Τον Γενάρη οι ανακοινώσεις για υπογειοποίηση
Συγκεχυμένες παραμένουν ακόμα οι πληροφορίες αναφορικά με το πότε θα ξεκινήσουν τα δρομολόγια των τρένων από το Αίγιο μέχρι το Κιάτο, την ώρα που οι διαρροές από τον ΟΣΕ θέλουν τον προαστιακό της Πάτρας να… σφυρίζει για Κάτω Αχαΐα τον Φεβρουάριο του 2020.
Ας τα πάρουμε όμως με την σειρά και από τα, κατά τα φαινόμενα, σίγουρα.
Πληροφορίες του thebest.gr από τον ΟΣΕ αναφέρουν ότι έχουν πλέον ξεπεραστεί και οι τελευταίες δυσκολίες αναφορικά με την επέκταση του προαστιακού της Πάτρας προς την Κάτω Αχαΐα και πως ο Φεβρουάριος θα είναι ο μήνας… σταθμός!
Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν ότι στις αρχές του Φεβρουαρίου θα ξεκινήσουν τα πρώτα, αναγνωριστικά, δρομολόγια καθώς οι τελευταίες εκκρεμότητες, που αφορούσαν τα Αυτόματα Συστήματα Ισόπεδων Διαβάσεων, ξεπεράστηκαν.
Παράλληλα, υποστηρίζουν από τον ΟΣΕ, βρέθηκαν τόσο οι συρμοί όσοι και το προσωπικό που απαιτείται προκειμένου να γίνει η αρχή. Με λίγα δρομολόγια μέσα στην ημέρα, στο ξεκίνημα, και σταδιακή αύξησή τους όσο θα περνάει ο χρόνο και θα πλησιάζουμε προς το Καλοκαίρι. Η πύκνωση των δρομολογίων θα εξαρτηθεί και από την ανταπόκριση του κόσμου.
Εάν δηλαδή οι Πατρινοί και οι Αχαγιώτες αγκαλιάσουν τον προαστιακό και των επιλέγουν για τις μετακινήσεις τους τότε τα δρομολόγια θα γίνουν περισσότερα.
Από την άλλη πλευρά της Πάτρας, τώρα, προς την Αιγιάλεια τα πράγματα φαίνεται ότι είναι αρκετά πιο μπερδεμένα. Εδώ και αρκετό καιρό οι επιτελείς του ΟΣΕ αλλά και του υπουργείου Μεταφορών υπόσχονταν έναρξη δρομολογίων από το Αίγιο μέχρι το Κιάτο και από εκεί επιβίβαση στον προαστιακό για ολοκλήρωση του ταξιδιού στην Αθήνα.
Η μία αναβολή διαδεχόταν την άλλη και σε πρόσφατη συνέντευξή του ο πρώην γενικό γραμματέας του Υπουργείου, Θάνο Βούρδας, επέρριπτε τις ευθύνες στου διαδόχους του λέγοντας χαρακτηριστικά ότι σήμερα το τρένο θα έφθανε στο Αίγιο. Ωστόσο πηγές της ΟΣΕ κάνουν λόγο για ανακρίβειες και υποστηρίζουν ότι το έργο της γραμμής δεν έχει ακόμα ολοκληρωθεί με την ΕΡΓΟΣΕ τώρα να προσπαθεί να τελειώσει την σηματοδότηση.
Υπάρχουν πιέσεις για άμεση παράδοση όμως ουδείς φαίνεται να γνωρίζει πότε αυτό θα συμβεί και πότε θα γίνει πράξη η υπόσχεση για έλευση του τρένου στο Αίγιο. Η υποδομή (οι ράγες δηλαδή κτλ.) είναι έτοιμη για να υποδεχθεί συρμούς με ντιζελοκίνηση όμως καθώς η εργολαβία για την ηλεκτροκίνηση αργεί ακόμα.
Τέλος πληροφορίες αναφέρουν ότι ο αρμόδιος Υπουργός, Κώστας Καραμανλής, αναμένεται μέσα στον Γενάρη του 2020, να κάνει συγκεκριμένες ανακοινώσεις για τον τρόπο διέλευση του τρένου από την Πάτρα, με την μερική υπογειοποίηση των 2 χιλιομέτρων (από Άγ. Διονύσιο μέχρι Αγ. Ανδρέα) να είναι το επικρατέστερο σενάριο.
Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr