Έρευνα δείχνει ότι καταναλώνονται πολύ περισσότερα από μια κοινή Παρασκευή
Λίγες ημέρες απομένουν για τη Black Friday (29 Νοεμβρίου), με τους εμπόρους και τους καταναλωτές να μπαίνουν σε θέσεις… «μάχης».
Σύμφωνα με στοιχεία που έδωσε η Picodi στο economistas.gr, το 80% των καταναλωτών που προβαίνουν σε αγορές εντός του Νοεμβρίου περιμένουν τη Black Friday.
Σε «άγουρο» στάδιο σε ό,τι αφορά την Ελλάδα, πάντα κατά την έρευνα της Picodi, βρίσκεται η Singles Day, στην οποία δήλωσε ότι συμμετείχε το 1% των καταναλωτών. Αντιθέτως, το 19% απάντησε στη σχετική ερώτηση ότι το 2018 συμμετείχε τόσο στη Singles’ Day όσο και στη Black Friday.
Στην έρευνα της Picodi περιλαμβάνεται και μια λίστα με τις πόλεις όπου οι καταναλωτές αναμένουν με μεγαλύτερο… ενθουσιασμό τη Black Friday.
Η συγκεκριμένη κατάταξη αφορά στην αύξηση στην κατανάλωση (αγορές) συγκριτικά με μια κοινή Παρασκευή.
Όπως προέκυψε, οι περιοχές όπου παθαίνουν… φρενίτιδα με τη Black Friday είναι οι εξής:
Δράμα
Ηράκλειο
Ιωάννινα
Θεσσαλονίκη
Καλλιθέα
Σύμφωνα με στοιχεία έρευνας που διενήργησε η Picodi, κατά τη Black Friday επιδίδονται σε… φρενήρεις αγορές τόσο οι άνδρες όσο και οι γυναίκες. Παρά τις εκτιμήσεις περί του αντιθέτου, οι άνδρες είναι πιο… σπάταλοι κατά τη Black Friday, καθώς δηλώνουν ότι ψωνίζουν σε ποσοστό 85%, έναντι 72% των γυναικών.
Επιπλέον, οι άνδρες είναι εκείνοι που ξοδεύουν και περισσότερα χρήματα κατά τη Black Friday. Σύμφωνα με την Picodi, οι γυναίκες κατά μέσο όρο δαπανούν περί τα 157 ευρώ στη Black Friday, ενώ οι άνδρες… 202 ευρώ!
Οι γυναίκες, ωστόσο, κατά την ίδια έρευνα, αγοράζουν περισσότερα προϊόντα. Συγκεκριμένα, όπως τονίζει η Picodi, οι γυναίκες κατά μέσο όρο αγοράζουν 3 με 4 προϊόντα, έναντι τριών προϊόντων των ανδρών.
*στοιχεία iefimerida
Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr