαθμισμένες λεπτομέρειες και γραμμές. Η χαλαρή, νεανική διάθεση στα πρώτα του σχέδια έχει παραμείνει ως ένα σήμα κατατεθέν σε όλες τις επόμενες συλλογές του.
Μέσα από τις δημιουργικές προσπάθειές του ως σχεδιαστής και δουλεύοντας σε μια σειρά από τολμηρές εκστρατείες marketing, επηρεάζεται και αναπτύσσει μακροχρόνιες σχέσεις με ένα ευρύ φάσμα της πολιτιστικής επιρροής και τάσεων της μόδας. Το 1985, προσέλαβε τον θρυλικό άνδρα της διαφήμισης, George Lois, για να φτιάξει μία διαφημιστική πινακίδα και να τοποθετηθεί στο κέντρο της New York’s Times Square. Η διάσημη πλέον «ανάρτηση αυτής της διαφήμισης» πυροδότησε την καριέρα του σχεδιαστή και δρομολογήθηκε μία δυναμική και παραγωγική σχέση μεταξύ του Hilfiger και Lois. Το 2007, ο Hilfiger και ο Lois συνεργάστηκαν στο βιβλίο Iconic America: Μία Roller-Coaster Διαδρομή μέσα από το Eye-Popping Πανόραμα της Αμερικανικής Pop Κουλτούρας, η οποία παρουσιάζει ένα μωσαϊκό άνω των 400 iconic και iconoclastic εικόνων, Αμερικανικών εμπειριών. Στη δεκαετία του ’90, γίνεται πρωτοπόρος στον κλάδο της βιομηχανίας της μόδας και συνεργάζεται με αναδυόμενα μουσικά ταλέντα όπως Britney Spears και Lenny Kravitz, στις διαφημιστικές του καμπάνιες.
Δεδομένου ότι τα σχέδιά του συγχωνεύονται με τη λαϊκή κουλτούρα, άρχισε να επεκτείνει το brand μέσα από μια ποικιλία πλατφόρμων. Γιορτάζοντας τη μακρά σχέση μεταξύ Hilfiger Denim και της παγκόσμιας μουσικής , το 2009 η εταιρία ξεκίνησε μία online σύνδεση – www.hilfigerdenim.com. Η ιστοσελίδα επιτρέπει στους επισκέπτες να λάβουν γνώση για τις τελευταίες εξελίξεις της Hilfiger Denim κολεξιόν, ενώ απολαμβάνουν τη μουσική παρακολουθώντας το site.
Τα επιτεύγματά του στη βιομηχανία της μόδας, λιανικής και fashion μόδας, διακρίθηκαν με μια πληθώρα βραβείων. Το 1998, το Parsons School of Design στη Νέα Υόρκη, τον τίμησε με το βραβείο του Σχεδιαστή της Χρονιάς, όπως έκανε και το περιοδικό GQ για το αντίστοιχο δικό τους ετήσιο αφιέρωμα, στη “Men of the Year” απονομή. Το 1995 ονομάστηκε Menswear Σχεδιαστής της χρονιάς από το Council of Fashion Designers της Αμερικής (CFDA). Την ίδια χρονιά, έλαβε το VHI’s “From the Catwalk to the Sidewalk” βραβείο στα ετήσια Fashion και Μουσικά Βραβεία. Έχει επίσης κερδίσει πολλά FiFi βραβεία, το πιο τιμητικό και επιφανές βραβείο στο κλάδο των αρωμάτων. Τον Νοέμβριο του 2002, εκλέχτηκε ως Διεθνής σχεδιαστής από το GQ περιοδικό και έγινε αποδέκτης αυτού στη Γερμανία. Τον ίδιο μήνα, ο οργανισμός Drug Abuse Resistance Education (D.A.R.E.) του απένειμε το Future of America Βραβείο, η μεγαλύτερη τιμή για τον D.A.R.E., για τις φιλανθρωπικές του προσπάθειες προς την νεολαία της Αμερικής.
Το 2006, η GQ της Ισπανίας τον τίμησε ως Σχεδιαστή της Χρονιάς, ενώ η Ισπανική Ομοσπονδία του απένειμε το βραβείο Individual Achievement στο ετήσιο gala τους, την επόμενη χρονιά. Το 2008, έλαβε το πολυπόθητο Bambi Βραβείο για τη κατηγορία της μόδας στη δεκαετία των 60’s κατά την ετήσια λαμπρή Bambi τελετή, ενώ η Women’s Wear Daily τον κατέταξε #1 ως Σχεδιαστή και στο #16 το Brand στην ετήσια λίστα των top “100”. Το 2009, παρέλαβε το σεβαστό UNESCO Support Βραβείο για τις φιλανθρωπικές του προσπάθειες όλα αυτά τα χρόνια, όπως επίσης και το Marie Claire Lifetime Βραβείο. Βραβεύτηκε επίσης με το βραβείο Τιμής Alpha από την Αμερικανική Αδελφότητα Alpha Phi Alpha για την αφοσίωσή του να υπηρετεί τη κοινότητα.
Το 1995, ξεκίνησε την Tommy Hilfiger Corporate Foundation για να εμπλουτίσει τη σωματική και πνευματική ευημερία της νεολαίας με ιδιαίτερη έμφαση στην εκπαίδευση και τα πολιτιστικά προγράμματα που επηρεάζουν το ευρύ κοινό. Συμμετέχει ενεργά σε μία σειρά από φιλανθρωπικές οργανώσεις και σκοπούς, συμπεριλαμβανομένων στη Washington, D.C. Martin Luther King Jr., National Memorial Project Foundation και τη Anti-Defamation League. Έχει επίσης υπηρετήσει στο διοικητικό συμβούλιο The Fresh Air Fund, ένα Νεοϋορκέζικο group που στέλνει μη προνομιούχα παιδιά σε καλοκαιρινές κατασκηνώσεις από το 1877, και το Race to Erase MS (Multiple Sclerosis) από το 1994.
Τα τελευταία πέντε χρόνια υποστηρίζει την Breast Health International, μία παγκόσμια οργάνωση που έχει δεσμευτεί στην εξεύρεση θεραπείας για τον καρκίνο του μαστού, σχεδιάζοντας 5 συλλεκτικές τσάντες για να ωφελήσει τη φιλανθρωπία. Σε προηγούμενες πρωτοβουλίες έχει συνεργαστεί με ηθοποιούς όπως η Cristiana Capotondi και η Claudia Gerini, τη πρώτη κυρία της Γαλλίας Carla Bruni, τη Δανή supermodel και φωτογράφο Helena Christensen, το διεθνές supermodel και ηθοποιό Milla Jovovich και την βραβευμένη με Oscar ηθοποιό Renee Zellweger. Ως πρέσβειρες του προγράμματος, αυτές οι γυναίκες έχουν βοηθήσει στη συγκέντρωση κεφαλαίων και στη προώθηση της συλλεκτικής τσάντας. Τα μισά από τα έσοδα της αξίας της συλλεκτικής τσάντας δωρίζονται στο πρόγραμμα “Fund for Living” της Διεθνής Οργάνωσης για τη καταπολέμηση του Καρκίνου του Μαστού «Breast Health International”
Το 2009, το ίδρυμα Tommy Hilfiger Corporate ανακοίνωσε δέσμευση αξίας 2 εκατομμυρίων δολαρίων για το Millennium Promise, ένας μη-κερδοσκοπικός οργανισμός που ιδρύθηκε το 2005 για να βοηθήσει στη παύση της ακραίας φτώχειας. Η συνεργασία αυτή γιορτάζει τη παγκοσμιοποίηση του Ιδρύματος για την φιλανθρωπική του αποστολή να συμβάλει στη δημιουργία μιας υγιούς και πολιτισμένης κοινωνίας με την υποστήριξη του στην εκπαίδευση, φυσική ευεξία και πολιτιστικών προγραμμάτων. Σηματοδοτεί επίσης τη πρώτη μεγάλη παγκόσμια προσπάθεια που υποστηρίζεται από το Tommy Hilfiger Corporate ίδρυμα. Το 2010, το ίδρυμα ξεκίνησε επίσημα μία πενταετή καμπάνια για τη στήριξη του Millennium Promise στο στόχο του να μειώσουν στο μισό την ακραία φτώχεια μέχρι το 2015, κατακτώντας το Millennium Development Goals (MDG). Ως πρώτος «MDG» παγκόσμιος ηγέτης, ο Hilfiger δραστηριοποιείται και ενθαρρύνει τους ηγέτες και τους καταναλωτές να τον ακολουθήσουν στο κίνημα για τη παύση της ακραίας φτώχειας.
Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr