Back to Top
#TAGS ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ Αιγιάλεια Αμαλιάδα Νάσος Νασόπουλος 15 χρόνια thebest Εκλογές ΗΠΑ 2024
Αγγελίες
Μην ψάχνεις, βρες στο
THE BEST

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

/

Άνω-κάτω το κέντρο της Πάτρας- Ανάποδα και η Κωνσταντινουπόλεως

Άνω-κάτω το κέντρο της Πάτρας- Ανάποδα κ...
Χριστακόπουλος Θάνος

Από… Σεπτέμβρη οι αλλαγές  

Τα πάνω-κάτω στην κυριολεξία θα έρθουν από… Σεπτέμβρη στο κέντρο της Πάτρας ως προς την κυκλοφορία των οχημάτων καθώς η δημοτική Αρχή σχεδιάζει εκτεταμένες αλλαγές σε βασικούς δρόμους όπως η Κορίνθου, η Κανακάρη, η Αγίας Σοφίας και η Κωνσταντινουπόλεως.

Σύμφωνα με πληροφορίες του thebest.gr ο Δήμος προκηρύσσει εντός των ημερών την σχετική κυκλοφοριακή μελέτη της οποίας άμεσο παραδοτέο θα είναι η αντιδρόμηση (εκτός της Κανακάρη-Κορίνθου) και της οδού Κωνσταντινουπόλεως ενώ σε δρόμο διπλής κατεύθυνσης μετατρέπεται και η Αγίας Σοφίας.

Μάλιστα όπως επιβεβαιώνει μιλώντας στο thebest.gr ο αρμόδιος Αντιδήμαρχος Παύλος Στάμος, το πλάνο δεν περιλαμβάνει τελικά την έξοδο του λεωφορείου από την οδό Κανακάρη, αλλά από την Κωνσταντινουπόλεως. Η μελέτη, που έχει καθυστερήσει χαρακτηριστικά, είναι έτοιμη να προκηρυχθεί με πρόχειρο διαγωνισμό κάτι που σημαίνει ότι μέσα σε 15-20 μέρες θα πρέπει οι ενδιαφερόμενοι να έχουν υποβάλει τις προσφορές τους.

Σχετικά άμεσα θα πρέπει να παραδοθεί το κομμάτι που αφορά την αλλαγή στη ροή των οχημάτων στην οδό Κωνσταντινουπόλεως. Συνολικά, θα εξεταστούν πολλά κυκλοφοριακά θέματα της Πάτρας, που σχετίζονται με την Αγίας Σοφίας, τη Μικρή Περιμετρική, την Βενιζέλου, όλο το κέντρο και αυτό το σκέλος θα καθυστερήσει αφού θα πρέπει να συνυπολογίσει στοιχεία και από τις αρχικές αντιδρομήσεις.

Στο μεταξύ προχωρά και η εργολαβία για την τοποθέτηση των «ανάποδων» φαναριών καθώς και οι παρεμβάσεις στους εμπλεκόμενους κόμβους όπως π.χ. της οδού Καρόλου.

Από την πλευρά τους τα μέλη της συντονιστικής επιτροπής των κατοίκων Κανακάρη-Κορίνθου παραμένουν ανήσυχοι καθώς επισημαίνουν πολλά από τα ζητήματα δεν έχουν επιλυθεί ακόμα. «Δεν γνωρίζουμε εάν υπάρχει νέα μελέτη, εάν έχουν αντιμετωπιστεί ζητήματα ασφάλειας με το σχολικό συγκρότημα, εάν υπάρχει άδεια από την Αποκεντρωμένη Διοίκηση κ.α.. Η Κανακάρη είναι μικρή σε πλάτος και σε κάποια σημεία της δεν χωράνε να περάσουν μαζί δύο οχήματα, πώς θα την μετατρέψεις σε βασική αρτηρία εξόδους της Πάτρας;», διερωτάται μιλώντας στο thebest.gr το μέλος της επιτροπής Δημήτρης Δημητρόπουλος.

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

Ειδήσεις