Back to Top
#TAGS ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ Αιγιάλεια Αμαλιάδα Νάσος Νασόπουλος
Αγγελίες
Μην ψάχνεις, βρες στο
THE BEST

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

/

Νέα κινητοποίηση Δασκάλων και Καθηγητών στο Περιφερειακό Συμβούλιο

Νέα κινητοποίηση Δασκάλων και Καθηγητών ...

Την Τετάρτη

Νέα συγκέντρωση για την Πατρών Πύργου και τις  μετακινήσεις εκπαιδευτικών με αφορμή το τραγικό τροχαίο στο οποίο σκοτώθηκαν δυο Αχαιοί εκπαιδευτικοί που υπηρετούσαν στην Αμαλιάδα θα πραγματοποιήσουν δασκαλοι και καθηγητές την Τετάρτη, αυτή τη φορά στο Περιφερειακό Συμβούλιο Δυτικής Ελλάδας.

Την προηγούμενη Παρασκευή πραγματοποιησαν κινητοποιηση στην Ακτή Δυμαίων, έξω από τα γραφεία της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης, παρουσία των πέντε ΕΛΜΕ Δυτικής (Α΄ Αχαίας, Β΄Αχαίας, Ηλείας, Α΄Αιτωλοακαρνανίας, Β΄ Αιτωλοακαρνανίας). Παρών ήταν και ο Πρόεδρος της ΟΛΜΕ, όπως και μέλη του ΔΣ του Συλλόγου των Δασκάλων και Νηπιαγωγών Πάτρας, με κεντρικό σύνθημα στο πανό των εκπαιδευτικών σωματείων«ΟΙ ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ, ΟΧΙ ΣΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ΤΟΥ ΤΡΟΜΟΥ-ΜΑΖΙΚΟΙ ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΤΩΡΑ»,  ενώ προχώρησαν σε συμβολικό αποκλεισμό της οδού και ενός λεπτού σιγή στη μνήμη των εκλιπόντων αδικοχαμένων συναδέλφων τους.

 

Εν συνεχεία στην συνάντηση των σωματείων με τον Περιφερειακό Διευθυντή κ. Γιαννόπουλο τέθηκαν τα φλέγοντα θέματα που αντιμετωπίζει ο κλάδος με κορυφαίο το επίδικο θέμα της ασφάλειας των εκατοντάδων συναδέλφων τους που μετακινούνται σε πολλά σχολεία και σε μεγάλες αποστάσεις. Όπως ανέφεραν «δυστυχώς αναγκάζονται, λόγω έλλειψης μέριμνας για την μετακίνησή μας να χρησιμοποιούν ίδια μεταφορικά μέσα, να μετακινούνται  με δικό τους κόστος και να ξοδεύουν πολλές ώρες στο τιμόνι καθημερινά. Το καθεστώς ακριβώς που προκάλεσε τον άδικο χαμό των συναδέλφων».

Επισημάνθηκε ότι αυτό το πρόβλημα καθώς και όλα τα σημαντικά ζητήματα του κλάδου, όπως «τα κενά στα σχολεία λόγω των μη διορισμών επί μια δεκαετία με συνέπεια την μη πραγματοποίηση μεταθέσεων , η λειτουργία των σχολείων με χιλιάδες αναπληρωτές που αντικαθιστούν τον εαυτό τους, η υποχρηματοδότηση των σχολικών μονάδων, αλλά και οι δρόμοι «καρμανιόλες», έχουν κοινή ρίζα τις νεοφιλελεύθερες μνημονιακές πολιτικές όλων των κυβερνήσεων των τελευταίων χρόνων. Αναφέρθηκε επίσης από τους συναδέλφους που τοποθετήθηκαν ότι αυτού του είδους τα ατυχήματα είναι εργατικά ατυχήματα (διότι συντελούνε εν ώρα καθήκοντος)  και συμβαίνουν κατά την διάρκεια της προσέλευσης και αποχώρησης στον τόπο εργασίας και κακώς δεν το αναγνωρίζει αυτό η πολιτεία πράγμα που πρέπει να αλλάξει.

Ταυτόχρονα καταγγέλθηκε  η αναχρονιστική νομοθεσία (χρονολογείται πριν την Γερμανική κατοχή) που υποχρεώνει τον εκπαιδευτικό να διαμένει στον τόπο εργασίας χωρίς να λαμβάνει υπόψη του την μεγάλη ηλικία διορισμού, οικογενειακές υποχρεώσεις, δάνεια για πρώτη κατοικία , αποψιλωμένο μισθό.

Έτσι λοιπόν τα «εργατικά ατυχήματα», όπως το τραγικό δυστύχημα των συναδέλφων που εργάζονταν στα Λεχαινά Ηλείας οφείλονται στην κούραση από τις πολλές ώρες στην εργασία και στον δρόμο και διαπιστώνεται ότι έχουν μεγάλη συχνότητα εμφάνισης ειδικά τα τελευταία χρόνια της κρίσης.

Ο Περιφερειακός διευθυντής, αφού μας άκουσε, υποσχέθηκε ότι θα προτείνει:

1) Αλλαγή της αναχρονιστικής νομοθεσίας που θέλει να θεωρείται έδρα του εκπαιδευτικού το σχολείο τοποθέτησης.

2) Την δρομολόγηση λεωφορείων για την μεταφορά των εκπαιδευτικών» .

 

Τέλος στην σύσκεψη που ακολούθησε μεταξύ των εκπροσώπων των ΕΛΜΕ, των δασκάλων και του Προέδρου της ΟΛΜΕ, αποφασίστηκε νέα συγκέντρωση με το ίδιο πλαίσιο την Τετάρτη 22-0102020 στην Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας κατά την συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου «για να απαιτήσουμε άμεση λύση με την δωρεάν μεταφορά των εκπαιδευτικών με υπηρεσιακά οχήματα, καθώς και την ελεύθερη μετακίνηση στα διόδια διότι μετακινούμαστε για υπηρεσιακούς λόγους προς τα σχολεία συγκεκριμένων περιοχών της περιφέρειας Δυτ. Ελλάδας και τα οποία θα παρουσιάσουμε στην παράσταση διαμαρτυρίας και διεκδίκησης».

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

Ειδήσεις