Back to Top
#TAGS ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ Αιγιάλεια Αμαλιάδα Νάσος Νασόπουλος 15 χρόνια thebest Εκλογές ΗΠΑ 2024
Αγγελίες
Μην ψάχνεις, βρες στο
THE BEST

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

/

Πραγματογνώμονες: Με 133 χλμ έτρεχε ο 28χρονος που σκότωσε γιαγιά και εγγόνι στο Αίγιο

Πραγματογνώμονες: Με 133 χλμ έτρεχε ο 28...

«Έτρεχε με 133 χλμ. Το παιδί εκτινάχθηκε 16.90 μέτρα»

Καταπέλτης το πόρισμα των δύο πραγματογνωμόνων που διόρισε η Τροχαία Πατρών είναι καταπέλτης για τον 28χρονο σημαιοφόρο που στις 25  Αυγούστου θέρισε γιαγιά και εγγονάκι στις Καμάρες Αιγίου. Όπως αναφέρει το επιβατικό όχημα κινούμενο με κατεύθυνση από Πάτρα προς Κόρινθο υπέστη απώλεια ελέγχου και υπερστροφή που το οδήγησε στο αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας. Ο εμπρόσθιος αριστερός τροχός προσέκρουσε στο ρείθρο του πεζοδρομίου, ο τροχός και το σύστημα ανάρτησης καταστράφηκαν. Ο εμπρόσθιος τροχός ακινητοποιήθηκε, το όχημα επιστράφηκε ωρολογιακά περί τον κατακόρυφο άξονά του και το οπίσθιο τμήμα του ανήλθε στο πεζοδρόμιο όπου συγκρούσθηκε με την πεζή και  το καροτσάκι του παιδιού.

Καρότσι και βρέφος εκτινάχθηκαν  εκτινάχθηκαν σε απόσταση 16.90 μ. από το σημείο σύγκρουσης. Το όχημα  στη συνέχεια κατευθύνεται προς το στύλο ηλεκτροφωτισμού και τους κάδους σκουπιδιών σε απόσταση 70 μ. από το αρχικό σημείο σύγκρουση, ο οδηγός τα αποφεύγει με στροφή αριστερά και κάθοδο από το πεζοδρόμιο και το όχημα ακινητοποιείται στο μέσο του οδοστρώματος 150 μ. μακριά από το σημείο της αρχικής πρόσκρουσης στο πεζοδρόμιο. Από την ανάλυση που προηγήθηκε προκύπτει η ταχύτητα του επιβατικού οχήματος κατά την αρχική σύγκρουση με το ρείθρο του πεζοδρομίου 37 μ./δευτ. ή 133 χλμ./ώρα. Ίδια  ταχύτητα προκύπτει από τον υπολογισμό της αρχικής ταχύτητας βολής του παιδικού αμαξιδίου με τον επιβάτη του, 36,7 μ./δευτ. ή 132 χλμ./ώρα.

Δεν διαπιστώθηκε προηγούμενη σύγκρουση πριν το ατύχημα. Οι βλάβες του οχήματος προκλήθηκαν συνεπεία του ατυχήματος.

Οι πραγματογνώμονες στην έκθεσή τους περιγράφουν και το δρόμο στο οποίο έγινε η τραγωδία.

Η οδός στη σκηνή του ατυχήματος είναι διπλής κατεύθυνσης, μιας λωρίδας κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση πλάτους 3,70 μ. η κάθε μία  με ενδιάμεση διαχωριστική διπλή συνεχή γραμμή πλάτους 0,30 μ. Στα άκρα των δύο ρευμάτων κυκλοφορίας υφίσταται συνεχής διαγράμμιση πλάτους 0,10 μ. Οι γραμμές της οριζόντιας σήμανσης οπτικά δεν ήταν ιδιαίτερα ευκρινείς.

Ο 28χρονος  μετά την απολογία του αφέθηκε ελεύθερος με περιοριστικούς όρους.

Πηγή: star.gr

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

Ειδήσεις