Υπολείπονται εργασίες
Για τον Ιανουάριου του 2020 μεταθέτουν κύκλοι της ΤΡΑΙΝΟΣΕ την έναρξη των δρομολογίων του Προαστιακού της Πάτρας προς την Κάτω Αχαΐας. Για την έναρξη των δρομολογίων προς κ. Αχαΐα κύκλοι της ΤΡΑΙΝΟΣΕ κάνουν λόγο για αρχές Ιανουαρίου.
Όπως μας ενημερώνει όμως ο Διαχειριστής της Ομάδας του FB «Φίλοι Προαστιακού Σιδηροδρόμου Πατρών», Βασίλης Γκλαβάς, απομένουν ακόμα εργασίες ενώ και η πρόσληψη των ελεγκτών έχει καθυστερήσει με αποτέλεσμα να εκτιμά ότι θα δούμε δρομολόγια κοντά στο… Πάσχα. «Η πρόσληψη των ελεγκτών έχει καθυστερήσει και θα προχωρήσει αρχές του έτους οπότε η δικιά μας εκτίμηση είναι ότι ή έναρξη δρομολογίων θα γίνει προς το Πάσχα εκτός και αν βρεθεί προσωπικό να επανδρώσει τους συρμούς», σημειώνει ο κ. Γκλαβάς.
Όπως εξηγεί τον άλλο μήνα θα τελειώσει η πιστοποίηση των νέων μηχανοδηγών στο τροχαίο υλικό που χρησιμοποιεί η ΤΡΑΙΝΟΣΕ και θα είναι σε θέση να μηχανοδηγήσουν. Ωστόσο από την πλευρά ο ΟΣΕ (διαχειριστής υποδομής) έχει δώσει δρομολόγια κάθε δίωρο στο τμήμα Πάτρα - κ. Αχαΐα.
«Ευελπιστούμε ότι με την εγκατάσταση των ΑΣΙΔ στις 5 αφύλαχτες διαβάσεις θα αρθεί κ η βραδυπορία των 30 χλμ που είχε επιβληθεί εδώ και χρόνια έως και το πρώην Δημαρχείο της παραλίας Πατρών, για να μπορέσει η διαδρομή να καλυφθεί κάτω από μισή ώρα ώστε η υπηρεσία να γίνει ελκυστική ειδάλλως και δυστυχώς το τραίνο θα πρέπει να φτάσει έως εκεί που μπορεί να εκτελεί δρομολόγια τουλάχιστον κάθε ώρα, το δίωρο δεν πρόκειται να εξυπηρετήσει κανέναν», συμπληρώνει.
Παράλληλα μας ενημερώνει ότι εδώ και μια εβδομάδα έχουν ξεκινήσεις εργασίες εγκατάστασης των ανισόπεδων διαβάσεων για τις πέντε αφύλαχτες διαβάσεις στο ύψος του Βιολογικού Καθαρισμού (1) και στην Παραλία Πατρών (4) χωρίς να προσδιορίσουμε τον χρόνο εκτέλεσης των εργασιών λόγω αλλαγής του πολιτικού σκηνικού. Το έργο προχωρά με γρήγορους ρυθμούς και δεν αναμένεται να καθυστερήσει ιδιαίτερα.
Επίσης, σημειώνει ο κ. Γκλαβάς ότι την περασμένη Πέμπτη (17/10/2019) ενεργοποιήθηκαν οι μπάρες στις περιοχές Κόκκινου Μύλου και Ιτιές. Προφανώς και δεν πέρασε το «φάντασμα του Προαστιακού» αλλά υπήρξε δολιοφθορά (κομμένο καλώδιο) στην περιοχή του Κόκκινου Μύλου. Σε περίπτωση ενεργοποίησης των ΑΣΙΔ για οποιοδήποτε άλλο λόγο (εκτός βέβαια από την διέλευση τραίνου) αυτά είναι προγραμματισμένα έπειτα από 3 έως και 3,5 λεπτά να σηκωθούν. Πολλά από αυτά είναι ομαδοποιημένα όταν βρίσκονται σε κοντινή απόσταση με κοινό καλώδιο με αποτέλεσμα οποιαδήποτε δυσλειτουργία, αστοχία ή και δολιοφθορά να ενεργοποιηθεί όλη η ομάδα των ΑΣΙΔ.
Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr