Στην Όθωνος Αμαλίας της Πάτρας
Τριτοκοσμικές κι επικίνδυνες είναι οι συνθήκες επιβίβασης και αποβίβασης των ταξιδιωτών με μια σειρά Υπεραστικά ΚΤΕΛ που πραγματοποιούν δρομολόγια προς και από την Πάτρα καθώς δεν διαθέτουν κανονικά σταθμό και τα λεωφορεία σταθμεύουν επί της οδού Όθωνος-Αμαλίας.
Η επιβίβαση, η αποβίβαση καθώς και η παραλαβή των αποσκευών γίνεται στην κυριολεξία πάνω στον δρόμο λίγο μετά την οδό Γούναρη και το μόνο που προειδοποιεί τους διερχόμενους οδηγούς ότι εκεί εξυπηρετείται κόσμος είναι ένας κώνος που έχει τοποθετεί επί του οδοστρώματος.
Το ότι μέχρι στιγμής δεν έχει συμβεί κάποιο ατύχημα οφείλεται καθαρά στην τύχη καθώς αρκετοί οδηγοί αντιμετωπίζουν την Όθωνος-Αμαλίας ως δρόμο ταχείας κυκλοφορίας και αναπτύσσουν ταχύτητα. Η δε συγκεκριμένη διασταύρωση με την Γούναρη έχει εξαιρετικά αυξημένη κίνηση καθώς είναι ένα σημείο από όπου περνούν οι δεκάδες οδηγοί που παρκάρουν εντός της λιμενικής ζώνης.
Κατά διαστήματα έχουν υπάρξει παράπονα αρκετών συμπολιτών καθώς και αναφορές στις τοπικές Αρχές οι οποίες όμως ουσιαστικά ρίχνουν η μία την ευθύνη στην άλλη για την άδεια που έχει δοθεί για την εξυπηρέτηση των επιβατών στο συγκεκριμένο σημείο.
Πρόσφατα Πατρινός κατήγγειλε την κατάσταση που επικρατεί και στην ειδική πλατφόρμα παραπόνων του Δήμου Πατρέων (sense city). Ο συμπολίτης ζητούσε από τη δημοτική Αρχή να τον ενημερώσει βάσει ποιών διατάξεων εγκρίθηκε η χωροθέτηση των ΚΤΕΛ Ζακύνθου, Λευκάδος, Τριπόλεως κ.α. στην Όθωνος Αμαλίας. Μάλιστα ο Πατρινός ζητούσε την σχετική απόφαση προκειμένου να την προσβάλλει δικαστικά. Ωστόσο η απάντηση που έλαβε μια διφορούμενη απάντηση η οποία ουσιαστικά «πετάει την μπάλα στην εξέδρα».
Ο αρμόδιος Αντιδήμαρχος και υπηρεσιακοί παράγοντες δηλώνουν άγνοια, βάσει ποιων διατάξεων εγκρίθηκε η χωροθέτηση και λειτουργία των ΚΤΕΛ επί της οδού Όθωνος Αμαλίας. Επιπλέον προσθέτει ότι το Δημοτικό Συμβούλιο με αποφάσεις του από το 2011 και το 2012, βάσει αντίστοιχων αποφάσεων της Αποκεντρωμένης Διοίκησης, ενέκρινε επί της οδού, χώρους απαγόρευσης στάθμευσης λόγω φορτοεκφόρτωσης προκειμένου να επιτρέπεται σε αυτούς η ολιγόλεπτη στάση (και όχι στάθμευση) οχημάτων και των λεωφορείων.
Τέλος ο Δήμος στην συγκεκριμένη απόφαση, αναγνωρίζοντας το ζήτημα της ασφάλειας της επιβίβασης και αποβίβασης των επιβατών, υποστηρίζει ότι προτίθεται με τους υπευθύνους του Υπεραστικού ΚΤΕΛ, να εξετάσει τη μεταφορά του σε νέες θέσεις.
Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr