Το πρώτο πρωινό δρομολόγιο δεν βολεύει τους 3.000 εργαζόμενους
Τουλάχιστον 3.000 είναι συνολικά οι εργαζόμενοι των επιχειρήσεων που είναι εγκατεστημένες στη Βιομηχανική Περιοχή της Πάτρας και η πολυπόθητη επέκταση του προαστιακού στην Κάτω Αχαΐα θα περίμενε κανείς να εξυπηρετήσει μεγάλη μερίδα εξ αυτών και ταυτόχρονα να συμβάλει στη βιωσιμότητα του εγχειρήματος.
Ωστόσο, όπως εξηγεί στο thebest.gr o Πέτρος Μαντάς, Πρόεδρος του Συνδέσμου Εγκατεστημένων Επιχειρήσεων ΒΙΠΕ Πάτρας, κάτι τέτοιο δεν συμβαίνει, καθώς τα ωράρια δεν είναι τα ζητηθέντα, ώστε να ταιριάζουν στις βιομηχανικές βάρδιες. Είναι ενδεικτικό ότι το πρώτο πρωϊνό δρομολόγιο φτάνει στα Τσουκαλέικα στις 7.05 το πρωί όταν οι περισσότερες βάρδιες ξεκινούν στις 7. Επιπλέον η στάση των Τσουκαλεΐκων απέχει σχεδόν 10 km από τα άκρα της ΒΙΠΕ, ενώ παραμένει προς επίλυση η λεωφορειακή σύνδεση από την στάση Τσουκαλεΐκων έως το εσωτερικό οδικό δίκτυο της ΒΙΠΕ Πατρών.
Το ζητούμενο, επισημαίνει, είναι να καταστεί εφικτή η σύνδεση του προαστιακού με τη ΒΙΠΕ, με ένα δρομολόγιο που θα ξεκινά πιο νωρίς και ο συρμός θα φτάνει στον σταθμό των Τσουκαλεΐκων στις 6.05, ώστε να υπάρχει χρόνος μετά με λεωφορεία να γίνει η μεταφορά των εργαζομένων στη Βιομηχανική ζώνη. «Χρειάζεται ένα 20 λεπτο για να φτάσει το λεωφορείο από τα Τσουκαλέικα στη ΒΙΠΕ και παραπάνω για να τους μοιράσει», διευκρινίζει ο κ. Μαντάς.
Μάλιστα ο Σύνδεσμος έχει έρθει σε επαφή με το Υπεραστικό ΚΤΕΛ Αχαΐας ώστε να δρομολογηθούν λεωφορεία όμως χρειάζεται το πρώτο βήμα να γίνει από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και να διαφοροποιήσει την ώρα έναρξης του πρώτου πρωινού δρομολογίου προς Κάτω Αχαΐα. «Με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ είχαμε ζητήσει επικοινωνία πριν τη διαμόρφωση των δρομολογίων, αλλά δυστυχώς δεν μας πήραν ποτέ τηλέφωνο. Δεν πρέπει όμως να χάσουμε την ευκαιρία να πετύχει το δρομολόγιο».
Ο Πρόεδρος του Συνδέσμου επισημαίνει πως έχει ζητήσει από τα εργοστάσια τις βάρδιες και τον αριθμό των ενδιαφερομένων εργαζομένων για να μετακινηθούν με τον προαστιακό.
«Τα οφέλη θα είναι τεράστια. Είτε οι εργαζόμενοι είτε οι επιχειρήσεις, πληρώνουν αρκετά χρήματα για τη μεταφορά του προσωπικού. Ο προαστιακός είναι μια σαφώς οικονομικότερη επιλογή . Βέβαια και το κόμιστρο του προαστιακού πρέπει να είναι ανταγωνιστικό γιατί επιχειρήσεις που μισθώνουν λεωφορεία πετυχαίνουν μια καλή τιμή. Το ένα ευρώ για να ξεκινήσουμε είναι αποδεκτό. Αλλά ας πετύχει πρώτα το δρομολόγιο. Γιατί αν αποκτήσει αρκετούς μεταφερόμενους θα υποστηριχτεί όλο το δίκτυο».
Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr