Παραμένει ένας από τους πιο «αιματηρούς» οδικούς άξονες της χώρας με πολλά θανατηφόρα ατυχήματα κάθε χρόνο.
Στο κενό έπεσε η ένσταση της Κ/Ξ Τοξότης-Ομάδα Κατασκευών για την εργολαβία του Πάτρα-Πύργος που αφορά το τμήμα Δουναίικα-Πύργος. Σύμφωνα με το σκεπτικό της απόφασης του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών η έκπτωση της κοινοπραξίας από τον διαγωνισμό είχε αποφασιστεί στις 11 Ιουνίου λόγω ελλιπών δικαιολογητικών.
Στις 24 Ιουνίου ακολούθησε η πρώτη ένσταση η οποία απορρίφθηκε στις 5 Αυγούστου αρχικά και στις 23 Αυγούστου (από το γραφείο του υπουργού ΥΠΟΜΕ) στη συνέχεια, οριστικοποιήθηκε η έκπτωση και κατέπεσε και η εγγυητική επιστολή συμμετοχής.
Στις 23 Αυγούστου κατατέθηκε δεύτερη ένσταση, ύστερα από την έκδοση της απόφασης του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, Κώστα Καραμανλή. Σύμφωνα με το σκεπτικό η ένσταση απορρίφθηκε «διότι έχει ήδη εκδοθεί Απόφαση του Υπουργού Υ.ΜΕ. επί ενστάσεως, σύμφωνα με το άρθρο 174 του Ν.4412/16, για το ίδιο θέμα και συνεπώς έχει τελεσιδικήσει η ενδικοφανής διαδικασία, στο πλαίσιο των διατάξεων περί δημοσίων έργων».
Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ
Ήταν ακριβώς αυτή η απόφαση που ουσιαστικά έβγαλε εκτός διαδικασίας την κοινοπραξία συμφερόντων .Να θυμίσουμε πως ο διαγωνισμός για τη συγκεκριμένη εργολαβία πραγματοποιήθηκε στις 12 Ιουλίου 2016.
Στη συνέχεια η διαγωνιστική διαδικασία «πάγωσε» καθώς έγινε γνωστή η πρόθεση του υπουργείου να προχωρήσει σε συνολική λύση του έργου Πάτρα-Πύργος που αφορά όλες τις εργολαβίες.
Ο αυτοκινητόδρομος, φυσική συνέχεια της Ολυμπίας Οδού, παραμένει ένας από τους πιο «αιματηρούς» οδικούς άξονες της χώρας με πολλά θανατηφόρα ατυχήματα κάθε χρόνο.
πηγή: ypodomes.com
Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr